Tässäpä epäileväisille vaimoille vinkki
Olen niin lopen kyllästynyt siihen, että naiset jaksavat "hyvänä ystävänä" jakaa salaista tietoa siitä että kyllä se mies kuule kotona seksiä harrastaa, sin kakkosnainen vaan olet selkeästi hyväksikäytetty ja sulta kun saa useammin kuin vaimolta.
Vaan....meidän suhteemme on kestänyt vuosia ja mies on toki muutaman kerran vuodessa pannut omaa vaimoaan lähinnä säälistä ja tämän uskon sillä välimme ovat kertakaikkisen luottamukselliset.
Mies hommasi Polar Loop rannekkeen ja minä sain tunukset. Eli käytännössä voin siitä nähdä milloin aktiivisempaa toimintaa (siis muutakin kuin likuntaa) on. Hauskaa, mutta hän halusi omaehtoisesti antaa nämä tiedot minun katsottavakseni, jotta välillämme ei olisi mitään salaista (sähköisen kalenterin jo jaamme).
Mutta siis vinkkeinä teille epäileville vaimoille....ehkäpä tätä voisi käyttää toiseenki suuntaan :)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:44"]
Se mies kuule vaan ottaa sen rannekkeen pois kun panee kotona... hehe
Ap olet niin naiivi, onhan näitä tarinoita ollut maailman sivut että mies ei muka välitä vaimosta ja saa sillä verukkeella helpolta horolta persettä ilmaiseksi.
Säälittävää on myös se että sun markkina-arvo miesten silmissä on laskenut olemattomaksi, ei minkään vertaa itsekunnioitusta. Panopiika hommat on aikalailla prostituutiota mun silmissä. Voi voi.
[/quote]
samaa nauroin, tai ehkä mies liimasi sen rannekkeen kiinni.
Mutta provohan tämä on, ei yksikään nainen voi olla niin naivi, että uskoo nämä "olemme vain käytännön syistä yhdessä/ en välitä vaimosta / vaimoa ei kiinnosta mikään /vaimo ei ole kiinnostunut minusta / vaimo on yksinkertainen eikä ole haluttava" -soopaa. Juuri nuo kliseet kerrotaan sille toiselle naiselle, koska nainen halutaan pitää saatavilla ja naista hivelee ajatus "olen parempi kuin se vaimo" :)
Niin ja mitä mies on sanonut miksi on naisen kanssa? Ei rahan, ei seksin, ei rakkauden... vaaan... Minkä takia? Kulissien..? Minkä kulissien, jos vaimo vaan rahaa napsii vai onko sen verran kaunis nainen, että sitä viitsii esitellä muillekin, eikä ainakaan antaa muiden miesten käsiin?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:44"]
Se mies kuule vaan ottaa sen rannekkeen pois kun panee kotona... hehe
Ap olet niin naiivi, onhan näitä tarinoita ollut maailman sivut että mies ei muka välitä vaimosta ja saa sillä verukkeella helpolta horolta persettä ilmaiseksi.
Säälittävää on myös se että sun markkina-arvo miesten silmissä on laskenut olemattomaksi, ei minkään vertaa itsekunnioitusta. Panopiika hommat on aikalailla prostituutiota mun silmissä. Voi voi.
[/quote]
komppaus! jos mies vihais vaimoaan ei se sen elämää maksais.
Vaimo ei anna mies tarvii jostain muualta eli sulta kakkos naiselta, mutta rakastaa vaimoaan ja kun vaimo on taas antelias niin mies palaa kotiinsa.
nuo matkat ja muut herttinen! tekisin minäkin upean seksin vuoksi kalliita matkoja. Onhan se kivempaa hotellin kylppärin lattialla kuin kotona sängyssä oli parina sitten vaikka ihminen josta ei itselleen elämänkumppania ota!
Heheh ihan normaalia. Jos kotona ei ole seksiä, niin jossain sitä sitten on. Mutta tuo rannekehomma joka suuntaan on aika.. Orwellaista.
.
Minä olen myös keksinyt tälläisen ratkaisun ettei mies kertakaikkiaan enää kykene vieraisiin!
Panen siltä aivot pihalle väh. joka toinen päivä. Tänäänkin aamulla sanoi, että jos en nyt laukeaisikaan, säästän paukkuja iltaa varten (meillä suunnitelmia), mutta tyydytti minut silti :)
Kokeilkaapa hyvät naiset, miehet kun aina vonkaa niin antakaa kerran niin maan perusteelliset hoidot jonkun aikaa, niin loppuu se ainainen ininä :D
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:31"]
Juuri, taloussyistä vaimo roikkuu kiinni kun ei olis varaa pitää yksim hevosta merkonomin/sihteerin palkalla :) ja perään toteaa ettei halua tietää jos miehellä on muita naisia.
Minä nautin mihestä ja rakkaudestamme kaikin siemauksin. Itsellänikin on vaativa työ, joten haluan myös omaa aikaa. Mutta miehen kanssa näemme vähintään kerran viikossa, pidämme yhteyttä päivittän muutaman tunnin välein ja matkustelemme n. kerran kuussa. Parasta seksiä ikinä ja fiksua keskusteluseuraakin molemmille (vaimosta ei siihen ole kun mikään ei kiinnosta muut kuin hevoset tai saippuasarjat).....miksi ottaisin miehen sänkyyni kuorsaamaan tai pyykkinsä pestäväksi kun tässä 6v aikana olen todennut tämän toimivaksi??
ap
[/quote]
No ihmeen paljon sua sen miehen seksielämä kuitenkin kiinnostaa... ootko muuten kuullut sellaisesta, että sen rannekkeen voi ottaa myös pois? No säälittävähän sinä nyt lähinnä oot, mutta alkuperäiseen kysymykseen: en ryhdy mieheni touhuja tuollaisella seuraamaan, siitä näkee kyllä ihan naamasta kun se on käynyt jotain kaltaistasi pikku-blondia polkaisemassa.
Ohis, ap:n salasuhdetouhuista viis, mutta oli ihan pakko Googlata tuo Polar Loop. Siis kuinka pitkälle tämä vapaaehtoinen seurantayhteiskunta oikein vielä menee?
Mies panee kahta naista ja kiittää. Kiitos vaimo ja ap! p.s. on mulla muitakin pantavia, mutta niistä ei tässä yhteydessä puhuta.
Mielestäni on hauska naureskella näitä ketjuja, missä joku toinen nainen avautuu ja mammat ovat ihan paniikissa haukkumassa vaikka miksi ja yrittämässä morkata toista. Se koira älähtää ja niin edelleen... ;)
Polar Loop ei rekisteröi seksin harrastamista millään tavalla. Meillä on molemmilla, sekä minulla että miehellä siis, Loop, eikä aktiivinenkaan seksi näy mitenkään.
Ovela veto "mieheltäsi".
Ap, et sä ole saamapuolella. Sulta varastetaan. Tuo äijä varastaa sitä aikaa mikä tässä elämässä on varattu sinulle ja sille miehelle joka rakastaa sinua ja haluaa jakaa kanssasi ainoan elämänsä. Sulta varastetaan tärkein mitä ihminen voi kokea. Pahimmillaan käy niin, että et tapaa sitä omaa rakkauttasi ollenkaan, koska olet tuon väärän miehen kanssa.
Joo, tän on pakko olla porvoosta. Kukaan nainen ei ole oikeasti noin tyhmä kuin ap esittää olevansa.