Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäpä epäileväisille vaimoille vinkki

Vierailija
02.01.2014 |

Olen niin lopen kyllästynyt siihen, että naiset jaksavat "hyvänä ystävänä" jakaa salaista tietoa siitä että kyllä se mies kuule kotona seksiä harrastaa, sin kakkosnainen vaan olet selkeästi hyväksikäytetty ja sulta kun saa useammin kuin vaimolta.

Vaan....meidän suhteemme on kestänyt vuosia ja mies on toki muutaman kerran vuodessa pannut omaa vaimoaan lähinnä säälistä ja tämän uskon sillä välimme ovat kertakaikkisen luottamukselliset.

Mies hommasi Polar Loop rannekkeen ja minä sain tunukset. Eli käytännössä voin siitä nähdä milloin aktiivisempaa toimintaa (siis muutakin kuin likuntaa) on. Hauskaa, mutta hän halusi omaehtoisesti antaa nämä tiedot minun katsottavakseni, jotta välillämme ei olisi mitään salaista (sähköisen kalenterin jo jaamme).

Mutta siis vinkkeinä teille epäileville vaimoille....ehkäpä tätä voisi käyttää toiseenki suuntaan :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies ole eronnut?

Vierailija
2/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on vielä vaimonsa kanssa sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot säälittävä.

Vierailija
4/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis eräänlainen jalkavaimo!

Vierailija
5/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, entä jos se vaimo paskat nakkaa siitä äijästä... Luuletko, että tuo on joku kisa, kumpi teistä ottaa moisen petturin? Pysyvät yhdessä taloussyistä ja lasten takia, that's all. Todennäköisesti vaimo tietää tuon kaiken, ja sillä on oma sivuhoito.

Minä en ala miestäni kytätä. Se on minun kanssani täysin vapaaehtoisesti. Jos sillä joskus on sivusuhde, saa mun puolestani mennä, en pakota jäämään. Ja päätellen siitä, että joka aamu on heppi pystyssä, se ei ainakaan säälistä minua viilaa...

Vierailija
6/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jonkun rassukan panopupuna, jolla ei ole tarpeeksi munaa kertoa vaimolleen rehellisesti mitä tekee - ja olet siitä ylpeä? Voi voi sua...

Vierailija
7/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) Olet aika säälittävässä asemassa. Miehellä on vaimo ja käy sua panemassa vuosiakausia, mutta ei eroa vaimostaan. Miksi ei? Onkohan vaimo sittenkin rakkaampi kuin salapano?

Voithan sä itsellesi vakuuttaa, että teillä on tosi ihana suhde. Ja varmasti onkin, jos sä et halua rakkautta, luottamusta, rehellisyyttä ja oikeaa suhdetta. Haluat vain panoja. Mutta jos oikeaa rakkautta kaipaat, niin sitä et saa niin kauan kuin "sun miehes" on toisen naisen avio/avomies.

Vierailija
8/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri, taloussyistä vaimo roikkuu kiinni kun ei olis varaa pitää yksim hevosta merkonomin/sihteerin palkalla :) ja perään toteaa ettei halua tietää jos miehellä on muita naisia.

Minä nautin mihestä ja rakkaudestamme kaikin siemauksin. Itsellänikin on vaativa työ, joten haluan myös omaa aikaa. Mutta miehen kanssa näemme vähintään kerran viikossa, pidämme yhteyttä päivittän muutaman tunnin välein ja matkustelemme n. kerran kuussa. Parasta seksiä ikinä ja fiksua keskusteluseuraakin molemmille (vaimosta ei siihen ole kun mikään ei kiinnosta muut kuin hevoset tai saippuasarjat).....miksi ottaisin miehen sänkyyni kuorsaamaan tai pyykkinsä pestäväksi kun tässä 6v aikana olen todennut tämän toimivaksi??

ap

Vierailija
9/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme homma, kun mies panee vaimoaan säälistä, asuu vaimonsa kanssa saman katon alla, hmmm, tietenkin säälistä ja koko elämäkin taitaa kakkosen seurantalaitteineen olla aika säälittävää muutenkin. Mä en panis tuollaista jätkää edes säälistä, koska tuntuis siltä, kuin vamnmaista hoitelis. Säälittää.

Vierailija
10/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo roikkuu kiinni taloussyistä, miehellä ei ole mitään sananvaltaa asiaan?

Vierailija
11/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, taloussyistä ja mies sellaisessa asemassa että haluaa säilyttää kulissit, minä kun en häntä suostu luokseni ottamaan.

