Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lievä vatsatauti? Muilla?

Vierailija
02.01.2014 |

Mulla on närästystä/röyhtäytystä, pahaa oloa (kuin raskauspahoinvointia), ilmaa vatsassa. Lievästi kuumeinen olo.

Eli aikalailla huono olo kokonaisvaltaisesti.

Onko tämäntyyppistä vatsatautia liikenteessä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapsi muutaman kerran oksentanut ja itselläni kuvottava olo. Täällä Turussa ainakin hirveesti liikkeellä vatsatautia.

Vierailija
22/62 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei oo koskaan ollu yli 10 v iästä eteenpäin vatsatautia!! En ole laatannu paitsi krapulassa! Joku satunnainen löysä vatsa ollut, mutta yhdellä istumisella sekin on ohitse, johtunut esim kahvista.  oon 33v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset oireet mitä ihmiset täällä kirjoittaneet ollu jo melkein viikon!

Onkohan turun seudulla vieläkin samaa paskatautia kuin talven/kevään aikana, anyone?

Vierailija
24/62 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä vatsatautia. Viidettä päivää. Sitä luulee parantuneensa, mutta huono olo alkaa uudelleen. Ihan kamala tauti. Itsekin viettänyt ensimmäisen yön vessassa.

Vierailija
25/62 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hirveä päänsärky ja paha olo, maitohappobakteereita olen nyt parina päivänä syönyt. Mahatautia liikkeellä. Tänään myös illalla tuli taas heikko olo mutta vatsassa ei ole möyrinyt, ei ripulia tai oksentelua. Voiko johtua vaan menkoista? Kuopio.

Vierailija
26/62 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan!
Lukeekoohan joku tätä ketjua vielä..No kuitenkin. Lauantaista lähtien huono olo kun syö. Aamuisin varsinkin ripulia, päänsärkyä ja lihaskipuja. Joku ihme virus. Pojalla sama. Vantaa

Vierailija
27/62 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen illalla ja yöllä.

Illalla oli vähän etova olo ja röyhtäytteli, nukkumaan mennessä palelin niin kovin etten saanut tuntiin unta, hytisin vaan. Yöllä menin oksentamaan vatsan tyhjäksi ja olo koheni heti.Ttänään ollut melko normi olo, meni siis ohi yhdessä yössä.

Vierailija
28/62 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös, lievää etovaa oloa ja vatsanpolttelua. Ilmaa ja kaasua. Missä päin suomea muilla?? Itse olen hämeessä..

Vierailija
29/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Häme

Vierailija
30/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viime yönä kolmesti ripulilla. Ja nyt töihin.

Vierailija
31/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 04:52"]

Kävin viime yönä kolmesti ripulilla. Ja nyt töihin.

[/quote]

Mukava ihminen kaiken kaikkiaanhan sinä olet!

Vierailija
32/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iihhihi, vie ripuli töihin ja saastutat koko työporukkas...sitten voit hyvässä lykyssä parin viikon kuluttua saada saman paskataudin uudelleen itselles ja vihdoin ja viimein älytä pitää sairaslomaa sen 3pv viimeisen ripuloinnin jälkeen. Nam ;)

Vierailija
33/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapsilla vatsatautia, joka ilmeni minulla (tai ainakin luulen olleen sitä) hienousena etovana olona, kamala turvotus ja epämiellyttävä olo ja vatsaa myös poltteli välillä. Tätä jatkui kokonaiset kaksi viikkoa.

Vierailija
34/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Vielä lievempänä vain eli ikään kuin ilmaa mahassa, täytetäinen olo ja ruoka maistuu huonosti. Kuitenkin useammalla perheessä samoja oireita. Itse teen töitä kotona ja lapset vielä joululomalla. Pirkanmaa.

Vierailija
35/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lienee siis liikkeellä enemmänkin. Kaksi viikkoa on kyllä pitkä aika. Itsekin teen onneksi töitä kotoa käsin tällä hetkellä. Meilläpäin hämeessä koulut alkoi eilen. Lapsilla ei mitään oiretta.

Minulla on myös aivan voimaton olo, hyvä kun pystyssä pysyn. Sain kuitenkin leipää ja aamukahvin alas.

Ap

Vierailija
36/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli täällä Keski-Suomessa joulun aikaan tuota samaa. Aatonaattoaamuna heräsin huonoon oloon, oksensin kerran ja olo oli ihan hirveän vetämätön. Huono oloa oloa ja oksentelua/ripulia ei enää ollut, mutta vatsa piti melkoista elämää ja oli aivan järkyttävän turvonnut kaasupallo ja piereskelin koko ajan. Ja ruokakin maistui tosi huonosti.

Vierailija
37/62 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli ruikulla maanantaina ja minulla tulii etova olo tiistaina. Lapsi oli hoidossa isovanhemmilla ja suunniteltiin herkkää vuosipäivää (sattuu olemaan uutenavuotena). No, aloin palelemaan ennen puoltayötä. Juostiin vuorotellen vessassa toinen sontimassa ja toinen oksentamassa. Lapsi ei saanut.. Helsingissä näin.

Vierailija
38/62 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi sunnuntaina (neljä päivää sitten) etovalla ololla vatsatauti. Ei tehnyt mieli syödä mitään, vatsa väänsi ja oli ilmaa. Maanantaina ja tiistaina oli parempi päivä, pystyi syömään melkein normaalisti, vaikka vähän vatsa murisikin. Eilen alkoi sitten järkyttävät vatsakivut ja varsinkin viime yönä ne yltyivät niin kamaliksi, että kieriskelin tuskasta vessan lattialla. Epäilin myös vatsahaavaa. Ruikulia alkoi sitten kuitenkin tulla (auttoi vatsakipuun) ja nyt on sitten ihan järkyttävän etova olo. Minulla on oksennuskammo, joten en uskalla työntää sormia kurkkuun vaikka se varmasti auttaisi... jokatapauksessa nyt ei mene edes tuoremehu alas.

Pori

Vierailija
39/62 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerava.

Ilma pyörii nyt neljättä päivää suolistossa, ylävatsaa aristaa syömisen jälkeen.

Ei varsinaista ripulia, mutta uloste on tahmeaa sössöä ja sitä tulee syömisen jälkeen kouristelun kera isot määrät, silloinkin kun luuli että suolisto on tyhjä paastoamisen jäljiltä...

Ensimmäisenä päivänä kuvotti ja oli jotenkin epämääräisen heikko olo, hikoilutti myös. Nyt lähinnä pierettää ja röyhtäyttää.

Vierailija
40/62 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 09:38"]

Puolitoista viikko sitten pojalla vatsatauti, oksens kaksi kertaa illalla ja ripuloi kerran seuraavana aamuna. Mies ripuloi viime perjantaina kaksi kertaa. Minulla suolistoa alkoi polttaa ja närästi lauantaina. La - su välisenä yönä kauhee lorina ja murina suolessa ja kaksi kertaa kävin ripuloimassa ja aamulla kerran. Olo ihan hyvä eilen kunnes lorina ja murina alkoi uudestasn illalla. Yö lievää murinaa ja aamukahvin jälkeen taas ripulia kaksi kertaa. Nyt suolta polttaa. Lievää etovaa oloa aina välillä. Turvottaa ja ilmaa vatsassa myös.

Piti aamulla lähteä töihin mutta kakkahätä yllätti. Työterveyshoitajan mukaan tätä liikkeellä samoin flunssaa. Kurkkukin välillä karhea ja yskittää.

Näin siis Helsingissä.

[/quote]

Ai vitsi, miten mukava lueskella näitä ripuliraportteja. Olisit vielä kertonut tarkemmin minkä sävyisestä paskasta oli kyse :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän