Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskin käytöllä on paljon hyviä puolia: kauniit silmät korostuu, ei tarvi meikata kuin silmät,

Vierailija
10.10.2020 |

Niin, mun kauniit silmät tulee paremmin esille eikä tarvi laittaa meikkivoidetta eikä muuta kuin silmämeikki. Mitäs muita hyötyjä?

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan täysin !!Mulla on nätit silmät (naamasta ehkä saa meikillä, mutten viitsi käyttää arkisin ainakaan). Nyt kun on maski esim kaupassa niin kyllä tulee flirttiä:)

Vierailija
102/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, todella paljon hyviä puolia, maskin kanssa on hyvin vaikea hengittää, ilma loppuu ja maski liikkuu ylöspäin peittäen osan näkökentästä ja osuu alaripsiin. Jatkuvasti pitää olla nykimässä sitä alaspäin. Todella hyviä ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin nenän mustapäitä on helppo puristella kun iho on saanut höyrystyä maskin alla.

Vierailija
104/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo, todella paljon hyviä puolia, maskin kanssa on hyvin vaikea hengittää, ilma loppuu ja maski liikkuu ylöspäin peittäen osan näkökentästä ja osuu alaripsiin. Jatkuvasti pitää olla nykimässä sitä alaspäin. Todella hyviä ovatkin.

Ei mulla ole ongelmia hengityksen kanssa. Maski pysyy ihan hyvin paikallaan.

Vierailija
105/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteiden ottajia harmittaa, kun ankkahuulet menee ihan hukkaan!

Vierailija
106/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki niiden huonosti hengittävien ja huonosti kasvoilla istuvien markettirättien sijaan kunnollisia, laadukkaita maskeja.  Voit jälleen hengittää ja ripsetkin pysyy ojennuksessa.

https://maskiset.fi/fi/tuote/tyylikas-laadukas-100-silkki-kasvomaski/

Vierailija
107/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei enää tunnista. Voi muuttua tuntemattomaksi ihmiseksi, kun puolet naamasta on piilossa. Itse käytän vielä silmälaseja, joissa ei ole vahvuuksia ja pipo syvällä päässä, niin varmasti kukaan ei tunnista. :D

108/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja tuo lämpöä. Itse tykkään maskeista jotka sopivat vaatetukseeni, Mun Maskilla yli 100 erilaista mallia, ihanaa tuoda omaa persoonaa maskilla esille :) 

Vierailija
109/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon samaan ilmiöön perustuu arabinaistenkin mystisen kaunis tyyli:

https://i.pinimg.com/originals/4e/ba/8b/4eba8ba01648554a9a07943b1081ddc…

He panostavat silmämeikkiin ja sen lisäksi vielä monet vahauttavat kulmakarvojen lisäksi myös muutkin karvat kasvoista koska ne ovat tummat. Sen lisäksi he ovat mieltyneet näyttävimpiin koruihin kuin me täällä pohjoisessa.

No mutta mikäs estää noudattamasta heidän esimerkkiään tässä asiassa, jos se tuo paremman lopputuloksen?  Tuo upea arabilookkihan ei vaadi edes tummanruskeita tai mustia mantelisilmiäkään, kun se näyttää hyvältä vaikka sinisten silmien kanssa.

Olen asunut tuollaisessa maassa ja sinisiä silmiä palvotaan siellä. Minun siniharmaita silmiäni ja Suomessa maantienvärisenä pidettyä tukkaa kehuttiin paljon.

Kävin kerran saman käsittelyn läpi kuin nainen, johon tutustuin koska halusin tietenkin kauneudenhoitoa ja jännitystäkin. Karvat eivät kuuluneet kosmetologin mukaan muualle kuin hiuksiin, ripsiin ja kulmakarvoihin. Alapää sai olla toki rauhassa mutta muuten minut vahattiin perusteellisesti ja irtokarvat poistettiin vielä lankauksella.

Kulmakarvat muotoiltiin rohkeammin linnunsiiven muotoisemmaksi kuin olen tottunut ja niihin sekä ripsiin laitettiin kestoväri. Sitten monenlaiset eri aineilla pyyhkimiset ja naamio sekä voitelu ennen meikkiä.

Meikistä tehtiin huomattavan paljon rohkeampi kuin olen tottunut. Ihan kultaa, kuparia ja tummanruskeaa laitettiin ja ripsiin laitettiin mascaraa enemmän kuin olen tottunut.

Olihan tuo erilainen kokemus kun olin noin perusteellisessa käsittelyssä. Kainaloita jne vahattiin muutenkin koska karvaisia kainaloita ei haluttu näyttää puolisolle.

Vaikka naiset ovat hyvinkin vaatteiden jne alle piilotettuja niin kotonaan he ovat kotivaatteissa ja makuukamaria varten olivat omat seksikkäät alusvaatteensa. Minulle hieman naurettiin hyväntahtoisesti kun ihmettelin kaupassa avoimesti näyteikkunassa olevia meidän käsitystämme räväkämmän seksikkäitä alusvaatteita jne.

