Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskin käytöllä on paljon hyviä puolia: kauniit silmät korostuu, ei tarvi meikata kuin silmät,

Vierailija
10.10.2020 |

Niin, mun kauniit silmät tulee paremmin esille eikä tarvi laittaa meikkivoidetta eikä muuta kuin silmämeikki. Mitäs muita hyötyjä?

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee maskia käyttäessä ahdistunut olo. Aivan kuin minulta vietäisiin oikeus puhumiseen. Oon vissiin katsonut liikaa Orjattaresi-sarjaa.

Vierailija
22/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertiksetkin voisivat olla erivärisiä.

Ärsyttää kun on vain nuo sairaalansiniset tai käärinliinanvalkeat.

Kertiksen päälle voi laittaa vaikka oman huivin, joka kestää 90-asteen pesun. Omasta kokemuksestani voin kertoa, ettei ainakaan polyesterhuivi ole moksiskaan 90-asteen pesusta. Huivihan täytyy tietenkin pestä käytön jälkeen.

Muuten kiva idea, mutta joudun töissä vaihtamaan muutaman kerran päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peittää rumat suut, nenän ja hampaat. Ihmiset näyttävät paremmilta maskin kanssa. Silmien ilmeikkyys tulee esille.

Varmasti kampausrintamalla aletaan kehittämään maskien kanssa yhteensopivia hiusmalleja.

Outoa, etteivät kampaajat ole aktivoituneet jo nyt asian kanssa!

Olen mennyt maaliskuusta kampaajani ohi enkä tilaa häneltä aikaa ennen kuin hän alkaa käyttää maskia kampaamossaan.

Vierailija
24/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse miettiä, jos on joku tyhmä perusilme naamassa. Voi olla luonnollisesti.

Vierailija
25/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee maskia käyttäessä ahdistunut olo. Aivan kuin minulta vietäisiin oikeus puhumiseen. Oon vissiin katsonut liikaa Orjattaresi-sarjaa.

Se on aika rankka sarja. Ja kyllä, olet katsonut sitä liikaa.

Vierailija
26/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut katsoa ekan kauden jälkeen. Vaikuttaa haitallisesti psyykeen - kuten jo olet huomannutkin.

Vedä pari kautta Kyläsairaalaa hoidoksi. Mä saan aina nauruterapiakohtauksen niiden sideharsomaskitötteröistä.

Vierailija
27/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertiksen päälle voi laittaa vaikka oman huivin, joka kestää 90-asteen pesun. Omasta kokemuksestani voin kertoa, ettei ainakaan polyesterhuivi ole moksiskaan 90-asteen pesusta. Huivihan täytyy tietenkin pestä käytön jälkeen.

Muuten kiva idea, mutta joudun töissä vaihtamaan muutaman kerran päivässä.

Minä olen ostanut kirpputorilta halpoja huiveja, jotka eivät ole minkään merkkisiä. Tunnen käytetyt pussiin ja klipsillä pussin kiinni. Pesen ja desinfioin kädet ja laitan uuden maskin ja huivin.

Ihan iloisesti se pussissa ollut huivikasa puhdistuu pyykkikoneessa. Pyykkikonekaan ei mene pilalle kun välillä pesee jotain korkeimmassa lämpötilassa.

Vierailija
28/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinulle sentään lukkoa suuhun laiteta. Osa on jo muuten niin lävistettyjä, että Orjattaresi jakson nähtyäni ajattelin varmaan perusteellisesti lävistetty tuttuni haluavan Orjatar-lävistyksen.

Vierailija
29/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut katsoa ekan kauden jälkeen. Vaikuttaa haitallisesti psyykeen - kuten jo olet huomannutkin.

Vedä pari kautta Kyläsairaalaa hoidoksi. Mä saan aina nauruterapiakohtauksen niiden sideharsomaskitötteröistä.

Kyläsairaalan ankan nokalle muotoiltujen sideharsomaskien rinnalla mikä muu nykypäivän maski on hitech-tuote!

Vierailija
30/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaupassa maski naamalla, ei tarvinnut jäädä pölisemään joutavia kenenkään kanssa.

Sain olla tuntematon😄

Aurinkolasit viimeistelee naamiosta täydellisen.

Vierailija
31/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotiviikkojen kuvista huomaa, että influencerit miettivät tarkkaan maskinsa sopimisen muuhun asuunsa.

Vierailija
32/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. resting bitch face, joka katoaa maskin laittamalla. Täytyy alkaa harkita työpalavereissa kotonakin kun joku valopää vaatii kameroita päälle.

Vierailija
33/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet miehet näyttävät paremmalta maskin kanssa. Peittää rumimmat kohdat kasvoista.

Tuota olen sitten naisissa ihmetellyt, että mitä enemmän miehestä peittyy niin sen paremmalta se näyttää :D Sytyttekö siis jostain ihme hahmosta vaan jolla on 2 jalkaa ja kättä.

Vierailija
34/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon samaan ilmiöön perustuu arabinaistenkin mystisen kaunis tyyli:

https://i.pinimg.com/originals/4e/ba/8b/4eba8ba01648554a9a07943b1081ddc…

Vierailija
35/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaisi ottaa maskit käyttöön ehdottomasti. Näyttävät paremmilta maskien kanssa. Suomalaisilla miehillä maski peittää sen ruman suun ja hampaat.

Vierailija
36/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon samaan ilmiöön perustuu arabinaistenkin mystisen kaunis tyyli:

https://i.pinimg.com/originals/4e/ba/8b/4eba8ba01648554a9a07943b1081ddc…

Yhdistelmällä ruma naama ja upeat hiukset liputan kyllä maskien enkä huivien puolesta.

Vierailija
37/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa maskin käyttö, koska kaunein osa minusta eli täyteläiset huulet jäävät peittoon. Silmäni ovat pienet viirut enkä näytä oikein miltään maski päässä. Lisäksi se jotenkin istuu huonosti, pussittaa kummallisesti vaikka pitäisi olla oikean kokoinen.

Just puhuttiin tästä kaverin kanssa, joka taas oli oikein hyvillään. Hänellä on pitkä ja vähän miehekäs leuka mutta superkauniit silmät.

Mutta ainakaan ei tosiaan kulu huulipunaa eikä tarvitse hymyillä kenellekään. Tai puhua niin paljon, maski päässä se on vaivalloista kun pitää huutaa koko ajan.

Vierailija
38/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi niin huolehtia jääkö naamaan / hampaisiin jotain syömisen jälkeen tai onko nenässä jotain räkää näkyvillä :,D

Vierailija
39/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä mustiakin. www.pinpops.fi/fi/shop/hengityssuoja-kasvomaski/383807/

Vierailija
40/188 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ns. resting bitch face, joka katoaa maskin laittamalla. Täytyy alkaa harkita työpalavereissa kotonakin kun joku valopää vaatii kameroita päälle.

Jos joku viisastelisi maskista jotain, voi sanoa, että tietokoneessa on luultavasti koronavirus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi