Maskin käytöllä on paljon hyviä puolia: kauniit silmät korostuu, ei tarvi meikata kuin silmät,
Niin, mun kauniit silmät tulee paremmin esille eikä tarvi laittaa meikkivoidetta eikä muuta kuin silmämeikki. Mitäs muita hyötyjä?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Maski näyttää ihan kamalalta jokaisen kasvoilla. Päästäisiinpä niistä äkkiä eroon.
Maskin voisi peittää tuolla mainitulla arabityylisellä huivikokonaisuudella? Talvella voi tietty homman hoitaa myös kaulahuivilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertiksetkin voisivat olla erivärisiä.
Ärsyttää kun on vain nuo sairaalansiniset tai käärinliinanvalkeat.
On niitä mustiakin. www.pinpops.fi/fi/shop/hengityssuoja-kasvomaski/383807/
Kiitos!
Tuo on tyylikäs ja sopii moneen asuun. Silmämeikkikin näyttää paremmalta mustan äärellä :)
Voi irvistää aasiakkaalle. Minä oon yleensä pohjustanut meikeillä vain ihon mutta nyt menny puoli vuotta ilman mitään, jotenkin fresh ja iho nyt niin hyvässä kunnossa (vaikka tuntuu että maski tekeekin nyt näppyjä enemmän leukaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sitten huomio kohdistuu sinne silmiin: miten saisi pienet ja syvällä kuopassaan olevat silmät meikattua edes vähän nätimmiksi? Luomen liikkuvaa osaa ei näy käytännössä ollenkaan, kun silmäni ovat auki?
Käytä silmälaseja sellasia kunnon pullonpohjia jotka suurentavat silmäsi :)
Mun on pakko käyttää niitä, jotka pienentävät :(
Niimpä, ja kun mä tuun vaimoni naamalle, vain silmiin ja hiuksiin jää töhnää.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin mun maskiin J.Tukiaisen huulet
Eikös maskiin voi itse taiteilla vaikka mitä, ne turbohuuletkin. Vai vaikuttaako esim. tussi jotenkin maskin suojauskykyyn? Joku hoitoalan ihminen osaisi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon samaan ilmiöön perustuu arabinaistenkin mystisen kaunis tyyli:
https://i.pinimg.com/originals/4e/ba/8b/4eba8ba01648554a9a07943b1081ddc…
He panostavat silmämeikkiin ja sen lisäksi vielä monet vahauttavat kulmakarvojen lisäksi myös muutkin karvat kasvoista koska ne ovat tummat. Sen lisäksi he ovat mieltyneet näyttävimpiin koruihin kuin me täällä pohjoisessa.
No mutta mikäs estää noudattamasta heidän esimerkkiään tässä asiassa, jos se tuo paremman lopputuloksen? Tuo upea arabilookkihan ei vaadi edes tummanruskeita tai mustia mantelisilmiäkään, kun se näyttää hyvältä vaikka sinisten silmien kanssa.
Olen asunut tuollaisessa maassa ja sinisiä silmiä palvotaan siellä. Minun siniharmaita silmiäni ja Suomessa maantienvärisenä pidettyä tukkaa kehuttiin paljon.
Kävin kerran saman käsittelyn läpi kuin nainen, johon tutustuin koska halusin tietenkin kauneudenhoitoa ja jännitystäkin. Karvat eivät kuuluneet kosmetologin mukaan muualle kuin hiuksiin, ripsiin ja kulmakarvoihin. Alapää sai olla toki rauhassa mutta muuten minut vahattiin perusteellisesti ja irtokarvat poistettiin vielä lankauksella.
Kulmakarvat muotoiltiin rohkeammin linnunsiiven muotoisemmaksi kuin olen tottunut ja niihin sekä ripsiin laitettiin kestoväri. Sitten monenlaiset eri aineilla pyyhkimiset ja naamio sekä voitelu ennen meikkiä.
Meikistä tehtiin huomattavan paljon rohkeampi kuin olen tottunut. Ihan kultaa, kuparia ja tummanruskeaa laitettiin ja ripsiin laitettiin mascaraa enemmän kuin olen tottunut.
Olihan tuo erilainen kokemus kun olin noin perusteellisessa käsittelyssä. Kainaloita jne vahattiin muutenkin koska karvaisia kainaloita ei haluttu näyttää puolisolle.
Vaikka naiset ovat hyvinkin vaatteiden jne alle piilotettuja niin kotonaan he ovat kotivaatteissa ja makuukamaria varten olivat omat seksikkäät alusvaatteensa. Minulle hieman naurettiin hyväntahtoisesti kun ihmettelin kaupassa avoimesti näyteikkunassa olevia meidän käsitystämme räväkämmän seksikkäitä alusvaatteita jne.
Koruja arvostettiin ja ne ovat myös tavallaan pankkitiliä turvallisempi vaihtoehto kun ei luotettu oman maan pankkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maski näyttää ihan kamalalta jokaisen kasvoilla. Päästäisiinpä niistä äkkiä eroon.
Maskin voisi peittää tuolla mainitulla arabityylisellä huivikokonaisuudella? Talvella voi tietty homman hoitaa myös kaulahuivilla.
Fiksu tekee syksyksi ja talveksi säänkestävän päähineen, jossa on än ii quu aa ja bee. Heijastinnauhaa reunoihin niin on turvallinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Piilossa olevia huulia aletaan pitää vuonna 2025 kuumana juttuna ja kaverille voi kertoa päässeensä näkemään deitin huulet ja hampaat.
Ei laiteta enää dickpicejä vaan kuvia omasta suustaan 🤔? Tai sitten deitin kanssa vaihdetaan kuumia kuvia omasta suusta ja kuvaillaan, kuinka hyviltä vasta pestyt hampaat ja rasvatut huulet tuntuvat?
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun sitten huomio kohdistuu sinne silmiin: miten saisi pienet ja syvällä kuopassaan olevat silmät meikattua edes vähän nätimmiksi? Luomen liikkuvaa osaa ei näy käytännössä ollenkaan, kun silmäni ovat auki?
Katso Saara Aallon silmiä. Hyviltä ne näyttävät oikein meikattuina ja ripsipitennysten avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon samaan ilmiöön perustuu arabinaistenkin mystisen kaunis tyyli:
https://i.pinimg.com/originals/4e/ba/8b/4eba8ba01648554a9a07943b1081ddc…
He panostavat silmämeikkiin ja sen lisäksi vielä monet vahauttavat kulmakarvojen lisäksi myös muutkin karvat kasvoista koska ne ovat tummat. Sen lisäksi he ovat mieltyneet näyttävimpiin koruihin kuin me täällä pohjoisessa.
No mutta mikäs estää noudattamasta heidän esimerkkiään tässä asiassa, jos se tuo paremman lopputuloksen? Tuo upea arabilookkihan ei vaadi edes tummanruskeita tai mustia mantelisilmiäkään, kun se näyttää hyvältä vaikka sinisten silmien kanssa.
Ne silmät meikataan mantelin muotoisiksi koska sitä pidetään kauneusihanteena. Meillähän on länsimaissa ollut vaikka minkälaista Kleopatra-rajausta muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä silmälaseja sellasia kunnon pullonpohjia jotka suurentavat silmäsi :)
Mun on pakko käyttää niitä, jotka pienentävät :(
Pian tulee varmasti sellaisia kehyksiä markkinoille, jotka vähentävät lasien huurtumisvaaraa ja kehyksen visuaalinen pääpaino on yläreunassa. Valitset silmiesi vastaväriset kehykset on hyvä perussääntö jos haluaa silmiään korostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin mun maskiin J.Tukiaisen huulet
Eikös maskiin voi itse taiteilla vaikka mitä, ne turbohuuletkin. Vai vaikuttaako esim. tussi jotenkin maskin suojauskykyyn? Joku hoitoalan ihminen osaisi vastata.
Vaikuttaa koska se on kostea. Älä siis taiteile!
Hauska tämä asennemuutos. Pari viikkoa sitten kirjoitin palstalla, kuinka on kiva mennä kauppaan anonyyminä, laittautumattomana ja kamala leuka peitettynä. Vastaukseksi tuli alapeukkuja ja hulluksi hysteerikoksi haukkumista. Samat syyt siis edelleen, on mukava olla ei-kukaan. Tunnistan ihmisiä huonosti muutenkin ja maskien kanssa ei tarvitse edes yrittää.
Kohta kaikilla on joku tietty maski, koska se on trendikäs..Vuitton? Vai mikä?
Maskista tulee MUOTI-ILMIÖ!
Onhan niitä hyviä puolia vaikka kuinka. Tosiaan ilmeet ei näy, joten ei tarvitse miettiä millainen ilme sattuu olemaan, ja mulla on myös tapana joskus muodostaa suullani lähes äänettömästi sanoja joita ajattelen enkä huomaa sitä ennen kuin se tapahtuu - eipä näy sekään. Myös jos keskustelukumppanilla on maski, ei tarvitse stressata niin paljon siitä, että osaako tulkita hänen ilmeitään oikein. Toki välillä tulee vaistomaisesti hymyiltyä ystävällisesti ihmisille ja sitten vasta tajuaa että eihän se näy. No ehkä silmistä näkee kuitenkin.
Koronaetuja on tietysti monia: ei levitä koronaa, maskin tyypistä riippuen ei saa koronaa niin helposti, ja ihmiset pitävät paremmin turvavälejä. Enää maskin käyttäjiä ei samalla tavalla pelätä kuin keväällä, mutta ehkä se edelleen toimii ihmisille visuaalisena muistutuksena siitä, että ei tungeta ihan iholle. Visuaalisen muistutuksen kannalta paras on toki pään takaa kiinnittyvä maski, joka muistuttaa myös takana olevia.
Ja sitten on se, että kyllä ainakin hieman kunnollisempi kertakäyttömaski suojaa jossain määrin pölyltä, roiskeilta ja erilaisilta pisaroilta. Tämä on siivoustyössä tullut huomattua - on ihanaa kun mitään työvaihetta ei enää tarvitse tehdä niin että kääntää päänsä toiseen suuntaan, vaan niin pöly kuin suihkepullon sumupilvikin pysyy poissa nenää ärsyttämästä, eikä työpäivän aikana tarvitse aivastaa kertaakaan! Ihan jo tämän takia haluaisinkin mielelläni käyttää töissä maskia siihen asti kunnes joko jään eläkkeelle tai vihdoinkin löydän oman alan töitä, vaikka uskonkin että koronapandemia ei tule kestämään nykyisellään ikuisesti eikä universaali maskin käyttö tule olemaan pysyvä normi. Mutta tuskinpa sitä koronan jälkeisessä maailmassa kovin pahasti kieroonkaan katsotaan, vaan ehkä kulttuuri jää tässä pysyvämmin japanilaistyyppiseksi.
Hyvillä ja laadukkailla maskeilla voi myös ilmaista itseään, muuhun vaatetukseen, meikkiin sopivassa hienossa hopeisessa/kultaisessa/mustassa silkkimaskissa kulkeva leidi ei kyllä sekoitu johonkin korsosta cityyn eksyneeseen pissikseen. Laadukkaita ja tyylikkäitä maskeja voi hyvin käyttää asusteina, siinä kuin muitakin mitä päällee panee.
https://maskiset.fi/fi/tuote/tyylikas-laadukas-100-silkki-kasvomaski/
Vierailija kirjoitti:
Maski peittää pienen kaksoisleuan!
Peittää se onneksi vähän suuremmankin ja samalla myös valahtaneen leukalinjan. Maski onkin aika ihana <3 vaikka koronavirus onkin ihan prseestä.
Maski peittää ison nenän, silmäpussit ja tummat silmän aluset. Lisäksi se suojaa ihoa auringolta ja viimalta.
Sosiaalisesti taitavimmat miehet alkavat suutelemaan naisia kädelle etiketin mukaan eli ottavat kädestä kiinni ja muiskauttavat huuliaan noin 15 senttiä käden yläpuolella. Toki naisen pitää tajuta tarjota ensin kättään miehelle.