Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin lahja, minkä lapsesi on saanut?

Vierailija
06.01.2014 |

Näin joulun jälkeen lienee hyvä hetki kysellä, mikä on omituisin tai erikoisin lahja minkä lapsesi on saanut? Joko nyt jouluna tai muulloin, esim. syntymäpäivänä jne. Onko yksivuotias saanut tehosekoittimen? Vai onko teini saanut tuttipullon? Kertokaa! :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
2/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummun ja vaarin parhaat:

Koiranlelupallo 3 vuotiaalle tytölle

Jouluna veljelle 3 pakettia pikkusiskolle 0

8 vuotiaalle pojalle postimies Pate kuvakirja

Tytön synttäreillä veljelle paketti. Tytölle ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk vauvvalleni anettiin mersu.

Vierailija
4/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukkosula. Lapsemme sai ja niin myös me aikuiset. Jokaiselle oli omat 2 purkkia.

Lapsemme oli silloin paljon  alle 10v. Kiitos vaan anopin eli lapsen mummin.

Vierailija
5/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5-vuotias poika sai kummeiltaan lahjaksi 1000 palan palapelin, jossa on purjeveneen kuva. Ööh..

Vierailija
6/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen sukulaistyttöni sai kummisedältään koirien purulelun 8-vuotiaana...

Vierailija
7/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien leluja ei saa antaa lapsille vaikka näyttäisivätkin vauvanleluilta. Niitä ei valvota irtoavien palojen ja myrkyllisten aineiden kuten lyijyn ja muovinpehmentimien varalta.

Vierailija
8/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kuulostaa jotenkin säälittäviltä. Jos kaikki vanhat mummot ja papat ei ymmärrä mikä on koiran ja mikä lapsen lelu. Tai on muuten vaan niin vanhoja, ettei enää oikein muista kumman lapsn synttäri on... ja että kahdesta lapsesta toiselle on laitettu monta pakettia ja toiselle ei yhtään. Ei ne varmaan ilkeyttään sitä tee. Ei kukaan maailman ihminen ilkeyttään osta toiselle lahjaa. Edes sitä koiran purulelua. Se voi näyttää vanhuksista hassun hauskalta ja lapsille sopivalta esineeltä. Tai joku logiikka siinä on ollut takana.

Mun äiti on yli 8-kymppinen ja haluaa antaa lahjoja meidän lapsille (kolme teini-ikäistä), vähän saan perään vahtia, että tulee tasapuolisesti, mutta teinitkin tietysti jo ymmärtää, että vanhus ei ole ihan skarppi enää. Aina ollaan iloisina kiitetty kaikista koomisistakin lahjoista. Liikuttavaa enemmin, jos joskus tulee vähän hassusti.

Vierailija
9/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt teidä omituisesta, mutta tuoksukynttilöiden antaminen ala-asteeikäisille on mun mielestä outoa. Ehkä muut lapset on kasvatettu hyvin, mutta en mä ainakaan anna pienten lasten polttaa kynttilöitä omassa huoneessa. Ja sitten ne tuoksut: nykypäivänä on jos jonkinlaista allergiaa, niin tarviiko niitä tuoksuja tyrkyttää vielä kynttilöidenkin lomassa.

Vierailija
10/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakello 4-vuotiaalle pojalle. Siitä tuli kyllä yksi suosikkileluista. Se toimi paloaseman hälyttimenä, pommina jne. Aina aikuinen ei ymmärrä, mikä lapselle voi olla mieluinen lelu. :-)

Vierailija
11/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakello 4-vuotiaalle pojalle. Siitä tuli kyllä yksi suosikkileluista. Se toimi paloaseman hälyttimenä, pommina jne. Aina aikuinen ei ymmärrä, mikä lapselle voi olla mieluinen lelu. :-)

Vierailija
12/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 17:20"]Munakello 4-vuotiaalle pojalle. Siitä tuli kyllä yksi suosikkileluista. Se toimi paloaseman hälyttimenä, pommina jne. Aina aikuinen ei ymmärrä, mikä lapselle voi olla mieluinen lelu. :-)

[/quote]

Ihana :D

Vierailija
13/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana jouluna 3-vuotiaalle vauvalakanat ja 6-vuotiaan kokoa oleva kylpytakki.

Vierailija
14/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivuotiaana lapsi sai mummolta joululahjaksi kattian, siis tavallisen teräskattilan eikä mitään lelua. 1-vuotislahjaksi tuli markan kolikko mun syntymävuodelta!

Vierailija
15/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaalle 1000 palan palapeli, savesta tehty lintu ja villasukat kokoa 37 :D No, kyllä ne käyttöön tulee. Paitsi ehkä se 35cm korkea savilintu...

Vierailija
16/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-vuotiaalle 1000 palan palapeli, savesta tehty lintu ja villasukat kokoa 37 :D No, kyllä ne käyttöön tulee. Paitsi ehkä se 35cm korkea savilintu...

Vierailija
17/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:06"]Puolivuotiaana lapsi sai mummolta joululahjaksi kattian, siis tavallisen teräskattilan eikä mitään lelua. 1-vuotislahjaksi tuli markan kolikko mun syntymävuodelta!

[/quote]Mun puolivuotias olisi rakastanut kattilaa :)

Vierailija
18/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v sai synttärilahjaksi pussin appelsiineja. Hyvin kelpasi :D

Vierailija
19/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni sai yks vee lahjaksi kynttilänjalan ja valokuva-albumin..

Vierailija
20/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 2-vuotias tytär sai synttärilahjaksi mummultaan kortin, jossa oli lupaus " Pappa rakentaa sinulle kesällä leikkimökin." Toki siitä ei ollut mainintaa, että minä vuonna... Tyttö täyttää 13 seuraavaksi, ei oo vielä leikkimökkiä näkynyt. 

Eikä myöskään sitä potkukelkkaa mikä hänen piti ostaman vuoden 2003 alennusmyynnistä...

terkkuja tutuille!