Naurettavin asia, millä mies on yrittänyt tehdä vaikutuksen sinuun?
?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ketjun naiset on yrittäneet tehdä vaikutuksen miehiin? Räpsyttelemällä silmiään?
Nuorempana heittämällä omasta mielestä hyvää läppää. Nykyään pysyttelen silmien räpsyttelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Lähettämällä yksityiskohtaisia kuvia tekemästään autoremontista. Kuvia siis ihan öljypulloja myöten😅
Tää on suloista :) En tiedä kiinnostuisinko mutta silti.
Pyysi naispuolista ystäväänsä (jota en tuntenu ja miestäkään en ollu koskaan tavannu kasvokkain) laittamaan mulle viestiä ja kehumaan kuinka tää mies on nii kiva ja voittanu lotossa eli rahaa löytyy ja voisin lähteä senkaa reissuun ihan minne vaa haluan. Totuus oli kuitenkin se, ettei mitää rahoja ees ollu mut mies luuli et mä kiinnostuisin ton viestin perusteella :D ja oon sellanen joka ei tykkää et tarjotaan esim ekoilka treffeillä yhtään mitää vaa haluan maksaa omat kuluni...
Lähetti kuvan käsivarrestaan. Kai esitelläkseen lihaksiaan? Lähetin takaisin oman käsivarteni kuvan joka sai hänen käsivartensa näyttämään riisitautisen käsivarrelta.
Vierailija kirjoitti:
Puhumalla pskaa eräästä sosiaalisesti vähän kömpelöstä yhteisestä tutusta. Oikein sellaisella koulukiusaajatyylillä jauhoi mukanokkelaa "läppää" ja välillä teki sellaisia kuvottavia inhon ilmeitä. Luuli varmaan, että lähden mukaan tähän "läpändeerokseen" (käytti oikeasti tuota sanaa) ja nauraisimme yhdessä tälle viattomalle kolmannelle osapuolelle. Kaikki kiinnostuksen tunteeni kuolivat kyllä saman tien.
Mä olen tavannut yhden päinvastaisen, joka muiden tehdessä pilkkaa kolmannesta osapuolesta totesi, ettei sitä poljeta, joka on jo maassa. Me ollaan nyt oltu 15 vuotta yhdessä, pidän edelleen itseäni onnekkaana. Ilkeisiin ihmisiin on turha hukata ainutkertaista aikaansa. Niitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Häh, miten vetäytymällä voi tehdä vaikutuksen? Yrittääkö saada juoksemaan perässä vai mikä?
Umpirakastunut ja järki ei juossut kunnolla, Ajattelin asioita liian monimutkaisesti. Edelleen se käsi pystyssä virheen merkiksi.
Osti itselleen hevosen. Ei ollut hevosmies ennestään, mutta tiesi minun harrastavan raviurheilua.
Joo en kiinnostunut.
Tapaamani mies kertoi olevansa kokki eräässä ravintolassa. Melko pian paljastui ettei hän ole kohta vuoteen ollut töissä (oli pokkana kertonut työpaikakseen entisen työpaikkansa, josta saanut potkut). Olisi kertonut vaan reilusti, että on työttömänä, itsekin olin köyhä opiskelija vain. Jätti myös kertomatta, että on vakavasti huumeriippuvainen, väitti käyttävänsä vain kanapitsaa, vaikka oli vahvassa opiaattikoukussa.
Vierailija kirjoitti:
Häh, miten vetäytymällä voi tehdä vaikutuksen? Yrittääkö saada juoksemaan perässä vai mikä?
Kauhean kiva, miten positiivisessa valossa tuollainenkin näköjään nähdään. Mies voi kokea vaikka riittämättömyyden tunnetta ja sen takia vetäytyä, mutta näköjään kaikki halutaan nähdä siitä narsku sika-perspektiivistä. No ei kai sillä väliä loppupeleissä, kiva kun oppii epävarmana miehenä uusia asioita naisista.
Laivan yökerhossa yli 5-kymppinen patu yritti iskeä minua, silloin kolmekymppistä kieltenopettajaa: ”Mä oon tuomari - ja lääkäri. Voin auttaa sua sun laulu-uralla eteenpäin, mulla on suhteita.” 😂😂😂 En edes ollut puhunut mistään laulamisesta, lähdin nauraen pois.
Vierailija kirjoitti:
Pyysi naispuolista ystäväänsä (jota en tuntenu ja miestäkään en ollu koskaan tavannu kasvokkain) laittamaan mulle viestiä ja kehumaan kuinka tää mies on nii kiva ja voittanu lotossa eli rahaa löytyy ja voisin lähteä senkaa reissuun ihan minne vaa haluan. Totuus oli kuitenkin se, ettei mitää rahoja ees ollu mut mies luuli et mä kiinnostuisin ton viestin perusteella :D ja oon sellanen joka ei tykkää et tarjotaan esim ekoilka treffeillä yhtään mitää vaa haluan maksaa omat kuluni...
Eräällä miehellä toimii ainakin se, että laittaa kaverinsa lämmittelemään kohdetta itselleen ja sitten herra itse vaan saapuu valmiiseen pöytään niinsanotusti. Vaikka kaikki tuntevatkin toisensa, niin en käsitä, eikö ne naiset tajua miten nössöä tuollainen on kun ei itse suoraan uskalla lähestyä. Mutta hyvin näyttää toimivan taktiikka.
Joskus aikoinaan eräs parikymppinen heppu kehuskeli kuinka hän oli onnistunut varastamaan halpahallista moottoriöljy-pöntön :D En tajua olisiko minun pitänyt kenties huokaista ihailevasti tai jotain, mutta heppu suuttui kun vastasin vaan "okei" sähisi tähän päälle vihaisesti "no ei siihen joka jätkä pysty"
Kehuskeli kuinka ei koskaan käytä turvavyötä ja hänen autoonsa ei ole asiaa sellaisilla jotka käyttävät. Kaahasi kuitenkin kuin hullu ja mainitsi vielä "kusettaneensa kyttiä" sillä että poliisiauton lähestyessä veti äkkiä vyön kainaloonsa ja näin välttyi lisäsakoilta...
Minua naurattaa nämä armeijan käynnillään kehuskelevat, luulevatko olevansa jotenkin uniikkeja? :D Varsinkin miesporukassa aletaan naisten läsnäollessa usein kertomaan kaikenlaisia inttitarinoita, ollaan niin Ramboja kaikki :) Ja ei, ei tee vaikutusta. Veljeni käynyt armeija joten tiedän kyllä että nössötkin pärjää siellä nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhean kiva, miten positiivisessa valossa tuollainenkin näköjään nähdään. Mies voi kokea vaikka riittämättömyyden tunnetta ja sen takia vetäytyä, mutta näköjään kaikki halutaan nähdä siitä narsku sika-perspektiivistä. No ei kai sillä väliä loppupeleissä, kiva kun oppii epävarmana miehenä uusia asioita naisista.
Miten tämä vetäytyvä, mutta riippumattomuuden tunteita kokeva rakastunut mies toivoo naisensa häneen sitten suhtautuvan? Ottavan ohjat käsiinsä vai?
Näytti tietokoneeltaan valokuvia entisistä autoistaan, millaisia hänellä on vuosien varrella ollut ja sanoi niitä oikein EX-autoikseen. Kehuskeli myös ex-naisillaan, tuntui jotenkin sairaalla tavalla rinnastavan naiset autoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ketjun naiset on yrittäneet tehdä vaikutuksen miehiin? Räpsyttelemällä silmiään?
Heiluttelemalla tukkaa ja lähettämällä piiloviestejä. 😂
Kun olin antanut pakit narskun piirteitä omaavalle, tuli ITKEMÄÄN ovelleni. Kun on lämmennyt, alkoi
haukkumakirjeitten lähettely.