Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
En kaipaa niinkään mitään tuotetta mutta kaipaan vanhan ajan Stockaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisen ergonomisen näppiksen. Niitä ei saa kaupoista, koska kukaan ei edes valmista.
Sitten erinäisiä tuotteita, joita ei enää valmisteta, esim. Pirkka-lakritsijäätelöpuikkoja.
Joitakin sellaisia luostarioluita, joiden jälleenmyynnin luostari itse on kieltänyt.
Kyllä niitä ergonomisia näppäimistöjä on. Erilaisia näppäimistöjä on tuhansia ja taas tuhansia.
Pirkan Reilun Kaupan: banaanisuklaalevyjä ja vadelmasuklaalevyjä ja kaakaonibs-levyjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisen ergonomisen näppiksen. Niitä ei saa kaupoista, koska kukaan ei edes valmista.
Sitten erinäisiä tuotteita, joita ei enää valmisteta, esim. Pirkka-lakritsijäätelöpuikkoja.
Joitakin sellaisia luostarioluita, joiden jälleenmyynnin luostari itse on kieltänyt.
Olen haukkunut ääneen myös kaikki nämä nykyiset näppikset.
Zinc
Suoria näppäimiä liimattu tasaisen lankun päälle ..
Onhan niitä aaltomaiseen lankkuun vinosti aseteltujakin näppiksiä.
Miehille värillisiä vaatteita. Ei aina mustaa, harmaata ja tumman sinistä, vaan vaaleita värejä, murrettuja värejä ja kirkkaita iloisia värejä takkeihin, pukuihin, sukkiin, kaulahuiveihin, oloasuihin. Kaikkialle värejä. Varsinkin pimeään aikaan tarvitaa värejä. Olen jo vuosia etsinyt vetoketjullista hupparia, joka ei olisi musta tai harmaa. Ei löydy! Haluan kirkkaanpunaisen, aikuiselle miehelle sopivan hupparin. Onko liikaa vaadittu? M60
Puuvillaviltin. Siis kudotun, tiiviin mutta pehmoisen puuvillaviltin. Sellaisen kuin mummulassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Miehille värillisiä vaatteita. Ei aina mustaa, harmaata ja tumman sinistä, vaan vaaleita värejä, murrettuja värejä ja kirkkaita iloisia värejä takkeihin, pukuihin, sukkiin, kaulahuiveihin, oloasuihin. Kaikkialle värejä. Varsinkin pimeään aikaan tarvitaa värejä. Olen jo vuosia etsinyt vetoketjullista hupparia, joka ei olisi musta tai harmaa. Ei löydy! Haluan kirkkaanpunaisen, aikuiselle miehelle sopivan hupparin. Onko liikaa vaadittu? M60
Lidlissä just tänä syksynä harmittelin kun siellä oli miehille värikkäitä huppareita ja naisille vaan mustaa ja harmaata.
Mantelilla täytettyjä oliiveja. Miksi ne on kadonnu kaupoista? Ostan vain niitä yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä just tänä syksynä harmittelin kun siellä oli miehille värikkäitä huppareita ja naisille vaan mustaa ja harmaata.
Eikä ole ollut! Olen nekin mainokset selannut aina toivorikkaana. Ei löydy punaista vetoketjuhupparia aikuiselle miehelle!
Blendy sticks kahvijauhetta. Erityisesti mansikka ja persikka lattea. Näitä saa vissii vaan Japanista. :(
Patron tequilaa