Naurettavin asia, millä mies on yrittänyt tehdä vaikutuksen sinuun?
?
Kommentit (109)
Miehet ihailee toisissaan tuollaisia urpohommia ja harrastaa keskenään ihme vakuuttelua. Sitten ovat ihan ihmeissään, kun noin matalamielinen rehvastelu ei kiinnostakaan naissukupuolta pääasiassa ollenkaan...
vähän sama kuin tyhjäpäänaisten irtoripset ja merkkilaukut, näyttämistä muille naisille, miehiä ei kamalasti kiinnosta.
Teeskenteli olevansa feministi, vaikkei oikeasti ollut, luuli että siten saisi helposti pillua.
Väitti uskovansa horoskooppeihin. Huuhatahan ne ovat, mutta hän luuli, että kaikki uskoo niihin.
Kertoi kuinka enollansa on yritys ja kuinka hyvin sillä enolla menee. Tämän aloitti, kun kysyin mitä tekee työkseen. En vaikuttunut enonsa tekemisistä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko minuun vai kaikkiin ympärillä oleviin ihmisiin, mutta punnersi yhtäkkiä maassa. On täälläkin mainittu julkkis, en viitsi sanoa nimeä.
Ettei vain olisi kateutta sinulta, kun jää itseltäsi punnerrukset tekemättä. Kjehheh!
Ovenpielessä keikistely tuntuu monella miehellä olevan sellanen vaikutuksentekojutska kun naisen pitäisi kulkea samasta oviaukosta. Venytellään niin että karvanapa näkyy, kai ajatellaan että nainen pitää seksikkäänä.
Antoi ennakkoon ymmärtää, että hänellä olisi kookas vehje, mutta se paljastuikin tavalliseksi katkaravuksi.
Teki nakkikeiton ja lähetti siitä ylpeänä kuvan minulle. :D Kiva, että osaa yhdistää pakastevihannekset ja pilkkoa nakit ja keitellä niitä aikansa. No, olihan se vaihtelua siihen iänikuiseen uunilenkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Ovenpielessä keikistely tuntuu monella miehellä olevan sellanen vaikutuksentekojutska kun naisen pitäisi kulkea samasta oviaukosta. Venytellään niin että karvanapa näkyy, kai ajatellaan että nainen pitää seksikkäänä.
Tää on hauska, koska niin totta. Näitä oven kamanaa vasten venyttelijöitä kyllä riittää. 😂
Ai niin, yksi tyyppi muisti kertoa salilla, miten sinä päivänä ei sovi tehdä liian kovaa treeniä, sillä hän on KIRURGI eikä kädet saa täristä seuraavana päivänä töissä. En tuntenut häntä, joskus olin nyökännyt tervehdyksen kun tunnistin että olin nähnyt hänet salilla aikaisemminkin.
Joo, hyvä olisi ettei kirurgin kädet tärise, mutta tapa jolla sanoi asian oli niin läpinäkyvä, ettei varsinaisesti lisännyt kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, yksi tyyppi muisti kertoa salilla, miten sinä päivänä ei sovi tehdä liian kovaa treeniä, sillä hän on KIRURGI eikä kädet saa täristä seuraavana päivänä töissä. En tuntenut häntä, joskus olin nyökännyt tervehdyksen kun tunnistin että olin nähnyt hänet salilla aikaisemminkin.
Joo, hyvä olisi ettei kirurgin kädet tärise, mutta tapa jolla sanoi asian oli niin läpinäkyvä, ettei varsinaisesti lisännyt kiinnostusta.
Naisille ei voi nykyään jutustella normaaleja diipa-daapa-juttuja esimerkiksi harrastusten lomassa ilman, että se tulkittaisi vaikutuksen tekemiseksi. Minä itse juttelisin tuollaisia miespuolisillekin treenitutuille. Ihan turha yliarvioida omaa vetovoimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ketjun naiset on yrittäneet tehdä vaikutuksen miehiin? Räpsyttelemällä silmiään?
Mä olen viimeisimpiin 4 mieheen tehnyt vaikutuksen pelitaidoillani 🤷 en kuitenkaan tarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Lähettämällä yksityiskohtaisia kuvia tekemästään autoremontista. Kuvia siis ihan öljypulloja myöten😅
Auts.😀 Mulle laittoi linkkejä YouTube-videoihinsa, joilla teki polttopuita ja korjasi koneita. Oli sillä seuraajia (muita rasvanäppimiehiä lähinnä), mutta itse en kyllä jaksanut katsoa yhtäkään noista videoista loppuun 😀
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä! Oon liikunnanohjaaja ja mun tunneilla käy kans miehiä ja muutama ärsyttävä vakkarimies. Tietty välillä tunnin jälkeen joillain on kysyttävää, mutta nää vakkarimiehet jää kyselee ihan epäolennaisuuksia ja just oviaukkoon seisomaan, ja en pääse salista pois vastaanottoon... toivooko ne et tulisin siit ihan iholta ohi vai onko se joku dominointijuttu?
Vierailija kirjoitti:
Rahoilla ja ammatillisilla saavutuksillahan ne yleisimmin. Jotkut lähestyvät baarissakin tutkinto edellä, mikä on pelkästään noloa ja aliarvioivaa käytöstä, koska itsellänikin on vähintäänkin yhtä hyvä paperi kourassa enkä koe sitä minään suurena saavutuksena tai identiteettitekijänä.
Sitten on nämä, jotka ohimennen kertovat jonkin salijutun tai muuten viittaavat voimakkuuteen ja kokoon. Täysin epäkiinnostavaa.
Ehkä noloimmaksi kuitenkin valikoituu eräs aikoinaan tapailemani mies, joka suoraan tokaisi, että ”katsos kun rahaa tienaa niin paljon ettei sitä mitenkään kykene käyttämään kuukauden aikana.” Ok, mikäs siinä sitten. Kaikilla meillä on omat ongelmamme.
En muutenkaan oikein ymmärrä miesten tarvetta markkinoida itseä naisille. Ei naisilla mielestäni ole tällaista taipumusta, sitä pyritään tutustumaan toiseen ihmisenä ja nimenomaan siihen toisen henkilöön, ei kilpailemaan millään saavutuksilla. Leuhkijat kun eivät jaa itsestään mitään sinänsä kiinnostavaa informaatiota, antavat vain vähän yksinkertaisen vaikutelman.
Naiset markkinoivat itseään laittautumalla nätiksi ja/tai seksikkääksi. Osa laittautuu suorastaan lähes tunnistamattomaksi.
Kerskui, että auto on hänen omansa, vaikka äitinsä nimissähän se oli.