Hassua että naisten on vaikea tajuta, että joskus nainenkin voi olla se ottaja...se joka myöskin hyötyy suhteesta, eikä mikään hyväksikäytetty ressukka. Sitä ei tämä mieskään todellakaan ole, mutta minusta on jotenkin ihailtavan hienoa että haluaa avata minulle koko elämsä noin että pystyn halutessani seuraamaan hänen päivänsä kulkua, nukuttuja tunteja jne :)

Mutta pointtini ei tosiaankaan ollut kertoa suhteestamme, vaan tuosta loopista :D

ap

Vierailija
12/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, siis vaimo on miehen kanssa vain taloussyistä? Ihanko tosi meinaat, että joku mies antaa ihan tosta noin vain rahojaan naiselle, jota ei rakasta ja jolta ei saa minkäänlaista rakkautta takaisin? Sua kusetetaan nyt ja pahasti.

Vierailija
13/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä saat tuosta seuraamisesta sitten?

Vierailija
14/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies tarvitsee jonkun vähälahjaisen tylsimyksen puolisokseen pitääkseen kulissia yllä? Missä piireissä tuollaista arvostetaan?

Vierailija
15/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh! Tuo on jo Av:n mittakaavassa aika friikkiä! Ettei vaan olisi Porvoossa...

Vierailija
16/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. nimenomaan vapaaehtoisesti antaa rahansa vaimolle. Näin saa ostettua omaa aikaa kun vaimo tallilla tai vaeltamassa. Ja minulle rahaa ei tarvitse antaa, koska tienaan itse kyllä sen mitä tarvitsen :D, toki mies maksaa aika usein yhteisiä menojamme, mutta se taas tulee hänen käytöksensä myötä luonnollisena.

ap

Vierailija
17/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies kuule vaan ottaa sen rannekkeen pois kun panee kotona... hehe

Ap olet niin naiivi, onhan näitä tarinoita ollut maailman sivut että mies ei muka välitä vaimosta ja saa sillä verukkeella helpolta horolta persettä ilmaiseksi.

Säälittävää on myös se että sun markkina-arvo miesten silmissä on laskenut olemattomaksi, ei minkään vertaa itsekunnioitusta. Panopiika hommat on aikalailla prostituutiota mun silmissä. Voi voi.

Vierailija
18/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sua kustaan silmään ja pahasti... kyllä se sun "ihana" miehes rakastaa tätä merkonomiaan varmasti. Ehkä se on juuri niinpäin että tämä vaimo on kyllästynyt koko ukkoon eikä halua antaa sille seksiä? Mies varmaa lupailee ummet ja lamet sille ettei vaimo nostais kytkintä. 

En ymmärrä miten sulle riittää tämä yksi tapaaminen viikossa? Eihän se mikään suhde ole. Tai on se seksisuhde mutta ei siitä muuta kyllä käteen jää. Toki saat varmaan lahjoja ja rahaa. Niiku yleensä h..t saa. Ootte koko poppoo aika persiistä.

Vierailija
19/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, silloin kun mies sanoo olevansa lenkillä niin onkin vaimon kans samas sängyssä :) Ja jos väität, ettei syke nouse tarpeeks koholle kertaakaan, niin aikamoisen laiskan pataluhan oot saanut sänkyys vokoteltua :D (ja se patalaiskakaan ei kertaakaan rappusia ees kävele).

Vierailija
20/33 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:31"]

Juuri, taloussyistä vaimo roikkuu kiinni kun ei olis varaa pitää yksim hevosta merkonomin/sihteerin palkalla :) ja perään toteaa ettei halua tietää jos miehellä on muita naisia.

Minä nautin mihestä ja rakkaudestamme kaikin siemauksin. Itsellänikin on vaativa työ, joten haluan myös omaa aikaa. Mutta miehen kanssa näemme vähintään kerran viikossa, pidämme yhteyttä päivittän muutaman tunnin välein ja matkustelemme n. kerran kuussa. Parasta seksiä ikinä ja fiksua keskusteluseuraakin molemmille (vaimosta ei siihen ole kun mikään ei kiinnosta muut kuin hevoset tai saippuasarjat).....miksi ottaisin miehen sänkyyni kuorsaamaan tai pyykkinsä pestäväksi kun tässä 6v aikana olen todennut tämän toimivaksi??

ap

[/quote]

Mä en kestäisi noin vähää seksiä :( Kai sulla on joku toinenkin (tai kolmas myös) hoito siinä sivussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä