Laukaan Leppäveden koulu
Onko kenelläkään tietoa, millainen Tiituspohjan koulu mahtaa olla? Onko muuten millainen asuinpaikka lapsiperheelle?
Kommentit (8)
Koulusta en tiedä, mutta ihanan rauhallinen paikka asua, jonkinverran lapsiperheitä. Mummoni asuu siellä, on asunut useita kymmeniä vuosia ja tykkää kovasti :)
Itse haluaisin tietää kanssa,että minkälainen paikka on asua. Käsittääkseni ihan suosittua lapsiperhe-aluetta?
Itse haluaisin tietää kanssa,että minkälainen paikka on asua. Käsittääkseni ihan suosittua lapsiperhe-aluetta?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:15"]Itse haluaisin tietää kanssa,että minkälainen paikka on asua. Käsittääkseni ihan suosittua lapsiperhe-aluetta?
[/quote]
Lähinnä perheitä ja vanhempia pareja asuu siellä. Hyvät yhteydet julkisella liikenteellä, lähikauppa, hyvä matala uimaranta.. Paljon hyviä puolia. Rauhallinen paikka on tosiaan
Hyvä tietää. Siellähän taitaa olla neuvolakin..? Käsittääkseni myös päiväkoti?
Leppävedestä on mulla pelkästään hyvää sanottavaa. Päiväkodit, koulut, neuvolat ihan vieressä. Kylältä löytyy myös kauppa, pizzeria parturi-kampaamo,Liikuntahalli.
Hyvä ja rauhallinen paikka asua. Lapsiperheiden unelma. Lyhyet yhteydet myös seppälään. Lenkkeilypolut vieressä unelma.
Itse oon käynyt päiväkodin ja koulut täällä v.96-02.
Alueelle on rakennettu uusi koulu ja talojakin tullut lisää mutta sama hyvä kyläyhteisö täältä löytyy edelleen. Muualle en enää muuta. Huonoa sanottavaa ei löydy.
Leppäveden Tiituspohjan uusilla asuinalueilla asuu pääasiassa lapsiperheitä.
Useampi päiväkoti, uusi koulu, neuvolapalvelut, kirjasto ja kauppa ym. ovat alle kilometrin etäisyydellä.
Lenkkipolku-pyöräilyreitti- hiihtolatu ovat lähellä.
Seppälän marketteihin 10-15 minuutissa.
Lapsiperheen ja kuntoilijan unelmapaikka.
Onko muilla tietoa/kokemuksia Leppävedestä? Uudehkoja omakotitaloja ainakin on jonkin verran myynnissä. Alueen viihtyvyys mietityttää. Ap