Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä anaaliseksi TODELLISUUDESSA on?

Vierailija
04.01.2014 |

Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

Kommentit (427)

Vierailija
101/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:06"] naiselle ei anna mitään.

[/quote]

Jospa nyt et puhuisi kaikkien naisten puolesta.

[/quote]

Joku pikkukikkeli huolestui

Vierailija
102/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:06"] naiselle ei anna mitään.

[/quote]

Jospa nyt et puhuisi kaikkien naisten puolesta.

[/quote]

Mutta taatusti ylivoimaisen enemmistön

ohis

Vierailija
104/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, että yksikään tuttuni olisi sitä harrastanut enkä myöskään minä. Hanuri on exit only. Tämä olla vain tämän palstan juttuja.

Vierailija
105/427 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, en ehkä koskaan tule kokeilemaan, mutta ei se ole ihan ehdoton ei, kun sitä niin toitotetaan. Olen miettinyt asiaa. Kumminkin olen sen verran hygieniasta huolehtiva, että mielestäni kakka ei kuulu pilluun (eikä suuhun), siinä on mukana iso elementti naisen nöyryyttämistä. Homoilla ei tietysti ole niin hirveästi niitä vaihtoehtoja, korvikehan se on (samasta syystä pidän kyllä anaalifriikkejä miehiä piilohomoina). Suuseksistä pidän, molemminpäin, jonkin verran. Kunhan (normaalista) puhtaudesta on huolehdittu ja molemminpuolinen kunnioitus on olemassa. Yleisesti ottaen tykkään kokeilla monia asioita "kerran". Siksi ei ole mahdotonta, että joskus kokeilisi tuotakin. Toisaalta tunnen omat mieltymykset tähän ikään mennessä hyvin. Olen 36.

Vierailija
106/427 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:51"]

Netin seksi-aiheisia keskustelupalstoja lukiessa saa sellaisen (väärän?) vaikutelman, että anaaliseksi on nykyisin täysin arkipäiväistä ja että sitä harrastetaan lähes kaikissa heteroparisuhteissa. Tietääkö joku, mikä on totuus? Olenko siis yksi harvoja naisia, joita se anaaliseksi ei millään muotoa kiinnosta? Ja korostettakoon nyt heti etten ole myöskään yksi niistä, jotka kauhistelevat sitä tai paheksuvat sitä harrastavia, mutta itse en vain koskaan ole ymmärtänyt, mitä kiihottavaa siinä voisi olla eikä siten ole käynyt mielessäkään sitä kokeilla.

N37

[/quote]

Eipä kyllä kiinnostaa täälläkään. Asiasta on juteltu miehen kanssa ja onneksi molemmat samaa mieltä. Ne joita kiinnostaa, niin siitä vaan.

Vierailija
107/427 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:47"]Harrastamme satunnaisesti anaaliseksiä. Se orgasmi, jonka anaaliseksistä saa... Kun sen kerran saa niin siitä ei voi kieltäytyä myöhemmin. Se on järisyttävä.

[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu? Ei hyvässä orgasmissa ole mitään pahaa. :)

Vierailija
108/427 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 17:34"]

Pienimunaisten touhuja. Kun on riittävän iso, ei sitä haluaisi enää perseeseen tunkea. Repeää peppu vaan turhan takia. Katkarapumiehille ja heidän vaimollensa.

[/quote]

Tosimiehen puhetta! Hyvä, että teikäläisiä löytyy!

anaaliraiskaaminen on pienimunaisten ja henkisesti pienimunaisten heiniä

[/quote]

Tosimiehuus ratkaistaan kehässä, ei munamittauksessa. Eli kovanyrkkisyys on miehen mitta ei muna.

Vierailija
109/427 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:24"]

En ole kuullut, että yksikään tuttuni olisi sitä harrastanut enkä myöskään minä. Hanuri on exit only. Tämä olla vain tämän palstan juttuja.

[/quote]

white trashit ja leijonakorujen vaimot tatuoi otsaansa ja alaselkäänsä exit only.

Vierailija
110/427 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:24"]

[/quote]

white trashit ja leijonakorujen vaimot tatuoi otsaansa ja alaselkäänsä exit only.

