Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävän ahne mihen ex-vaimo

Vierailija
02.01.2014 |

En ole koskaan tavannut ahneempaa ihmistä kuin miehen ex-vaimo on, 

mies maksaa kunnon elarit ja ostaa aina tarvittaessa urheiluväneitä, vaatteita tms. 

Nyt nainen oli käskenyt poikaa pyytämään isältään I padin vaikka sai juuri lahjaksi puhelimen isältään. Nainen ei siis itse voi ostaa mitään "kallista" lapselleen vaan kaikki pitää pyytää isältä ja sitten kun mieheni ei suostu niin alkaa lapsen kuullen hirveä voivottelu että varmaan menee kaikki raha siihen uuteen lapseen (meidän yhteiseen)

Kaiken huippu oli tänään kun mies oli ollut minun vanhemman pojan kanssa urheilukaupassa ostamassa pojalleni luistimia niin nyt tuli viesti  miehelle että kun kerran on varaa ostella X:lle jääkiekko tarvikkeita ja luistimia niin saat kyllä omallesikin ostaa. (Poika sai juuri pojaltani vähän käytetyt jäkisvarusteet ja hyvät luistimet) vaikka ei edes harrasta jääkiekkoa.

No onneksi ei tarvii kauaa sietää..

Kommentit (268)

Vierailija
241/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:57"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:50"]

Ja kyllä, mieheni ex kuuluu tähän samaan kategoriaan kuin ap:n, mutta saanut rikottua välit jo niin perusteellisesti, että mies ja lapset eivät ole kohta viiteen vuoteen olleet missään tekemisissä, muuta kuin oikeuden läpi. 

[/quote]

Jaahas. Sanotaanko niin, että yksi vuosi menisi hullun exän piikkiin, kaksi vuotta ei ole enää vahinko, ja viisi vuotta... noh. Kauniisti sanottuna, miehellä on peiliinkatsomisen paikka.

Erään kuolemattoman kirjailijan (köh) sanoin, "Jonakin päivänä kaduttaa"... ehkä.

t: ei-yh

[/quote]

No, sinä taas et taustoja tiedä, kuinka tilanne on siihen pisteeseen mennyt, että hän ei lastensa kanssa voi olla tekemisissä, enkä koe velvollisuudekseni alkaa niitä sinulle täällä yleisellä keskustelupalstalla ruotimaan. Täällä netissä on niin helppo huudella ja syytellä :)

T.248

Vierailija
242/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin mukavavaa, että yritetään opettaa lapsille elämän olevan reilua. Ei se ole. Kaikki ei saa sitä mitä haluavat, oli se onnea, sivistystä, rakkautta tai kaupasta ostettua krääsää. Aika pienestä on elämän sisältö kiinni jos se tavaralla mitataan.

On jotenkin älytön ajatus, että lasten elintaso (iPhone ym ei ole elintason mittari) ei saa muuttua ero tilanteessa. Tottakai se muuttuu! Se muuttuu myös silloin jos tulee sisaruksia ja kuuluukin muuttua! Niin sitä jakamista opitaan!

Jos kaksi parisuhteessa elävää ihmistä päätyy eroon siksi etteivät (olettamuksena) rakasta enää toisiaan, on se paras asia jonka voi lapselleen opettaa (toisella ja itselle pitää pystyä antamaan mahdollisuus uuteen onneen). Toiseksi paras asia on, pysyä vanhempana siitä huolimatta. Joskus se ex:ä oli maailman parhain ihminen, ei kai sitä lasta muuten olisi? Se on nyksienkin muistettava! 

Näistä faktoista jos haluaa repiä riemua, olkaa hyvä ;) Tietty mustasukkainen nyt voi olla vaikka aidan seipäästä, mutta mitä/ketä se hyödyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:14"]

On se niin mukavavaa, että yritetään opettaa lapsille elämän olevan reilua. Ei se ole. Kaikki ei saa sitä mitä haluavat, oli se onnea, sivistystä, rakkautta tai kaupasta ostettua krääsää. Aika pienestä on elämän sisältö kiinni jos se tavaralla mitataan.

