Ostettiin joulunajan suklaat tänään..
3kpl Symphony-konvehtirasioita
1kpl Aladdin tumma suklaa konvehtirasia
1kpl Aladdin maitosuklaa-rasia
4kpl Wienernougat-rasia
Ja mulle iski jo vko sitten mieliteko tummasta suklaarasiasta jonka suklaan sisällä on kirsikka joten ostin sellaisen vaikka pikkurasia maksoikin liki 5e.
Kommentit (23)
4hlöä.
ap
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 15:48"]
Aikamoinen satsi. Montako tuhoamassa noita rasioita?
[/quote]
Ap osti kaiken itselleen, muu perhe katsoo vieressä, kun äiti ahtaa itseensä konvehtia toisensa perään ja perse eikun entisestään leviää.. :D
No huh, melkoinen satsi. Meillä ei edes erikseen ostella mitään suklaita jouluksi kun useimmiten koko perhe yhdessä saa lahjaksi 1-2 eri konvehtirasiaa muulta suvulta ja lapset vielä omia (perinteisesti jokanen lapsi saanu paketin vihreitä kuulia, fter eight paketin ja joskus jonku konvehtirasian omaksi). lapsilla kestää usein kesään että ovat herkut tuhonneet.
No ei oo ees paljon. Meillä 3 henkilöä ja neljä kaupan muovikassillista joulusuklaata.
Kukin tyylillään. Jos makeiden syöminen on muulloin hallinnassa, niin mitä väliä?
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 16:02"]
No huh, melkoinen satsi. Meillä ei edes erikseen ostella mitään suklaita jouluksi kun useimmiten koko perhe yhdessä saa lahjaksi 1-2 eri konvehtirasiaa muulta suvulta ja lapset vielä omia (perinteisesti jokanen lapsi saanu paketin vihreitä kuulia, fter eight paketin ja joskus jonku konvehtirasian omaksi). lapsilla kestää usein kesään että ovat herkut tuhonneet.
[/quote]
No huh. Tuollaisen määränhän tuhoaa yksi lapsi helposti jo joulun pyhien aikana, jos on normaalisti kasvatettu.
Aivan järjetöntä... Ei sillä, tosi hyviä konvehteja olet valinnut, mutta tuntuu niin käsittämättömältä, että joku ostaa itselleen Jouluksi suklaata, saati sitten noin paljon. Mutta toki kukin tyylillään :)
Jep, kukin tyylillään. Eihän kaikki ees välitä suklaasta.
Mulle on lapsesta asti iskostunu päähän, että jouluna saa syödä suklaata mielin määrin.... muuten koitan syödä normaalisti, mutta jouluna mä vaan en välitä. :D
Joo, mä en syö mitään makeeta koskaan. Jouluna yritän jotain suklaata saada alas, mutta se jää kahteen kolmeen konvehtiin. Mutta toisaalta, näkisitpä mun kinkun syönnin :D Ja rosollia ja salaattia ja laatikoita vedänkin sitten ihan tunteella :D Kukin tyylillään, pääasia että on hyvä ja mukava Joulu :)
Hui ;) Mulla on tällä hetkellä 2kg karkkia ja 1kg suklaata 4h perheelle ja lisää pitää hankkia.
Aivan järjetöntä. Meillä 8 hengelle kaksi Fazerin pientä rasiaa. Itse en syö suklaata ollenkaan.
Ja just löysin nurkista viime joululta jääneitä karkkeja, kun kukaan ei syönyt... 16
Oikeastiko ostatte itse itsellenne suklaat?
Me saatetaan ostaa 1 Fazerin levy ja laittaa paloina tarjolle jälkkäripöytään. Muuta ei osteta, koska saadaan lahjoina kyllä takuuvarmasti aina muutama rasia. Mieheni ostaa minulle 1 rasian lempisuklaatani kyllä joka joulu, mutta tätä lukuunottamatta kaikki suklaat ja joulukarkit tulevat lahjoista.
Joskus tulee vaan 1 levy/nassu, mutta sekin riittää mainiosti.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 08:17"]
Oikeastiko ostatte itse itsellenne suklaat?
Me saatetaan ostaa 1 Fazerin levy ja laittaa paloina tarjolle jälkkäripöytään. Muuta ei osteta, koska saadaan lahjoina kyllä takuuvarmasti aina muutama rasia. Mieheni ostaa minulle 1 rasian lempisuklaatani kyllä joka joulu, mutta tätä lukuunottamatta kaikki suklaat ja joulukarkit tulevat lahjoista.
Joskus tulee vaan 1 levy/nassu, mutta sekin riittää mainiosti.
[/quote]
Kuka meille nyt suklaita ostaisi. Mä olen ostanut meille kymmenisen konvehtirasiaa joulusuklaiksi itse. Jokainen saa omat lempparisuklaansa ja sen lisäksi yhteistä joulun herkkupöytäsuklaata. en ole ap, mutta siis suunilleen sama määrä suklaita hankittuna =).
Eiköhän anneta jokaisen ostaa/saada/SYÖDÄ ihan mitä itse haluaa eikä puututa niin paljoa toisten tekemisiin. Kukin taaplaa tyylillään ja saa olla onnellinen.
Ei mulle kukaan suklaata osta koskaan. Emme vaihda lahjoja tuttavien kanssa, lähisuku ostaa kirjoja tai muuten suklaata arvokkaampia lahjoja ja kummankaan työssä ei onneksi ole sitä "asiakasrajapintaa". Pikkulahjoina olen saanut kukan, elokuvalippuja ja tuikkukipon. Viimeksi mainittu lähtee kierrätykseen heti joulun jälkeen. Ostakaa ihmiset suklaata, minä tykkäisin! Toisaalta käy tämäkin, että saa itse valita.
Ohhoh! Yhdessä konvehdissa on n. 50 kilokaloria.