Koruja arvostettiin ja ne ovat myös tavallaan pankkitiliä turvallisempi vaihtoehto kun ei luotettu oman maan pankkeihin.

Eli siis nainen on täysin pelkkä esine, ei tullut yllätyksenä. Nainen täytyy kuitenkin verhota etteivät muut miehet vahingossakaan käytä tilannetta hyväksi. Nainenhan ei osaa sanoa ei. Toisaalta kun tietää kuinka vähän vastuuta miehet ottavat omasta käytöksestään ja kuinka vähällä he raiskauksesta pääsevät, suojaahan tuo naista kun kulttuuria ja uskontoa ei tulla muuttamaan.

Vierailija
110/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on ihan perseestä kun maskin kanssa ei saa koronaa ja on pakko mennä koluu. en saa henkea

Vierailija
111/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki niiden huonosti hengittävien ja huonosti kasvoilla istuvien markettirättien sijaan kunnollisia, laadukkaita maskeja.  Voit jälleen hengittää ja ripsetkin pysyy ojennuksessa.

28 euroa maskista? Juu ei todellakaan. Vaikka olisi rahaa niin ei. Minulla on astma. Eikä tuo vaihtamalla juuri parane, minulla on sen muotoiset kasvot, että liikkuvat, ihan sama mitä materiaali on. Ei ripset kiinnosta vaan se että kangas ottaa kiinni silmämuniin. Ihan sama kuinka täällä hypetetään tätä, niin eivät maskit vain kaikille sovi ja lisäksi niiden hyödyt eivät ole niin suuret mitä niistä luvataan. Voi katsoa ihan globaalisti onko maskipakko auttanut ihmisiä saamasta koronaa.

Vierailija
112/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin pitkästä aikaa erään paikkakunnan K-marketissa ja nyt todellakin näin mitenkä kauniit ovat erään kassaneidin silmät. Maskin takaa korostui. Toki ihan hyvännäköinen on muutenkin, mutta nyt eritoten silmät.

Vierailija
113/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On :) joo, todella paljon hyviä puolia, maskin kanssa on hyvin vaikea hengittää, ilma loppuu ja maski liikkuu ylöspäin peittäen osan näkökentästä ja osuu alaripsiin. Jatkuvasti pitää olla nykimässä sitä alaspäin. Todella hyviä ovatkin.

Todella tyylikkäitä ja varmasti kevyt hengittää..mutta nuohan eivät kestä pesua 90 asteen lämmössä!

Vierailija
114/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pesuohjesuositus ole 60˚C?

Vierailija
115/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslaitoksen sivuilla: ” kankaan olisi hyvä kestää 90 asteen pesu tai lyhyt keittäminen, mutta vähintään 60 asteen pesu. ”

Vierailija
116/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28 euroa maskista? Juu ei todellakaan. Vaikka olisi rahaa niin ei. Minulla on astma. Eikä tuo vaihtamalla juuri parane, minulla on sen muotoiset kasvot, että liikkuvat, ihan sama mitä materiaali on. Ei ripset kiinnosta vaan se että kangas ottaa kiinni silmämuniin. Ihan sama kuinka täällä hypetetään tätä, niin eivät maskit vain kaikille sovi ja lisäksi niiden hyödyt eivät ole niin suuret mitä niistä luvataan. Voi katsoa ihan globaalisti onko maskipakko auttanut ihmisiä saamasta koronaa.

Sehän riippuu siitä, onko niitä maskeja käytetty ohjeiden mukaisesti, onko turvavälejä pidetty ja suuria joukkokokoontumisia vältetty. Onko pesty käsiä ja jääty oireisena kotiin. Maski on vain yksi osa tartuntojen vähentämiskeinoista, ei se tee muista hygieniaohjeista merkityksettömiä.

Huonosti istuva sertifioitu maski on huonompi pisaratartunnan estäjä kuin hyvin istuva itsetehty maski.

Vierailija
117/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, ettei aito silkkimaski kyllä kestä edes kuuttakymmentä celsiusastetta.

118/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hymyillä leveästi huonohampainenkin ilman, että rupee täydellisillä amerikkalaisilla hampailla varustetut ihmiset halveksien mulkoilee.

Vierailija
119/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole ongelmia hengityksen kanssa, niin muillakaan ei voi olla.

Vierailija
120/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole ongelmia hengityksen kanssa, niin muillakaan ei voi olla.

Enhän niin väittänytkään.

Ihan sama toisinpäin. Lainaamani kirjoittaja kokee ilman loppuvan ja käytön olevan vaikeaa, itse en koe niin. Kummankin yksilöllinen kokemus on oikea, eikä toinen kumoa toista.

Ymmärrän kyllä että kertismaskit ei pysy kasvoilla, ei ne minullakaan pysyneet. Kun tein itse maskin, se pysyy hyvin paikallaan, ja sen läpi on hyvä hengittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi