Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskin käytöllä on paljon hyviä puolia: kauniit silmät korostuu, ei tarvi meikata kuin silmät,

Vierailija
10.10.2020 |

Niin, mun kauniit silmät tulee paremmin esille eikä tarvi laittaa meikkivoidetta eikä muuta kuin silmämeikki. Mitäs muita hyötyjä?

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maski peittää ison nenän, silmäpussit ja tummat silmän aluset. Lisäksi se suojaa ihoa auringolta ja viimalta.

Ja keväällä katuhiekalta. Toivottavasti päästään siihen mennessä koronasta, mutta tyylikäs maski voisi suojata keuhkoja sekä katu- että siitepölyiltä.

Vierailija
82/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleen itsevarmempi olo.

Tässä on varmasti perää.

Ilmeisesti ulkonäkökompleksit vaimenee.

Kun nyt ajattelen, viimeisen kahden viikon aikana selkeästi useampi miesasiakas on ollut flirttaileva, sellaisetkin, jotka eivät aiemmin ole moiseen sortuneet.

Ilmeisesti itsekin panostaa siihen silmillä puhumiseen ja hymyilee maskin takana, ja iloisen äänen merkitys korostuu vielä enemmän kuin maskittomina aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse miettiä, jos on joku tyhmä perusilme naamassa. Voi olla luonnollisesti.

Jep, ainakin itsellä tuo todella ärsyttävä resting bitch face peittyy maskilla ja ihmiset suhtautuu ihan kuin normaaliin ihmiseen..

Vierailija
84/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski pahentaa aknea järkyttävästi, kun iho hautuu maskin alla.  Rasvoittuvaihoiset ovat ihan helisemässä ja aknesta kärsiville teineille ihan painajaista. Visiiri tai huntu tai huivi tai mikä muu ilmavampi ratkaisu otettava käyttöön, koska aknesta jää loppuiäksi pahat arvet. Maski tuo aknen ja arvet...Normaali- ja kuivaihoisille maski ei ole ongelma ainoastaan aknesta kärsiville

Vierailija
85/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talveksi villamaski, jep!

Vierailija
86/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ymmärtänyt, miten kätevä esim burkha olisi, tai niqab. Ei tartte meikata, ulkonäköpaineet häviää. Anonymiteetti.

Toivottavasti tämä maski homma jatkuu pitkään!!

Vierailija
87/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi peittää yhtään mitään.

Vierailija
88/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää, koska kasvot on mun paras osa. 🤣 Tunnen oloni epävarmemmaksi. Lisäksi mulla on otsarypyt, jotka oikeen korostuu maskin kanssa mutta onneks silmät on kauniit. Uskoisin että näytän vanhemmalta maskin kanssa, kun just otsarypyt tulee selkeästi esiin ja vartalo on pyöreä joten sitä kautta luullaan vanhemmaksi ku jos olis hoikka vartalo. Eli mulle ehdottomasti miinusta kun kasvot on paras puoli.

Vierailija
89/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin takaa hengitys ei haise toisen nokkaan. Jos on syönyt valkosipulia, juonut kahvia tai jos on hammasongelmaa tai proppuja tai vaikka ketodieetillä.

Vierailija
90/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maski peittää ison nenän, silmäpussit ja tummat silmän aluset. Lisäksi se suojaa ihoa auringolta ja viimalta.

Ja keväällä katuhiekalta. Toivottavasti päästään siihen mennessä koronasta, mutta tyylikäs maski voisi suojata keuhkoja sekä katu- että siitepölyiltä.

Minulla astmaatikkona katupöly- ja siitepölykausi on aina kovaa rääkkiä keuhkoille. Tänä keväänä ilkesin ottaa maskin käyttöön ja hyväksi havaitsin. Varmasti käytän myös jatkossa. Astmayskä ei ole mitään kivaa kun yskiminen on pahinta etenkin yöllä makuuasennossa. Ärtyneissä keuhkoputkissa on limaa, jota keho sitten yrittää yskittämällä puhdistaa keuhkoista.

Vierailija
91/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talveksi villamaski, jep!

Astmaatikoilla on ollut iät ajat käytössä kasvoilla hengityksenlämmitin koska keuhkoputket supistuvat liikaa kylmässä ilmassa ja on vaikeaa hengittää. Avaavaa astmalääkettä ei voi käyttää tolkuttomasti koska pulssi nousee liikaa. Siksi hengityksenlämmitin tai vaikka kaulaliina nenän ja suun eteen.

Vierailija
92/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maski pahentaa aknea järkyttävästi, kun iho hautuu maskin alla.  Rasvoittuvaihoiset ovat ihan helisemässä ja aknesta kärsiville teineille ihan painajaista. Visiiri tai huntu tai huivi tai mikä muu ilmavampi ratkaisu otettava käyttöön, koska aknesta jää loppuiäksi pahat arvet. Maski tuo aknen ja arvet...Normaali- ja kuivaihoisille maski ei ole ongelma ainoastaan aknesta kärsiville

Minulla on vain puuvillaisia kestomaskeja, eikä helposti ärsyyntyvä ihoni ole pistänyt pahaksi lainkaan. Harkinnassa myös silkkimaski.

Vierailija
93/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti taitavimmat miehet alkavat suutelemaan naisia kädelle etiketin mukaan eli ottavat kädestä kiinni ja muiskauttavat huuliaan noin 15 senttiä käden yläpuolella. Toki naisen pitää tajuta tarjota ensin kättään miehelle.

Tuota käden ojentamista pitää harjoitella. Tosin voisi tulla tyhmä olo jos olisi käsi ojossa ja herra ei tajuaisi vihjettä eli symbolista käden suutelua.

Vierailija
94/188 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maski näyttää ihan kamalalta jokaisen kasvoilla. Päästäisiinpä niistä äkkiä eroon.

Maskin voisi peittää tuolla mainitulla arabityylisellä huivikokonaisuudella?  Talvella voi tietty homman hoitaa myös kaulahuivilla.

Fiksu tekee syksyksi ja talveksi säänkestävän päähineen, jossa on än ii quu aa ja bee. Heijastinnauhaa reunoihin niin on turvallinenkin.

Vahakankaasta voi löytyäkin erilaisia väri- ja kuviovaihtoehtoja. Heijastinteippi rauta- tai veneilykaupasta. Sillähän saa laitettua kätevästi heijastusta polkupyörän pinnoihin ja vauvanvaunoihinkin.

Vierailija
95/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen yhdellä nuorella naisella todella tyylikkään maskin osana asukokonaisuutta. Maskista on tulossa siis myös muodikas asuste ainakin nuorilla ja nuorekkailla naisilla.

Vierailija
96/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eh ite olen rasvanaamainen ja akneni sijoittuu leuan alueelle. Maskin aiheuttama bakteerihautomo ei siis mitenkään helpoita finnitilannetta, mutta itellä tilannetta rauhoittaa se, että heti maskin käytön jälkeen putsaan ihoalueen salisyylihappoputsarilla ja levitän hellävaraista kosteusvoidetta. Maski ainakin peittää omat arpeni, joten allekirjoitan täysin tuon itsetuntoboostin, mistä muut täällä kirjoittivat.

Vierailija
97/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te tosissaan...

Vierailija
98/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte hävetä rumaa pottunenää.😁👍

Vierailija
99/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te tosissaan...

No ei tietenkään. Vähän huumoria pitää olla.

Vierailija
100/188 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko te tosissaan...

Kyllä olen tosta, että kauniit silmät korostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi