Naurettavin asia, millä mies on yrittänyt tehdä vaikutuksen sinuun?
?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähettämällä yksityiskohtaisia kuvia tekemästään autoremontista. Kuvia siis ihan öljypulloja myöten😅
Auts.😀 Mulle laittoi linkkejä YouTube-videoihinsa, joilla teki polttopuita ja korjasi koneita. Oli sillä seuraajia (muita rasvanäppimiehiä lähinnä), mutta itse en kyllä jaksanut katsoa yhtäkään noista videoista loppuun 😀
No tuo on kyllä aika söpöä. On hienoa, että mies osaa tehdä ns. miesten hommia.
En kyllä sanoisi söpöksi. Puoli tuntia videota yhdestä ja samasta hommasta. Ketä hullua kiinnostaa sitä katsoa. Varmaan parisuhteessakin odottaisi, että nainen seisoo vieressä ja ihailee, kun hän tekee polttopuita...
Tuli treffeille autolla ja sanoi, että on hänellä parempikin auto, mutta se on juuri huollossa, niin joutui tulemaan kakkosautollaan.
Enpä ollut kiinnittänyt koko autoon huomiota. Mies itse olisi kyllä saanut käydä huollossa, mutta monet miehet huoltaa autoaan paremmin kuin itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovenpielessä keikistely tuntuu monella miehellä olevan sellanen vaikutuksentekojutska kun naisen pitäisi kulkea samasta oviaukosta. Venytellään niin että karvanapa näkyy, kai ajatellaan että nainen pitää seksikkäänä.
Siis tämä! Oon liikunnanohjaaja ja mun tunneilla käy kans miehiä ja muutama ärsyttävä vakkarimies. Tietty välillä tunnin jälkeen joillain on kysyttävää, mutta nää vakkarimiehet jää kyselee ihan epäolennaisuuksia ja just oviaukkoon seisomaan, ja en pääse salista pois vastaanottoon... toivooko ne et tulisin siit ihan iholta ohi vai onko se joku dominointijuttu?
Minusta tuo on pelottavaa, itselläni ei ainakaan tulisi mieleen ahdistella tai pakottaa ihastusta koskettamaan itseäni tai estää häntä poistumasta läheltäni noin. Vähän sama tulee mieleen kuin että toisen vaikkapa lukitsisi johonkin huoneeseen eikä päästäisi pois. Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Kehui pystyvänsä haistamaan naisen menkat..
Korotan: mun deitti väitti tietävänsä useamman päivän etukäteen, koska naisen menkat alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs ketjun naiset on yrittäneet tehdä vaikutuksen miehiin? Räpsyttelemällä silmiään?
Kiipesin paljain jaloin puuhun. Oltiin jo ystäviä ja tiesin että mies tykkää spontaaneista luonnonlapsista ja omaa kevyen varvasfetissin. Nyt 12 vuotta oltu yhdessä.
Baaritiskillä joku tuntematon pukumies loihe ensisanoikseen lausumaan, että hänellä on *jokin kallis automerkki* ja kysyi, lähdenkö ajelulle. Jotenkin surullista. Jos joku nainen suostuu, tyyppi tietysti ajattelee, että se johtuu autosta silloinkin, kun nainen olisi voinut lähteä vaikka polkupyörän takapakkarille. Mutta joo, en kiinnostunut siitä autosta, en edes muista, minkä merkkinen se oli, kun tuollaisilla ei ole minulle mitään merkitystä. Autolla mennään paikasta a paikkaan b, ihan sama kunhan kulkee. Eikä nykyään autosta pysty edes päättelemään varallisuutta, jos se nyt sattuisi kiinnostamaan.
Piipahdin paikallisessa ravintolassa eräänä iltana parilla. Seurakseni sain oikein mielenkiintoisen ja hauskan vanhan rouvan.
Oli arki-ilta ja melko hiljaista. Kunnes paikalle pelmahti joku pälli jätkä. (ehkä n. 35-vuotias)
Hän teki niin näyttävän sisääntulon, että tuskin jäi keltään huomaamatta. Meni baaritiskille kailottamaan ja leveilemään, samalla tsekkaili tarjontaa. Pää kääntyili ja ravintolan naiset saivat kukin skannauksen päästä varpaisiin.
Minä sitten miellytin herraa eniten, niin meidänhän pöytään sitten reteesti vaan!
Sanoimme rouvan kanssa samantien ystävällisesti, mutta topakasti, että meillä on juttu kesken, emmekä kaipaa seuraa, mutta jätkä jäi vaan siihen.
Päätimme olla välittämättä koko tyypistä, ja jatkoimme jutteluamme, vaikka hän koko ajan yrittikin häiritä ja keskeytellä.
Kun emme reagoineet, hän ensin yritti lahjoa meitä hienoilla drinkeillä.
Emme huolineet.
Mies haki sitten vain itselleen juomaa, ja pöytään takaisin tullessaan heitti pöydälle läjän luottokortteja. Kysyi, josko voisin laittaa ne hänen lompakkoonsa!
No eipä tehnyt vaikutusta. Naurahdin vain, ja sanoin, että laitapa kuule ihan itse.
Sitten hän kumartui kuiskaamaan korvaani: "Juotetaan toi mummo känniin ja häivytään keskustaan. Mennään ihan mihin vaan haluut, mull on kyllä fyrkkaa."
Tässävaiheessa haistatin paskat ja käskin häntä häipymään, jolloin mies vihaisena kivahti:"Oma on menetykses. Mä saan perinnöks kolme miljoonaa, kun mun faija delaa!"
No tuo on kyllä aika söpöä. On hienoa, että mies osaa tehdä ns. miesten hommia.