Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laukaan Leppäveden koulu

Vierailija
04.01.2014 |

Onko kenelläkään tietoa, millainen Tiituspohjan koulu mahtaa olla? Onko muuten millainen asuinpaikka lapsiperheelle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tietoa/kokemuksia Leppävedestä? Uudehkoja omakotitaloja ainakin on jonkin verran myynnissä. Alueen viihtyvyys  mietityttää. Ap

Vierailija
2/8 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta en tiedä, mutta ihanan rauhallinen paikka asua, jonkinverran lapsiperheitä. Mummoni asuu siellä, on asunut useita kymmeniä vuosia ja tykkää kovasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää kanssa,että minkälainen paikka on asua. Käsittääkseni ihan suosittua lapsiperhe-aluetta? 

Vierailija
4/8 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää kanssa,että minkälainen paikka on asua. Käsittääkseni ihan suosittua lapsiperhe-aluetta? 

Vierailija
5/8 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 22:15"]Itse haluaisin tietää kanssa,että minkälainen paikka on asua. Käsittääkseni ihan suosittua lapsiperhe-aluetta? 

[/quote]

Lähinnä perheitä ja vanhempia pareja asuu siellä. Hyvät yhteydet julkisella liikenteellä, lähikauppa, hyvä matala uimaranta.. Paljon hyviä puolia. Rauhallinen paikka on tosiaan

Vierailija
6/8 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää. Siellähän taitaa olla neuvolakin..? Käsittääkseni myös päiväkoti?

Vierailija
7/8 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävedestä on mulla pelkästään hyvää sanottavaa. Päiväkodit, koulut, neuvolat ihan vieressä. Kylältä löytyy myös kauppa, pizzeria parturi-kampaamo,Liikuntahalli.

Hyvä ja rauhallinen paikka asua. Lapsiperheiden unelma. Lyhyet yhteydet myös seppälään. Lenkkeilypolut vieressä unelma.

Itse oon käynyt päiväkodin ja koulut täällä v.96-02.

Alueelle on rakennettu uusi koulu ja talojakin tullut lisää mutta sama hyvä kyläyhteisö täältä löytyy edelleen. Muualle en enää muuta. Huonoa sanottavaa ei löydy.

Vierailija
8/8 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppäveden Tiituspohjan uusilla asuinalueilla asuu pääasiassa lapsiperheitä.

Useampi päiväkoti, uusi koulu, neuvolapalvelut, kirjasto ja kauppa ym. ovat alle kilometrin etäisyydellä.

Lenkkipolku-pyöräilyreitti- hiihtolatu ovat lähellä.

Seppälän marketteihin 10-15 minuutissa.

Lapsiperheen ja kuntoilijan unelmapaikka.