On jotenkin älytön ajatus, että lasten elintaso (iPhone ym ei ole elintason mittari) ei saa muuttua ero tilanteessa. Tottakai se muuttuu! Se muuttuu myös silloin jos tulee sisaruksia ja kuuluukin muuttua! Niin sitä jakamista opitaan!

Jos kaksi parisuhteessa elävää ihmistä päätyy eroon siksi etteivät (olettamuksena) rakasta enää toisiaan, on se paras asia jonka voi lapselleen opettaa (toisella ja itselle pitää pystyä antamaan mahdollisuus uuteen onneen). Toiseksi paras asia on, pysyä vanhempana siitä huolimatta. Joskus se ex:ä oli maailman parhain ihminen, ei kai sitä lasta muuten olisi? Se on nyksienkin muistettava! 

Näistä faktoista jos haluaa repiä riemua, olkaa hyvä ;) Tietty mustasukkainen nyt voi olla vaikka aidan seipäästä, mutta mitä/ketä se hyödyttää?

[/quote]

Juuri näin!

Vierailija
244/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni jättäisi minut ja lapsemme, ja perustaisi perheen jonkun yh.n kanssa, kyttäisin ihan varmasti rahaliikennettä ja urkkisin tietoja. Että kaikki lapset saisivat tasapuolisesti.

Olen vain rehellinen.

Jopa anoppini osaa ostaa joululahjat niin, että kaikki lapsenlapset saavat rahallisesti suunnilleen samanarvoisesti.

Olisiko ap.llä ja miehellään peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
245/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mahdollisen eron jälkeen sen entisen miehesi rahaliikenne ei kuuluisi sinulle ollenkaan. Eikä se mitä ostelee ja kenelle. Ei edes tasapuolisuuden vahtiminen. Sitä se avioero tarkoittaa. Menettää täysin sen vahtimisoikeuden!

Vierailija
246/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaikki uusperheiden aikuiset ovat hulluja tai hulluja ovat heistä vain tänne kirjoittavat. Jos yrittää kertoa ydinperheen eduista tai puolustaa lasten oikeutta vanhempaansa niin saa kuulla olevansa katkera ja mustis exä. Ihan olen kuulkaa ydinperheen äiti. Ydinperhe on oma valinta, työttömyys ei, se vastaukseksi sille yhdelle ääliönillittäjälle. Teillä jokaisella uusperheellisellä olisi ollut mahdollisuus hyvään ja lapsille parhaaseen ydinperheeseen, mutta luovuitte siitä ns. rakkauden vuoksi. Onko "rakkaus" joillekin "aikuisille" niin tärkeää? Olisitte teineinä tarpeeksi höpöttänyt rakkausjuttuja niin ei vanhempana tarvitsisi...

Vierailija
247/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 07:39"]

Joko kaikki uusperheiden aikuiset ovat hulluja tai hulluja ovat heistä vain tänne kirjoittavat. Jos yrittää kertoa ydinperheen eduista tai puolustaa lasten oikeutta vanhempaansa niin saa kuulla olevansa katkera ja mustis exä. Ihan olen kuulkaa ydinperheen äiti. Ydinperhe on oma valinta, työttömyys ei, se vastaukseksi sille yhdelle ääliönillittäjälle. Teillä jokaisella uusperheellisellä olisi ollut mahdollisuus hyvään ja lapsille parhaaseen ydinperheeseen, mutta luovuitte siitä ns. rakkauden vuoksi. Onko "rakkaus" joillekin "aikuisille" niin tärkeää? Olisitte teineinä tarpeeksi höpöttänyt rakkausjuttuja niin ei vanhempana tarvitsisi...

[/quote]

Haista sinä pitkä V!

Miten esim oli ap:n valinta kun hänen miehensä kuoli? vai pitäisikö istuttaa ruumista sohvalla ja leikkiä ydinperhettä?

tai

Minun mies joka vaan häipyi jättäen kirjeen pöydälle.. miten oli minun valinta luopua ydinperheestä?

Juurti tuollaisia on ydinperheen mammat, kehuvat omaa asemaansa ja väittävät että oma vika kun jäit yksinhuoltajaksi tai perustit uusperheen.. Minä nimittäin kerkesin olemaan kolme vuotta ensirakkauteni kanssa kimpassa ennen kuin hän häippäsi.. sen jälkeen mulla ei kai sun mielestä ole enää oikeutta rakastua ja elää miehen kanssa.

Sunlaiset vois oikeesti suksia vittuun erinomaisuutenne kanssa!

Vierailija
248/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eiköhän kaikki tiedä ydinperheen edut, joten miksi sä tulet ydinperheen etuja kertomaan tälläiseen ketjuun?? Vittuillaksesi?

Kun sun ukkos lähtee toisen matkaan niin tule sitten YDINPERHEEN äiti kertomaan OMISTA VALINNOISTA!

Voi jeesus mikä pelle!

Vierailija
249/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä aina luullaan, että se ex- vaimo on jätetty? Itse ainakin hain avioeroa 17-vuoden jälkeen aivan yksin. Sen jälkeen en ole halunnut parisuhdetta, odotan, että lapset ovat kotoa muuttaneet pois. Se on helpompaa. Täällä melkein aina luullaan, että mies on jättänyt naisen uuden perheen takia, vaikka suurin osa avioeroista on naisten hakemia. Miehet taas pariutuu uudelleen useammin ja nopeammin.

Vierailija
250/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 05:42"]

Mutta kun mahdollisen eron jälkeen sen entisen miehesi rahaliikenne ei kuuluisi sinulle ollenkaan. Eikä se mitä ostelee ja kenelle. Ei edes tasapuolisuuden vahtiminen. Sitä se avioero tarkoittaa. Menettää täysin sen vahtimisoikeuden!

[/quote]

No minun mielestäni ei kyllä aviopuolisollakaan ole mitään erityistä vahtimisoikeutta.

En kerta kaikkiaan tajua näitä ketjuja. En tarkoita niinkään aloitusta vaan näiden keskustelujen kulkua ylipäätään.  Totta kai on miehen oma asia, mihin rahansa pistää. Totta kai on miehen oma asia sekin, vaikka suosisi yhtä lasta tai sitten ei suosisi yhtään lasta vaan pistäisi kaikki ylimääräiset pennosensa moottoripyörään. Totta kai sen tietää tyhmäkin, ettei raha korvaa rakkautta. Mutta uusperhekuvioissa raha-asioihin useimmiten kuitenkin tiivistyy se perheen dynamiikka muutenkin. En ole koskaan kuullut vanhemmasta, joka oikeasti rakastaa tasapuolisesti etälapsiaankin mutta suosii silti lähilasta rahallisesti. Mikä logiikka siinä olisi?

Ei ole kyse ahneudesta, jos lapsi miettii, miksi toinen saa enemmän kuin toinen. Jos tilanne ylipäätään pääsee sellaiseksi, että lapsi joutuu miettimään rakastaakohan isä enemmän minua vai pikkusiskoa, siitä ei todellakaan voi lasta syyttää. (Eikä yleensä sitä kamalaa exääkään.)

Vierailija
251/268 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaa! Ei ihme että ukot lähtee lätkimään kun täällä tommoset pelottavat yksinhuoltajat pauhaa ihan raivona ihmisille ja tilanteille joita ei ees tunne. Kuka voi oikesti olle sitä mieltä että kierrätys on noloa eli roskiin vaan vuoden käytösä olleet luikkarit ja uutta kaupasta - palstan yh:t. Kuka miettii että jokaisen lapsen perustarve on joki iPad!? Itse olen omani ostanut ja niin voi teinikin tehdä jos tarvitsee. Istutta vaikka puita niin tietää mitä on ansaita oma tavaransa eikä niin että etävanhemmalta tippuu uusi puhelin vuoteen ja se on sitä rakkautta. Ei mulle mitään tullu etävanhemmalta enkä ollut yhtään nuorena siirä surullinen, ei edes elareita eikä mutai huudellut katkerana Kun joku kakara.

sitten kun mäkin muutun palstamammaksi ja annan perseen levitä sellupalloksi ja naaman venähtää harmaaksi kumiksi ja kuljen tuolla cittarin tunikoissa liityn seuraanne koska kukaan mies ei jaksa katsoa kitisevää, lapsien jälkeen täysin repsahtanutta, löllömahaista täti-ihmistä.

itse olen bikinikunnossa vuoden ympäri, perse joka kääntää ihailevia katseita ohimennessään ja toki nätti nassu. Ainiin ja kaksi pientä lasta ja ikää karvan alle 30v. (Enkä todellakaan ole ainoa jossa nämä yhdistyy) .Saa haukkua (kadehtia) koska mä olen vaan liian hyvännäkönen ollakseni mukava TYPERILLE ihmisille. Hitto että täällä palstalla tulee hyvä mieli itsestään!!

Oli niin provosoivaa tekstiä että mun tarkistusnumero tossa alla oli 666 ;)

Vierailija
252/268 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut kaikkia viestejä lukea... mutta siis itse avioerolapsena  haluaisin vielä lisätä oman viestini joukkoon, kun nyt myöhemmin aikuisena olen huomannut miten se on vaikuttanut minuun. 

oma lähivanhempani meni uusiin naimisiin ja hankki lisää lapsia uuden aviopuolisonsa kanssa muutama vuosi avioeron jälkeen, niin myös etävanhempani meni naimisiin, mutta minä jäin hänen ainoaksi lapsekseen. molemmat vanhempani rakastivat minua ja epäilemättä tilannettani auttoi, ettei etävanhempani hankkinut muita lapsia, koska suhteemme jäi etäiseksi vaikka pidimme yhteyttä ja pystyn kuvittelemaan että olisin ollut kateellinen jos hänellä olisi ollut muita lapsia. ap (?) taisi kirjoittaa aikaisemmin että miehen lapsella on avaimet ja saa tulla käymään milloin huvittaa. niin oli minullakin avaimet ja oma huone, mutta ei etävanhempani kodista milloinkaan tullut minulle kotia. myöskin tunsin välillä etten ollut kaivattu lähivanhempani kotiin, suurimmaksi osaksi vanhempani uuden puolison takia. minulla on vanhempien uusista puolisoista hyviä ja huonoja kokemuksia, en syytä automaattisesti äiti- tai isäpuolia.

tiedostan, että kummatkin vanhemmat ovat hemmotelleet minua pienestä pitäen, varmasti ainakin osittain syyllisyydestä johtuen ja olen tietoisesti käyttänyt sitä syyllisyyden tunnetta hyväkseni teini-iästä saakka (vielä aikuisenakin) saadakseni tahtoni läpi, herättääkseni sympatiaa tai halutessani jotain. myös vanhempieni uudet puolisot ovat molemmat hämmästelleet tätä, mutta eivät pystyneet koskaan puuttumaan asiaan, koska osaan manipuloida vanhempiani.   

minulla ei ollut varsinaisesti mitenkään vaikea lapsuus ja vanhempani tulivat toimeen keskenään minun läsnäollessani, vaikka tiedostinkin että eivät muuten ole väleissä (heillä oli kipeä ero). ongelmia ollut toisen vanhemman uuden puolison kanssa monta vuotta ja emme ole olleet puheväleissä sen jälkeen kun muutin pois kotoani. olen tällä hetkellä yli kaksikymppinen, korkeakoulutettu työssäkäyvä nainen, joka vaikuttaa ulospäin täysin normaalilta. tosiasiassa minulla ei ole ollut yhtäkään tervettä parisuhdetta, olin ongelmalapsi, joka on käynyt terapiassa pienestä saakka ja olen kärsinyt mm. syömishäiriöistä ja päihdeongelmista. en aio koskaan hankkia lapsia. lisäksi tiedostan, että olen jollain tasolla tunnevammainen(?), en usko olevani kykenevä rakkauteen.

en syytä vanhempiani, jotka ovat minulle tärkeitä ja varmasti rakastavat minua, mutta rikkinäisessä perheessä kasvaminen on varmasti osa ongelmiani. ehkä minusta olisi tullut parempi ihminen, jos en olisi avioerolapsi. ja kyllä, tiedostan etten ole kovin terve ihminen ja tuskin tulen ikinä täysin olemaankaan. yrittäkää kaikki vanhemmat suhdesotkuissanne miettiä lapsia, oli ne sitten miehen ex-ämmän pentuja tai omia.

Vierailija
253/268 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:50"]

Kun raha menee ovesta, liihottaa rakkauskin ikkunasta ulos... : -D Eniten sääliksi käy se mies, jota  näköjään tehoimppaa kaksi muijaa, minkä ehtivät. Siis kaiken, mikä irti lähtee.  Ja kaikenlaisessa muksujen kilpavarustelussa ovat niin mustasukkaisia toistensa saamisista, että mies joutuu maksamaan kaiken tuplana tai jopa triplana...No itsepä on petinsä "pedannut".  : -D

[/quote]

Juuri näin.

[/quote]

No ap:n tapaus on juuri tätä. Ihminen ei osaa itse elättää itseään vaan on ripustautunut "pohjattomine" tarpeineen kuristusotteella toisen kaulaan. Ymmärän, että mies maksaa omien lastensa menoja, mutta se, että on tuollainen painolasti+ muita lapsia, jotka eivät edes omia. Haloo! Ja turha vedota siihen edesmenneeseen mieheen. En yhtään ihmettele, ettei kestänyt enää elää ap:n kanssa.

Vierailija
254/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 05:42"]

[/quote]

No minun mielestäni ei kyllä aviopuolisollakaan ole mitään erityistä vahtimisoikeutta.

En kerta kaikkiaan tajua näitä ketjuja. En tarkoita niinkään aloitusta vaan näiden keskustelujen kulkua ylipäätään.  Totta kai on miehen oma asia, mihin rahansa pistää. Totta kai on miehen oma asia sekin, vaikka suosisi yhtä lasta tai sitten ei suosisi yhtään lasta vaan pistäisi kaikki ylimääräiset pennosensa moottoripyörään. Totta kai sen tietää tyhmäkin, ettei raha korvaa rakkautta. Mutta uusperhekuvioissa raha-asioihin useimmiten kuitenkin tiivistyy se perheen dynamiikka muutenkin. En ole koskaan kuullut vanhemmasta, joka oikeasti rakastaa tasapuolisesti etälapsiaankin mutta suosii silti lähilasta rahallisesti. Mikä logiikka siinä olisi?

Ei ole kyse ahneudesta, jos lapsi miettii, miksi toinen saa enemmän kuin toinen. Jos tilanne ylipäätään pääsee sellaiseksi, että lapsi joutuu miettimään rakastaakohan isä enemmän minua vai pikkusiskoa, siitä ei todellakaan voi lasta syyttää. (Eikä yleensä sitä kamalaa exääkään.)

[/quote]

Tämä viesti jota lainasit oli ilmeisimmin tarkoitettu 253:lle (jossa joku hullu akka sanoi että urkkisi ex-miehensä menoja, vähän niinkuin ketjun ap:n miehen ex) eli tälläisiä hulluja exiä on enemmänkin..

Vierailija
255/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä osaan olla kiitollinen ydinperheestä, kun luen näiden äitipuolien aloittamia ketjuja. Sääliksi käy uusioperheiden lapset

Kannattais katsoa mies, kenellä ei ole lapsia. 

Vierailija
256/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle komppi. Täällä tosiaan nämä eksät saa vaikka hakata uutta puolisoa, niin lauma katkeroituneita yh-äitejä hyökkää kimppuun, että nyksä sai vain ansaitsemansa. Kyllä eksissä on kamalia ihmisiä siinä kuin nyksissä ja niissä miehissäkin. Äkkiä arvioituna sanoisin oman tuttavapiirin perusteella, että harvassa on läpeensä pahat vaan vikaa on kummassakin päässä. Joissain tapauksissa aloittaja on se eksä, joskus mies/nyksä, jolloin voisi pääpirun olettaa olevan siellä puolella. Joskus taas kyse on pienten asioiden summasta, joka alkaa kärjistyä.

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:50"]

Minun sympatiat menee kyllä täysin ap:n puolelle. Tänne sivuille missä höyrypäiset jätetyt yh:t vauhkoaa, ei kannata kirjoittaa mitään elatusmaksuihin tai miehen entiseen vaimoon liittyvää, pahoittaa vain turhaan mielensä. Ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, koska kerran erehdyin pyytämään apua miehen elareihin liittyvässä asiassa, sain satoja raivoisia viestejä vastaukseksi. Vieläkin järkyttää se, kuinka aikuiset ihmiset, lasten vanhemmat, voivat niin solvata täysin tuntematonta ihmistä. Vaikea arvata mistä kaikki lasten ja nuorten ongelmat tulevat, kun aikuiset itse käyttäytyvät kuin pahaiset kakarat, vailla mitään empatiaa toisia kohtaan. Ja kyllä, mieheni ex kuuluu tähän samaan kategoriaan kuin ap:n, mutta saanut rikottua välit jo niin perusteellisesti, että mies ja lapset eivät ole kohta viiteen vuoteen olleet missään tekemisissä, muuta kuin oikeuden läpi. 

[/quote]

Vierailija
257/268 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:50"]

Kun raha menee ovesta, liihottaa rakkauskin ikkunasta ulos... : -D Eniten sääliksi käy se mies, jota  näköjään tehoimppaa kaksi muijaa, minkä ehtivät. Siis kaiken, mikä irti lähtee.  Ja kaikenlaisessa muksujen kilpavarustelussa ovat niin mustasukkaisia toistensa saamisista, että mies joutuu maksamaan kaiken tuplana tai jopa triplana...No itsepä on petinsä "pedannut".  : -D

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
258/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:49"]

Senverran idioottimaisia vastauksia ap saanut, en yhtään ihmettele että miehet usein pettää ja löytää paremman, kun selvästikin nää akat on täällä idiootteja.

[/quote]

Ja omat lapsensa hylkäävät isät ovat sankareita.

[/quote]

Entä jos se onkin ollut äiti joka on viskannut miehen ulos?

[/quote]

Eli jos muija ei enää jaksa suo niin ei se mitään koska lapsillehan voin aina kostaa ja hylätä ne.

[/quote]

Kostaa ja hylätä? Kuka on kostanut ja kuka on hylännyt? Lääkkeet?

Vierailija
259/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi. Popparit ja limpparia ja takaisin tämän keskustelun pariin! 

Ei vaan. Ap: ehkä suurin virheesi oli että avasit tämän keskustelun nimenomaan tänne. Alkaa itselläkin olla olo että onko täällä enemmänkin näitä... näitä... 

(Apinoita?)

Vierailija
260/268 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 21:49"]

Senverran idioottimaisia vastauksia ap saanut, en yhtään ihmettele että miehet usein pettää ja löytää paremman, kun selvästikin nää akat on täällä idiootteja.

[/quote]

Ja omat lapsensa hylkäävät isät ovat sankareita.

[/quote]

Entä jos se onkin ollut äiti joka on viskannut miehen ulos?

[/quote]

Eli jos muija ei enää jaksa suo niin ei se mitään koska lapsillehan voin aina kostaa ja hylätä ne.

[/quote]

Yhyy olen hylännyt lapseni kun en osta tälle Ipadia.. yhyy olen huono ihminen.

Voi vittu mikä sairas palsta, ihan sekopäistä ap:n haukkumista. 

Ps. Menenkin tästä paskalle ja pyyhin perseeni viiden sadan euron setelillä kun se on normi perheessä ihan pikku meno!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi