Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Naisten vaatteita jotka eivät olisi "lady fit"!!!!! Minun vartalolleni eivät sovi. Lantio on leveä ja olkapäät kapeat. Esim erästä talvitakkia sovittaessa lantion kohdalta vetoketju ei mene kiinni mutta olkapäihin saisi viidet olkatoppaukset! T-paidat aivan hirveitä, olka-lantio -mittani on niin lyhyt että eivät istu ollenkaan! Joudun kulkemaan säkeissä.
Irma-keksejä on ikävä. Niitä sai mun lapsuudessa 70-luvun alussa...
Creme Nouveau oli hyvää tofulevitettä 90-luvulta, sitäkään ei enää saa.
- Laktoositonta kahvijäätelöä (kunnollista). Kaikki hyvänmakuiset on poistuneet myynnistä vuosien saatossa.
- Barillan pinaattilasagnelevyjä ( ne pirkan ei oo mistään kotoisin)
Vierailija kirjoitti:
Nuuskaa tai edes Zonniccia, joka on loppu myös tukusta.
Outo viikkokausien toimituskatkos 🤔
Nyt ainakin eilen oli pk-seudulla Zonniccia Prismassa pitkästä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mallasviinietikkaa!
Mallasviinietikkaa voi löytää PK seudun Prismoista, kannattaa tarkistaa Foodie.fistä minkä kauppojen valikoimaan kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Tostitos lime - maissilastuja... Ihan parhaita (saa jenkeistä) ja kuivausrummun tuoksuliinoja (niitäkin saa jenkeistä).
Harmi, että koronan takia reissut peruttu.
Samoista Prismoista voi löytyä myös tuoksuliinoja kuivausrumpuun Tescon myynnissä olevista tuotteista.
Sitä hyvää sitruunajäätelöä mitä sai purkissa. Sen teko lopetettiin :(
Vierailija kirjoitti:
Kunnon ruisleipää. Sellaista limppumallista, jossa on rapea kuori ja mehevä sisus. Ei saa mistään täällä päin. Uotilan valmiiksi viipaloitu ruislimppu ovat maultaan lähinnä sitä mitä kaipaan, mutta haluaisin sellaisen ison, viipaloimattoman pyöreän leivän.
Jotku Vaasan ruispalat ja muut vastaavat on ihan hirveetä kuraa, en tajua miksi nykyään melkein kaikki ruisleivät on sen kaltaisia.
Samaa mieltä. Kaupan ruisleipä on kuraa. Leivo itse juuresta kunnon leipä. Pakasteeseen isompi satsi. Niin minä teen.
SinkkuN
Värikkäitä ja monivärisiä huonekaluja ja tekstiilejä, kuten upottavan pehmeä sohva, verhot, matot ja valaisimet boho-tyyliin.
Tuoretta laadukasta ruokaa. Kaloja pakastettuna. (=tuoreempaa kuin kaupan kalatiskillä). Järvikalapihvejä. Hyvä ja järkevä tuote.
Karkkeja tai leivoksia ilman palmuöljyä. Vappuna en saanut munkkeja, kun ihan kaikissa sitä. Varmaan 95% herkuista sisältää sitä, jotkut suklaat ja tyyliin kampanisut eivät. Eikä jaksaisi viettää puoltatuntia herkkujen tuoteselosteita lukiessa, niin lähes aina jää vain ostamatta (tai tulee tehtyä itse), kun tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ennen sai hyviä rasvaisia kyljyksiä joissa oli kunnon kerros ihraa mukana. Nykyään sikoja pidetään laihiksella eikä liha maistu oikein miltään.
Votkinilta saa kunnon kyljyksiä, jossa on kunnolla läskiä kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Vaasanista tuli mieleen, kun se ennen oli nominatiivissa Vaasa kunnes muuttui nominatiivimuotoon Vaasan, niin nyt jos totumme taivuttamaan nimeä oikein genetiivissä Vaasanin, niin muuttavatkohan he taas uudestaan genetiivimuodon firmannimeksi seuraavassa idioottiuudistuksessaan? Jolloin ruispalat olisivat Vaasaninin ruispalat?
Yritetään!
Oi kamala, mitä luinkaan!
Terveisin entinen vaasalainen
Puolukka-vanilja jogurttia. Sitä ingmannin tai valion, jota ei saa kaupasta enää. Paras jogurtti ikinä!
Järkevään hintaan tuoretta kalaa, ei siis pakastetta tai valmistetta. Ei tarvitse olla kallista filettä, riittää jos kala on avattu ja suolet poistettu. Japanissa tämmöistä kalaa saa ihan pienistäkin marketeista, ja laatuja riittää ympäri maailman. On helppo poimia koriin kalaa, kun sitä on runsaasti ja kohtuuhintaan tarjolla- olisi myös hyvä teko tämän kansan verisuonia ajatellen...
Lidlistä sai ennen hyvää tiramisua. En ryhdy itse tekemään kun pitäisi hankkia niin paljon erikoisia aineksia. En tiedä, onko muissa kaupoissa tiramisua.