Arvioikaa minulle tasoteorian mukaan sopiva mies
Itselleni on aina ollut vähän epäselvää, miten kenenkin taso määritetään - en esimerkiksi osaa arvioida omaa tasoani enkä osaa arvioida miesten tasoa. Joten jos kerron tässä vähän itsestäni, niin voitte sitten esittää arvion, millainen voisi olla minun tasoni mukainen mies. En kerro, millaisia aiemmat kumppanini ovat olleet, ettei se sekoita arviota, enkä myöskään sitä, millaiset miehet ovat osoittaneet kiinnostusta.
Jätän nyt omalta kohdaltani kertomatta ammattiin ja varallisuuteen liittyvät asiat, koska olen ymmärtänyt, että tasoteorian mukaan niillä ei ole merkitystä. Olen korkeasti koulutettu humanistiselta alalta (mainitsen tämä, vaikka on sanottu, ettei naisen koulutuksellakaan ole väliä), n. 40-vuotias, minulla on kaksi lasta, olen hoikka, harrastan liikuntaa, pitkät hiukset, käytän meikkiä, tyyliltä ja ulkonäöltä olen ehkä enemmän vähän tyttömäinen (jos tämänikäisestä voi niin sanoa), olen syvällinen, fiksu, huumorintajuinen, minulla on hyvät sosiaaliset taidot, mutta viihdyn hyvin myös itsekseni eli en ole mikään yliekstrovertti, olen kasvissyöjä, ateisti, kannatan tasa-arvoa. En halua perustaa uusperhettä enkä muuttaa yhteen ainakaan niin pitkään kun lapseni asuvat kotona (he ovat joka toinen viikko isänsä luona). Vapaa-aikana luen kirjoja, katson elokuvia, harrastan liikuntaa, tapaan ystäviä, ja lasten loma-aikoina vietämme aikaa kesämökillä tai teemme matkoja Suomessa ja Euroopassa (paitsi nyt korona-aikana). Käyn joskus teatterissa, oopperassa, rock-keikoilla ja jossain tapahtumissa. Työni ohessa kirjoitan kunnianhimoisesti toiveena julkaista jossain vaiheessa romaani. En polta tupakkaa, alkoholia käytän seurustelujuomana. En harrasta irtosuhteita, mutta tykkään seksistä.
Olikohan näistä asioista apua tason määrittelyssä, vai tuijotanko nyt ihan vääriä asioita? Ja minkä tasoista miestä minun nyt kannattaisi tavoitella ja millainen se mies voisi konkreettisesti olla?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisemmin 4/10, eli sinun on valittava 2/10 oleva mies, koska parempaa et saa vaatia.
Niin mutta kun en osaa arvioida miesten tasoa. Heti jos kiinnostun jostain miehestä, on hän minusta 10/10, joten sitten en voisi ikinä olla suhteessa kenenkään kanssa.
Kun kiinnostut jostain miehestä, on hän sinulle 10/10. Ok, mutta kiinnostuvatko nämä miehet takaisin sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisemmin 4/10, eli sinun on valittava 2/10 oleva mies, koska parempaa et saa vaatia.
Niin mutta kun en osaa arvioida miesten tasoa. Heti jos kiinnostun jostain miehestä, on hän minusta 10/10, joten sitten en voisi ikinä olla suhteessa kenenkään kanssa.
No valitset miehen, joka ei kiinnosta sinua millään tavalla, vaan lähinnä aiheuttaa kuvotuksen tunteita, silloin olet oikeilla jäljillä. Ei sinun kiinnostuksesi ja halusi mitenkään paina tässä valinnassa, otat vain sen mitä saat.
Mutta jos saan sellaisen, joka kiinnostaa, niin miksi pitäisi ottaa joku jota ei ainakaan haluaisi?
En muuten edes tiedä, miten voisin päätyä tilanteeseen, jossa voisin "ottaa" jonkun kuvottavan miehen, koska minä en yksinkertaisesti ole sillä lailla tekemisissä vastenmielisten miesten kanssa. Toki joku työkaveri voisi olla epämiellyttävä, mutta en hänen kanssa sitten hoitaisi muuta kuin työasiat ja siinä se. Sitten potentiaalisesti kiinnostavien kanssa aletaan jutella enemmän, viettää aikaa, päädytään treffeille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kiinnostut jostain miehestä, on hän sinulle 10/10. Ok, mutta kiinnostuvatko nämä miehet takaisin sinusta?
Joskus, joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosetä?
Olen itse asiassa ollut suhteessa kirjastossa työskentelevän kanssa. Tosin hän ei ollut mikään "setä".
En pidä humanisteja korkeasti koulutettuina. Kasvissyönti on iso, iso miinus. Kasvisruoassa ei itsessään ole mitään pahaa mutta kyllä välillä pitää saada lihaakin. Muuten vaikutat ihan ok:lta jos ulkonäkö on kohdallaan. Minulle olisit kuitenkin liian vanha
T. 37v korkeasti koulutettu vuoroviikkoiskä joka ei myöskään haaveile mistään uusperhehelvetistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No valitset miehen, joka ei kiinnosta sinua millään tavalla, vaan lähinnä aiheuttaa kuvotuksen tunteita, silloin olet oikeilla jäljillä. Ei sinun kiinnostuksesi ja halusi mitenkään paina tässä valinnassa, otat vain sen mitä saat.
Mutta jos saan sellaisen, joka kiinnostaa, niin miksi pitäisi ottaa joku jota ei ainakaan haluaisi?
En muuten edes tiedä, miten voisin päätyä tilanteeseen, jossa voisin "ottaa" jonkun kuvottavan miehen, koska minä en yksinkertaisesti ole sillä lailla tekemisissä vastenmielisten miesten kanssa. Toki joku työkaveri voisi olla epämiellyttävä, mutta en hänen kanssa sitten hoitaisi muuta kuin työasiat ja siinä se. Sitten potentiaalisesti kiinnostavien kanssa aletaan jutella enemmän, viettää aikaa, päädytään treffeille...
Koska tasoteoria määrää, että niin on valittava.
Kyllä mä sulle ap patukkaa voisin tarjota.
-M30
Sulle sopisi joku viherpiipertäjä mies, joka tykkää puhua filosofiaa, lukea kirjoja ja ajaa polkupyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Sulle sopisi joku viherpiipertäjä mies, joka tykkää puhua filosofiaa, lukea kirjoja ja ajaa polkupyörällä.
Ei olisi huono vaihtoehto. Tai no, kunhan ei jatkuvasti jauha sitä filosofiaa, mutta viherpiipertäjä, kirjat ja polkupyörä ovat oikein hyvä juttu. Itsekään en ole mikään yksityisautoilija enkä mitenkään pidä autoista, joten polkupyörä sopisi ihan hyvin. Pohdiskelu ja älykkyys kyllä myös on plussaa, että ei se filosofia mikään huonokaan asia ole, kunhan ei keskustelu ole pelkkää sitä.