Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertoisitko exän nyksälle että olette seurustelleet?

Vierailija
13.10.2023 |

Meillä on erikoinen tilanne tavallaan, kun lapsemme paras kaveri ensin päiväkodissa ja sitten koulussa, on teiniaikojen exäni lapsi. Sen takia ollaan sitten oltu tekemisissä näiden vanhempienkin kanssa, kyläiltykin useaan kertaan.

Ja ilmeisesti exäni vaimo ei tiedä, että minä ja hänen miehensä ollaan seurusteltu, koska selittää asioita miehensä lapsuudenperheestä, entisestä autosta, nuoruudesta ym. Joudun välillä pitämään kielen keskellä suuta, etten tule sanoneeksi että  tunnenhan minä perheen tai että kyllä, se oli aivan ihana auto. Tai itse muistella jotain teiniaikojen juttuja. En halua aiheuttaa heille ongelmia, toisaalta en tiedä varmaksi etteikö ex olisi vaimolleen kertonut, joten testaileeko vaimo minua? En kuitenkaan usko.

Yksi kaverini neuvoi kertomaan tälle vaimolle asiasta suoraan, mutta itse en näe siinäkään järkeä. Jos ei tiedä, ei takuulla ole kiva kuulla että miehensä on tällaisen salannut, vaikka ollaan tavattu kuitenkin kohtuullisen paljon ja kyläiltykin.

Mielipiteitä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso että se olisi minun tehtäväni. Jos exä haluaa asian kerto niin voi kertoa.

Vierailija
2/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö oma miehesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä kuka eksän nyksä on, erosta 22 vuotta.

Vierailija
4/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan offtopic, tuli vaan mieleen tilanne kun exäni esitteli minut serkulleen ja hänen miehelleen. Oltiin oltu miehen kanssa yhtä aikaa intissä, joten tunnettiin jo toisemme.

Vierailija
5/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin asian kertonut varmaan heti kättelyssä, jos rouva olisi halunnut tutustua tai sanonut sille eksälle, että kertoo. Tuo on aivan kamala asia tulla nyt yhtäkkiä esille, kun olette alkanut ystävystymään. Ja siis mun mielestä väärin, että ei tiedä.

Vierailija
6/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö exä että te tapaatte ja että se "vaara" on olemassa että asia paljastuu?

Ensiksi ottaisin asian puheeksi exän kanssa ja kysyisin onko hän kertonut asiaa ja jos ei niin miksi ei.

Vierailija
7/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni nyksä tietää kyllä erittäin hyvin, että olin hänen eksänsä kanssa naimisissa ja olen yhteisen lapsemme äiti.

Vierailija
8/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää pimittämistä. Älä mene enää sinne, suuttuu varmasti ja jättää miehensä vielä ja saatte vihat niskaanne asian pimittämisestä. Ties mitä alkaa kuvitella. Tuollaiset asiat pitää kertoa, jos kotiinkin tunget kylään. 

Vierailija
9/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään, jaa jos joskus kysyttäisiin asiasta niin sanoisin että sehän oli jotain ikivanhaa teinijuttua vain, ei minun mielestäsi kertomisen väärti, hyvä kun muistin enää edes koko asiaa

Vierailija
10/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä ja pian. Teiniaikojen suhde on niin kaukainen asia, ettei siitä mitään mustasukkaisuutta pitäisi tulla. Nolompaa on, jos asia käy ilmi joskus pitkän ajan päästä vaikka valokuvista.

Vierailija
11/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minunkin mielestä väärin, ja oma mieheni tietää kyllä, tottakai. Mutta ei ole minun asiani kertoa, mielestäni. Heti kättelyssä sen olisin voinut tuoda jotenkin esiin mutta eipä tullut mieleenkään. Pidin selvänä että miehensä on totuuden kertonut. Nyt vasta kun tavattu enemmän, on alkanut tuntua siltä että vaimo ei tiedäkään mitään.

Ja ollaan tavattu siis ihan neljästään. Ihan esimerkiksi ovat pyytäneet kahville kun ollaan haettu lapsi heiltä tai tuotu heidän lapsensa.

Vierailija
12/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

On se minunkin mielestä väärin, ja oma mieheni tietää kyllä, tottakai. Mutta ei ole minun asiani kertoa, mielestäni. Heti kättelyssä sen olisin voinut tuoda jotenkin esiin mutta eipä tullut mieleenkään. Pidin selvänä että miehensä on totuuden kertonut. Nyt vasta kun tavattu enemmän, on alkanut tuntua siltä että vaimo ei tiedäkään mitään.

Ja ollaan tavattu siis ihan neljästään. Ihan esimerkiksi ovat pyytäneet kahville kun ollaan haettu lapsi heiltä tai tuotu heidän lapsensa.

Tuossa tapauksessa varmaankin kertoisin sen bähän kuin puoli vahingossa tilanteessa jossa on paikalla sekä ecä että hänen nykyinen ja minä.

Vierailija
13/18 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mainitset asiasta siihen sävyyn että puoliso tietäisi asiasta, ja sitten kun ei tiedäkän, niin voit heittää että luulin että Pasi oli kertonut.

Vierailija
14/18 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mainitset asiasta siihen sävyyn että puoliso tietäisi asiasta, ja sitten kun ei tiedäkän, niin voit heittää että luulin että Pasi oli kertonut.

Tämä voisi olla hyvä.

Vierailija
15/18 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksän eksälle ehkä kertoisin mutta jos tietäisin että eksän nyksällä ja niitten nyksillä ja eksillä on ollu aikasemmin jotain vispilänkauppaa niin enköhän ottaisi katseeni tulevaisuuteen, tuleviin eksiin ja nyksiin.

Vierailija
16/18 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi kertoa mitään. Se on exäsi asia. Kertoa, tai jättää kertomatta.

Keskity vaan omaan elämääsi.

Vierailija
17/18 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heittäisin jossain välissä sivulauseessa, kun tulee puhe just jostain vanhan ajan tapahtumista. Tai, jälkeenpäin viestillä tyyliin "tuli mieleen tuossa kun juteltiin, että et ehkä tiennytkään että me Pasin kanssa joskus seurusteltiin. Se oli joskus ikuisuus sitten eikä tunnu mitenkään merkittävälle, mutta tietysti ajattelin et Pasi on jo kertonut."

Vierailija
18/18 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin. Sitten ajauduimmekin Sannan äidin tapaiseen suhteeseen ja unohdimme miehet kokonaan.