Maskin käytöllä on paljon hyviä puolia: kauniit silmät korostuu, ei tarvi meikata kuin silmät,
Niin, mun kauniit silmät tulee paremmin esille eikä tarvi laittaa meikkivoidetta eikä muuta kuin silmämeikki. Mitäs muita hyötyjä?
Kommentit (188)
Ei näy mun vastenmielinen purenta. Tosin, en voi käyttää laseja kun ne höyrystyy, joten olen kutakuinkin sokko. Maskin käyttö on vähän niinkuin mun elämä: ei vaan voi voittaa.
Lasien huurtumisen voi yrittää estää painamalla sen nenäraudan kohtaa tiiviimmäksi. Toinen mikä tepsii, on lasien pesu saippualla, ja antaa niiden kuivua. Toimii mm. Moottoripyörän visiirissä. Jotkut teippaavat maskin yläosan kiinni kasvoihin, mutta tähän en vielä ole lähtenyt....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo, todella paljon hyviä puolia, maskin kanssa on hyvin vaikea hengittää, ilma loppuu ja maski liikkuu ylöspäin peittäen osan näkökentästä ja osuu alaripsiin. Jatkuvasti pitää olla nykimässä sitä alaspäin. Todella hyviä ovatkin.
Ei mulla ole ongelmia hengityksen kanssa. Maski pysyy ihan hyvin paikallaan.
Sulla ei ole ongelmia hengityksen kanssa, niin muillakaan ei voi olla.
Enhän niin väittänytkään.
Ihan sama toisinpäin. Lainaamani kirjoittaja kokee ilman loppuvan ja käytön olevan vaikeaa, itse en koe niin. Kummankin yksilöllinen kokemus on oikea, eikä toinen kumoa toista.
Ymmärrän kyllä että kertismaskit ei pysy kasvoilla, ei ne minullakaan pysyneet. Kun tein itse maskin, se pysyy hyvin paikallaan, ja sen läpi on hyvä hengittää.Kertokaa toki, millaisen sen materiaalin pitäisi olla, että astmaatikko pystyy sen kanssa hengittämään? Kun jatkuvasti törmää näihin aggressiivisiin urpoihin, jotka vaatii muilta maskia, vaikka itse liehuvat tuolla baareissa ja ravintoloissa, jossa tartuntariski kasvaa heti huomattavasti. Mutta sitten tällainen astmaatikko ei saa rauhassa olla, vaikka elää lähinnä erakkona. Te ette yksinkertaisesti voi tietää, miksi jollain ei ole sitä maskia. Keskittykää omiin asioihinne.
Ainakin mulla toimii mainiosti nuo kertakäyttöiset maskit mitä saa ruokakaupasta ostettua. On siis sekä astma että keuhkoahtauma eikä kumpikaan estä ainakaan mulla maskinkäyttöä. Lisäksi kun tuon maskin muotoilee hyvin ja tiivisti nenän ja poskipäiden yli niin se ei liiku eikä tunnu yhtään miltään.
Niin ainakin sinulla. Mutta ei minulla. Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää? Miksi sitä on vaikea hyväksyä että toiset on erilaisia ja miksi on vaikea kuulla sitä mitä toinen oikeasti sanoo? Ja kuulla vain se, minkä haluaa kuulla? Miksi, oi miksi joudun elämään tällaisten ihmisten ympäröimänä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä naisten täysin turha meikkaaminen loppuu tän kautta.
Miksi pitää meikata?
Miksi sun peppua kutittaa, kun joku meikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Peittää rumat suut, nenän ja hampaat. Ihmiset näyttävät paremmilta maskin kanssa. Silmien ilmeikkyys tulee esille.
Paitsi kun silmät ovat rumat, mutta kasvot muuten kauniit.
Voi jumałauța en JAKSA tätä hełvětın JANKUTUSTA 😑😑😑😑😑
Eihän tätä ole pakko lukea. Totta on että ekalla sivulla oli parhaat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Olen mennyt maaliskuusta kampaajani ohi enkä tilaa häneltä aikaa ennen kuin hän alkaa käyttää maskia kampaamossaan.
Oma kampaajani taisi jo kesällä aloittaa maskin käytön.
Mikset pyydä, että alkaisi käyttää maskia?
Arabinaisilla on upeat meikit silmissään, sekä upeat koristeet otsassa. Voisimme tehdä tästä muodin myös suomessa, maskien kanssa .
Voi näyttää vastaantulijoille kieltä ilman että tietävät
Mahtavaa! Ja STM ei millään halunnut maskia suositella, vaikka siitä on hyötyä monin tavoin..
Leikkaussalissa työskentelevänä enpä kyllä huomaa mitään jännää tässä maskin pitämisessä. Mulle normiarkea ollut 20 vuotta.
Oottakaapa kun menee muutama kuukausi niin tympäsee koko lärpäke.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas harmittaa maskin käyttö, koska kaunein osa minusta eli täyteläiset huulet jäävät peittoon. Silmäni ovat pienet viirut enkä näytä oikein miltään maski päässä. Lisäksi se jotenkin istuu huonosti, pussittaa kummallisesti vaikka pitäisi olla oikean kokoinen.
Just puhuttiin tästä kaverin kanssa, joka taas oli oikein hyvillään. Hänellä on pitkä ja vähän miehekäs leuka mutta superkauniit silmät.
Mutta ainakaan ei tosiaan kulu huulipunaa eikä tarvitse hymyillä kenellekään. Tai puhua niin paljon, maski päässä se on vaivalloista kun pitää huutaa koko ajan.
Mulla on pienet ja syvällä päässä olevat silmät (näin sanoi eka poikakaverini). No onhan ne pienet, mutta ei ne rumat ole silti, eräs ystäväni sanoi niitä mantelin muotoisiksi. Huulet ovat kaunein piirre kasvoissani, leukakaan ei ole liian pitkä tai kaksoisleuka. Toisaalta mulla on usein resting bitch face. Joten sulaudun joukkoon ajoittain tyytyväisenä.
Tekis mieli ostaa tollainen komea MAGA-maski mut ei taida Suomessa uskaltaa pitää, joku antifahullu vielä hyökkää sokeasta kulmasta päälle.
Itse joudun käyttämään maskia lähes tauotta töissä enkä näe niissä ihon hyvinvoinnin kannalta ainuttakaan hyvää asiaa. Toimistolla saa halutessaan käyttää työnantajan hankkimia kangasmaskeja, mutta ne ovat niin tiukkoja, että kiristävät mm. silmänalusten ihon ryppääksi ja jo tunnin päästä 30-40-vuotiaan naisen silmänaluset ovat 80-90-vuotiaan tasolla.
Perusmaskeista, joita on pakollista käyttää asiakaskontakteissa, lähes kaikki ovat saaneet finnejä, kun iho ei hengitä. Itselläni lisäksi peukalonpään kokoisia ihottumaläiskiä koko maskin alueella. Mikäli saa hengitystieoireita, on mahdollista saada työterveyshuollon kautta hypoallergeenisia maskeja, mutta nekin ovat olleet ajoittain loppu.
Vierailija kirjoitti:
Juominen ei niin näy turvotuksesta ja maski hälventää viinan hajua. Maskiin voi myös tehdä reiän jonne voi laittaa tupakan siitä läpi niin ei näpit jäädy syöpäkäärylettä pidellessä.
Ittekses siellä haistelet huurujas.
Yäk.
Hampaat pitää pestä hyvin, kun joutuu pitkään käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vielä niqabia ja burkhaa niin saat vielä vartalosikin piiloon, ja kokeile käykö flaksi.
En kokeile, koska THL ei ole suositellut niiden käyttöä.
THL voisi kyllä antaa luvan, mutta STM teettää ensin kirjallisuuskatsauksen ja sitten kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sitten huomio kohdistuu sinne silmiin: miten saisi pienet ja syvällä kuopassaan olevat silmät meikattua edes vähän nätimmiksi? Luomen liikkuvaa osaa ei näy käytännössä ollenkaan, kun silmäni ovat auki?
Meikkiartisti Wayne Goss tekee youtubeen todella hyviä opastusvideoita heille joilla on raskaat luomet. Helposti toteutettavissa ihan perinteisillä tuotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi hymyilä tekohymyä
Ja haukotella, eikä vastapuoli huomaa mitään. Hiukan harjoittelua tosin vaatii, ettei silmät paljasta haukotusta.
En kokeile, koska THL ei ole suositellut niiden käyttöä.