Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sylkeminen lenkillä

Vierailija
17.01.2026 |

Miksi vastaantulevan pitää sylkeä juuri sillä hetkellä kun kohdalla on ihminen? Eikö sylkeä pysty pidättämään sen aikaa että muita ei olisi juuri kohdalla? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sylkäisen vasta sitten, kun ketään ihmistä ei ole lähellä.

Vierailija
2/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut et hiihtäjät ja juoksijat, oli mies tai nainen niin räkii koko ajan. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osoittaa sinua kohtaan avointa halveksuntaa. Potkaise munille.

Vierailija
4/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on mielestäni enemmän näitä räkijöitä. En tiedä onko se heidän mielestään jotenkin maskuliinista roiskaista räkäsylky polun reunaan kun on ihminen kohdalla? Outoa se silti on. Naisilla on useammin taas tapa, jos on porukassa tai kaksin liikkeellä, että koko lenkkipolku on vallattu ja väistäminen jää vastaantulijan vastuulle.

Vierailija
5/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut et hiihtäjät ja juoksijat, oli mies tai nainen niin räkii koko ajan. Miksi?

Limaa erittyy urheilusuoritukssa välillä paljon. Kaikkea räkää ei voi koko ajan niellä ilman, että se vaikuttaa hengittämiseen. Siksi urheiljoiden nähdään sylkevän.

Pretty
6/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi röökaajat räkii koko ajan? Taloyhtiön pihalla naapurin eukko vetää batterya, tupakkaa ja syljeskelee tauotta.

Vierailija
7/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut tällaisen ilmiön. Tai on tapahtunut kohdallani useasti. Ihme homma. Kun suurin osa ajasta lenkillä ei ole ihmistä kohdalla. Niin miksi juuri silloin kun ihminen on parin metrin päässä. Miksei voi odottaa muutamaa sekuntia. Mielestäni tämä on epäkunnioittavaa. Tiedän, että limaa erittyy etenkin talvella urheillessa, mutta kun itse niistän tien viereen, varmistan hyvin monta kertaa että kukaan ei ole näkemässä.

Vierailija
8/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mikäköhän siinäkin on.

Vierailija
9/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on puhtaan luonnon likaamista. Tärkeää. Myös epäkunnioittavaa kohdalla. Kenkien mukana menee jokaisen kotiin.

Vierailija
10/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

050496 kirjoitti:

Miksi röökaajat räkii koko ajan? Taloyhtiön pihalla naapurin eukko vetää batterya, tupakkaa ja syljeskelee tauotta.

Mä en ainakaan sylje enkä kyllä juo batteriakaan. 

Vierailija
11/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran poljin maantienlaitaa jopolla ja sylkäisin kunnon räkäklimpit niin juuri silloin joku spandex vetää jotain viittää kymppiä ohi ja ne räät osui siiheen tyyppin, jotain kiroamista siitä kuului mutta ei se kyllä yhtään hidastanut vaan jatkoi menoaan. En siis kuullut ollenkaan että sieltä takaa on kukaan tulossa, jos olisin tiennyt niin en tietenkään olisi sylkäissyt kun hän menee ohi.

Vierailija
12/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Voisiko joku ketä tekee tällä tavalla avata hieman, että miksi? Onko se tiedostamatonta vai tiedostettua? Jos tiedostettua, niin olisi mahtavaa kuulla motiivit.

Vierailija
13/13 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tosi yleistä ja enemmän sääntö kuin poikkeus! Aivan raivostuttavaa minkalaisiksi aggressiivisiksi apinoiksi ihmisistä on tullut nimenomaan täällä Suomessa. Käytöstapoja ja tilanteentajua ei näy eikä kuulu. Minä minä minä ja minä teen mitä huvittaa. Oksettavaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi