Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin asia, millä mies on yrittänyt tehdä vaikutuksen sinuun?

Vierailija
11.10.2020 |

?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesoilemalla edellisillä tyttöystävillään. 

Minulla oli tällainen samanlainen tapaus. Säälittävää.

Sama herra myös mainitsi, että kun hän voittaa X-palkinnon (hänen alallaan verrattavissa Nobeliin), niin hän ostaa niillä rahoilla minulle talon.

Juuh elikkäs.

Vierailija
42/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti tehdä vaikutuksen Jope Ruonansuu-imitaatiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumalla pskaa eräästä sosiaalisesti vähän kömpelöstä yhteisestä tutusta. Oikein sellaisella koulukiusaajatyylillä jauhoi mukanokkelaa "läppää" ja välillä teki sellaisia kuvottavia inhon ilmeitä. Luuli varmaan, että lähden mukaan tähän "läpändeerokseen" (käytti oikeasti tuota sanaa) ja nauraisimme yhdessä tälle viattomalle kolmannelle osapuolelle. Kaikki kiinnostuksen tunteeni kuolivat kyllä saman tien.

Mä olen tavannut yhden päinvastaisen, joka muiden tehdessä pilkkaa kolmannesta osapuolesta totesi, ettei sitä poljeta, joka on jo maassa. Me ollaan nyt oltu 15 vuotta yhdessä, pidän edelleen itseäni onnekkaana. Ilkeisiin ihmisiin on turha hukata ainutkertaista aikaansa. Niitä riittää.

Aivan oikein! Niitä tosiaan riittää.

Vierailija
44/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pöljät kuvittelevat, että yskiminen ja rykiminen vetoaisi naisen hoivaviettiin tai jotain.

- No, ei vetoa. Sitäpaitsi olen täysin varattu, joten ei toimisi fiksummatkaan iskutavat.

Sikäli ovat oikeilla jäljillä, että kotielämässäni miehen yskiessä toistuvasti alan kiikuttaa hänelle hunajateetä tms.

Vierailija
45/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarissa kaverin kanssa ja samaan pöytään tuli pari limaisen oloista heppua. Kehuivat heti alkuun olevansa erään paikkakunnalla esiintyneen räppärin kiertueella mukana työhommissa ja yrittivät pyytää meitä lähtemään jatkoille, ei menty.

Vierailija
46/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti tietokoneeltaan valokuvia entisistä autoistaan, millaisia hänellä on vuosien varrella ollut ja sanoi niitä oikein EX-autoikseen. Kehuskeli myös ex-naisillaan, tuntui jotenkin sairaalla tavalla rinnastavan naiset autoihin.

Autot, laivat sun muuthan yleensä kuvaillaan "she".

Vierailija
47/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehvasteli sillä, miten paljon kehtaa nukkua töissä.

Vierailija
48/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, miten vetäytymällä voi tehdä vaikutuksen? Yrittääkö saada juoksemaan perässä vai mikä?

Kauhean kiva, miten positiivisessa valossa tuollainenkin näköjään nähdään. Mies voi kokea vaikka riittämättömyyden tunnetta ja sen takia vetäytyä, mutta näköjään kaikki halutaan nähdä siitä narsku sika-perspektiivistä. No ei kai sillä väliä loppupeleissä, kiva kun oppii epävarmana miehenä uusia asioita naisista.

Miten tämä vetäytyvä, mutta riippumattomuuden tunteita kokeva rakastunut mies toivoo naisensa häneen sitten suhtautuvan? Ottavan ohjat käsiinsä vai?

No miksei? Ai mutta totta tosiaan, miehen tehtävähän se on ja riittämättömyyden tunnetta potevat naisetkin voi vaan hyvin mielin kettuilla samasta kärsiville miehille kun eivät uskalla lähestyä.

Vierailija
49/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytti tietokoneeltaan valokuvia entisistä autoistaan, millaisia hänellä on vuosien varrella ollut ja sanoi niitä oikein EX-autoikseen. Kehuskeli myös ex-naisillaan, tuntui jotenkin sairaalla tavalla rinnastavan naiset autoihin.

Autot, laivat sun muuthan yleensä kuvaillaan "she".

No tämä amis-drop out ei osannut englantia. 😂 pelkän peruskoulun käynyt, ikää jo 31v.

Vierailija
50/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysi naispuolista ystäväänsä (jota en tuntenu ja miestäkään en ollu koskaan tavannu kasvokkain) laittamaan mulle viestiä ja kehumaan kuinka tää mies on nii kiva ja voittanu lotossa eli rahaa löytyy ja voisin lähteä senkaa reissuun ihan minne vaa haluan. Totuus oli kuitenkin se, ettei mitää rahoja ees ollu mut mies luuli et mä kiinnostuisin ton viestin perusteella :D ja oon sellanen joka ei tykkää et tarjotaan esim ekoilka treffeillä yhtään mitää vaa haluan maksaa omat kuluni...

Eräällä miehellä toimii ainakin se, että laittaa kaverinsa lämmittelemään kohdetta itselleen ja sitten herra itse vaan saapuu valmiiseen pöytään niinsanotusti. Vaikka kaikki tuntevatkin toisensa, niin en käsitä, eikö ne naiset tajua miten nössöä tuollainen on kun ei itse suoraan uskalla lähestyä. Mutta hyvin näyttää toimivan taktiikka.

Eihän ne naiset sitä näe, että "toi nyt laittoi kaverinsa lämmittelemään" vaan kuvittelevat, että mieskaveri vilpittömästi kehuisi kaveriaan ja haluaa hänen parastaan ajamalla häntä ja naista yhteen. Kun se kaveri on oikeesti niiiin hyvä ja siitä tulee vaan pojoja. No ei se niin miehillä mene, vaan yleensä on joku tällainen kiero sopimus taustalla.

Vierailija
51/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyi baarissa lähdenkö mukaan. Työnsi sitten kielensä omaan nänän sieraimeen niin syvälle että tuli toisesta sieraimesta näkyviin. Lähdin mukaan.

Vierailija
52/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä menee kovasti tunteisiin tämä ketju. Wööööööö!!!!

Vierailija
53/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, miten vetäytymällä voi tehdä vaikutuksen? Yrittääkö saada juoksemaan perässä vai mikä?

Kauhean kiva, miten positiivisessa valossa tuollainenkin näköjään nähdään. Mies voi kokea vaikka riittämättömyyden tunnetta ja sen takia vetäytyä, mutta näköjään kaikki halutaan nähdä siitä narsku sika-perspektiivistä. No ei kai sillä väliä loppupeleissä, kiva kun oppii epävarmana miehenä uusia asioita naisista.

Miten tämä vetäytyvä, mutta riippumattomuuden tunteita kokeva rakastunut mies toivoo naisensa häneen sitten suhtautuvan? Ottavan ohjat käsiinsä vai?

No miksei? Ai mutta totta tosiaan, miehen tehtävähän se on ja riittämättömyyden tunnetta potevat naisetkin voi vaan hyvin mielin kettuilla samasta kärsiville miehille kun eivät uskalla lähestyä.

No ei. Vaan katoava mies on kaikille selväjärkisille merkki "ei ollut kiinnostunut" eli miksi jäisin sellaisessa roikkumaan?

Vierailija
54/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun yksi älähtää niin MIEHET ÖÖLIÖÖÖÖ?

Vierailija
55/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työtön aika pitkään. Aina kun asia tuli puheeksi jonkun puolitutun yrittäjämiehen kanssa, kehuskelivat että he järjestävät kyllä minulle työpaikan firmassaan. Kaikki olivat yhden miehen pikkufirmoja jotka eivät kyllä elätä kunnolla edes omistajaansa. Lisäksi nämä tyypit perustivat uuden yrityksen muutaman vuoden välein kun edellinen ei kannata.

Luonnollisesti olisi pitänyt muuttaa sen "työn" perässä maaseudun perukoille.

Vierailija
56/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitti minulle tähtitaivasta ja heitteli omia tulkintoja mukaan. Tiedän itse vähäsen tähdistöistä, mitä hän ei tiennyt. V*tutti, että hän vain oletti, etten tiedä mistään mitään ja minuun voi tehdä vaikutuksen puhumalla höpöjä tähdistä.

Vierailija
57/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegani, pomoni ja hänen pomonsa alkoivat mittelemään kädenväännössä yrityksen pikkujouluissa. Olin heidän lisäkseen ainoa pöydässä istuva ja hieman kiusaantunut tästä kisailusta.

Vierailija
58/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeili että hän on TOIMITUSJOHTAJA.

Vierailija
59/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuskeli keitä julkisuuden henkilöitä hän tuntee.

Vierailija
60/109 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ja naisilla menee vastaavissa miesten aloittamissa ketjuissa, joten?