[/quote]

Akateemiset ovat sivistyneempää väkeä ja tietävät monipuolisen seksin salat. Wt-väki kammoksuu homoja ja kaikkea minkä raamattu niminen lakikirja kieltää.

Vierailija
111/427 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kokeiltu joitakin kertoja, mutta nyt se on kyllä oikeastaan jäänyt kokonaan. Kerran sain orgasmin peppuseksissä ja se tuntui kyllä tosi hyvältä, mutta muutoin touhu tuntuu ajatuksena niin epähygieeniseltä että eipä juuri houkuta kumpaakaan enää. Kavereista en tiedä, enpä oikein kehtaa udella tuollaisia :D 23-vuotiaita ollaan molemmat.

Vierailija
112/427 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa kokeiltu 15 vuotta kestäneessä suhteessa. Ekan kerran kun olin 19, tokan kerran 30v. Tuntuu oudolta, ei mitenkään kiihottavalta, enemmänkin kipeältä. 

Vierailija
113/427 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoittain harrastetaan.

Vierailija
114/427 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:38"]

Viikoittain harrastetaan.

[/quote]

Sama täällä , noin kerran viikossa harrastetaan. Jotenkin tuntuu että suurin osa ei ole todellisuudessa edes kokeillut vaan lauotaan asiasta mitä ihmeellisimpiä "faktoja"  "terveydenhuollon ammattilaisen"  ja "asian tuntian" roolissa.

Vierailija
115/427 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastin erään miehen painostuksesta muutaman kerran. Älkää kokeilko. Minulla meni reikä täysin pilalle. On mielettömät löysät peräpukamat ja muutenkin jotenkin valjumpi peppu. Vessassa pyyhkimiseen menee kauan aikaa, kun kaikki jää pukamiin kiinni. Ja me käytimme paljon liukkaria. Vituttaa, kun piti tehdä sitä.

Vierailija
116/427 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:44"]

Minä harrastin erään miehen painostuksesta muutaman kerran. Älkää kokeilko. Minulla meni reikä täysin pilalle. On mielettömät löysät peräpukamat ja muutenkin jotenkin valjumpi peppu. Vessassa pyyhkimiseen menee kauan aikaa, kun kaikki jää pukamiin kiinni. Ja me käytimme paljon liukkaria. Vituttaa, kun piti tehdä sitä.

[/quote]

Haha, ette vaan osanneet, toopet.

Vierailija
117/427 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ystävistäni ovat kokeilleet ja monet taas eivät. Aiemmassa parisuhteessani oltiin peppuseksiä usein. Tykkäsin siitä ja silloinen puolisoni myös. Nykyinen mieheni ei halua olla anaaliseksiä, ja se on mulle ihan ok. Silti joskus kaipaan peppuseksiä.

Musta on ok kaikki sellainen seksissä, jossa aikuiset ihmiset yhdessä päättävät kokeilla. Ei tarvi ja ei ole pakko, mutta jokainen saa kokeilla ja tehdä mitä lystää, jos se tuntuu hyvältä.

Vierailija
118/427 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:40"]

11-13 cm eli melkein keskikokoinen (Suomessa keskim. 13,7 cm) tai sitten 18-20 cm on aika eri asia survoa sinne peppuun. Peppuposket rajoittaa sitä 11-13 senttistä uppoamasta kuin ehkä 7-8 senttiä ja siitä pidemmästä menee jo 15 senttiä sisälle.

[/quote]

Tä 13,7 keskikoko? Siis kovana?

Oho, mullon ihan järkyttävä molo! Oli se nyt lähemmäs 19 cm kun joskus katsoin.. wtf!!

[/quote]

Sovitaanko treffit ;)

Vierailija
119/427 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi zaatana, jengi on likasta.

Onks kiva kun vetää kakkosesta ykköseen, niin kaikilla naisilla on sitten seuraavaks virtsatieinfektio? Escherichia Coli kaikilla sitten muhii.

t. Mies.

Vierailija
120/427 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi on paras asia elämässä. Onneksi nainen ymmärtää ja tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän