Bb-Jori
Suomalaisen miehen perikuva? Jokin Jorissa vetoaa... Itse kyllä fanitan Joria, jos jotain ihmistä tuossa julkkis-bb:ssä pitää fanittaa. Heittäytyy mukaan kaikkeen toimintaan jne. Mutta miksi tein aloituksen tästä? Enhän edes pahemmin piittaa suomalaisista miehistä:)
Kommentit (19)
Jori on ihana. Nuoruudessa hölmöili, kuten moni muu ja nyt selkeesti löytänyt järkivaihteen päälle.
ihana on. ei ole liian vakavissaan itsensä kanssa ja on sympaattinen. varmasti hauskaa seuraa. muistuttaa näyttelijä ismo apellia.
http://yle.fi/uutiset/ismo_apell_haaveilee_sapattivuodesta_ulkomailla/5624432
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 20:55"]
Miksi erosi reijo salmisesta?
miksi tosiaan? reijo ja jori olivat niin söpö pari :D
Se tyyppi epäilyttää mua suuresti.
En mä ihan allekirjoita jonkun BB:n perusteella mitään fanipostia. Osaahan se tuolla talossa olla fiksuna. Senkin haasteen tehnee helpommaksi viirupäinen kanssaretkue.
Mua se on ällöttänyt siitä alkaen kun kännipäissään kouri tuolla Saagimin persettä.
Kuka vaan voi kirjoittaa kenestä vaan mitä vaan. Näitä sitten levitellään totuuksina. Menee pahasti kunnianloukkauksen puolella ja huomaathan, että tuo on henkisesti epätasapainoisen tekstiä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 23:23"]
Kuka vaan voi kirjoittaa kenestä vaan mitä vaan. Näitä sitten levitellään totuuksina. Menee pahasti kunnianloukkauksen puolella ja huomaathan, että tuo on henkisesti epätasapainoisen tekstiä.
[/quote]
Mistä sen huomaa?
Rönsyilevää, panettelevaa siipadaapaa... Etkö sinä sitä huomaa?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 23:23"]
[/quote]
Jori varmaan tehnyt jo ilmoituksen?
Eikös se ainakin ole fakta, että huumetuomio on tullut, ekstaasin myynnistä.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 02:25"]
[/quote]
Paikkansa pitää.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 02:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 02:25"]
[/quote]
Paikkansa pitää.
[/quote]
Eikä pidäkään. Sai hallustapidosta tuomion.
Sama itseään.
Jorin vaimo kirsikka oli samaan aikaan synnyttämässä lohjan sairaalassa kuin minä pakersin omaa poikaani. Jori oli koko ajan huoneessaan, tai siis vaimonsa huoneessa. Haki ruuat sinne eikä palon näkynyt ns.julkitiloissa kai ymmärrettävästi. Mut oon ymmärtänyt että tolla Jorilla pahoja a-holiongelmia,siksi kai se lapsienhoitokin jäänyt?
Onhan sillä kuitenkin Krisse Salmisen kanssakin poika ja uusi tytär..ihmetyttää miksi tahtoo tollaseen taloon nolaamaan lapsensa, vaikkakin lapset pieniä, mut kasvaahan ne!!!!
Tuo Kurvinen on pelottavan harhainen.
Tilittänyt Hymyssäkin jotain vastaavaa soopaa miten HÄNESTÄ tehtiin hullu jne
Ihme uhoa ja jankuttamista MOOTTORISAHAJONGLÖÖRI, kuulitteko nyt ihan varmaan: MOOTTORISAHAJONGLÖÖRI!!!
VOI VITTU :D.
JOri on ihana