Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset pystyvät puhumaan 2 tuntia tauotta?

Vierailija
27.07.2025 |

Ihmettelen esim. junassa, kun suu käy ja käy ja käy ja käy.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puhun vähän. Ihmettelen samaa. Se kuormittaa. Eri

Vierailija
2/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ollut kauan puhumatta kenellekään tai kauan puhumatta jollekin ihmiselle ja on paljon asiaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estottomat ja rajattomat narsistiset ihmiset jotka rakastaa omaa ääntänsä. Sit kun vielä sellainen huutopuhe ja päälle yhtäkkinen naurunräkätys.

Vierailija
4/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estottomat ja rajattomat narsistiset ihmiset jotka rakastaa omaa ääntänsä. Sit kun vielä sellainen huutopuhe ja päälle yhtäkkinen naurunräkätys.

Se on tosi outoa, miten monet eivät pysty säätelemään äänenvoimakkuuttaan. Toki esim. junassa voi puhua vieressä istuvan kanssa, mutta miksi pitää "huutaa"? Kyllä se vieressä istuvaa kuulee hiljaisenkin puheen.

Vierailija
5/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se lapseltakin. Puhetta tulee kuin papupadasta.

Vierailija
6/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tosi outoa, miten monet eivät pysty säätelemään äänenvoimakkuuttaan. Toki esim. junassa voi puhua vieressä istuvan kanssa, mutta miksi pitää "huutaa"? Kyllä se vieressä istuvaa kuulee hiljaisenkin puheen.

Toissapäivänä ravintolassa viereisessä pöydässä kaikki huusivat koko ajan. Päälle aina hirveä räkänäuru. Lievästi rasittavaa. 

Vierailija
7/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia ei ole vielä mitään. Minulla on ollut pari naapuria, jotka puhuivat kuusi tuntia puhelimessa päivässä. Joka päivä. Sellaista diipadaapaa, ei mitään vakavaa. Yksi naapuri puhui aina 4-6 tunnin skypepuheluita Intiaan niin että laittoi läppärin pöydälle, äänet täysillle, käveli ympäri asuntoa ja huusi sille läppärille.

Vierailija
8/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelen ja mun mielestä on epäkohteliasta kailottaa esim. ruokaravintolassa niin, että salin toisella puolella olevatkin kuulevat joka sanan selvästi.

Vierailija
9/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en koskaan matkusta junalla. Busseissa kailottajia on vähemmän. Tosin sielläkin jotkut jaksaa huutaa kännykkäänsä. Yleensä ei mitään asiaa.

Vierailija
10/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä ja minun ääni. Kato mua, kato mua, kato mua. Huomaa mut, MINÄ! Showtime is all the time!

Vierailija
11/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset. 

Vierailija
12/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin kerran kuntosalille tämän takavuosien suomiräppärin Jufon kanssa ja ei Herrajjumala, se puhui koko ajan. Se oli jonkun seurana ja todella säälin sitä toista. 

Vierailija
13/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelen ja mun mielestä on epäkohteliasta kailottaa esim. ruokaravintolassa niin, että salin toisella puolella olevatkin kuulevat joka sanan selvästi.

Ruokaravintolassa? Tirsk. 50-luku on palannut. Kuulen tämän kommentin vanhalla radioäänellä.

Vierailija
14/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin kerran kuntosalille tämän takavuosien suomiräppärin Jufon kanssa ja ei Herrajjumala, se puhui koko ajan. Se oli jonkun seurana ja todella säälin sitä toista. 

Melkein sukua julkkikselle.

Vierailija
15/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi en koskaan matkusta junalla. Busseissa kailottajia on vähemmän. Tosin sielläkin jotkut jaksaa huutaa kännykkäänsä. Yleensä ei mitään asiaa.

Olen ilokseni huomannut, että toisinaan matkan alussa bussikuski tervetulokuulutuksessaan kehottaa välttämään esim. pitkiä puhelinkeskusteluja matkan aikana.

Vierailija
16/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty puhumaan kahta tuntia putkeen. Sen sijaan pystyn keskustelemaan kaksi tuntia putkeen, tai jopa kauemmin.

Vierailija
17/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on yliarvostettua.

Vierailija
18/18 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailottaminen on tietenkin tyhmää ja vähän outoakin, mutta sinänsä itse helposti riittää juteltavaa ystävien ja sukulaisten kanssa vaikka kuinka pitkäksi aikaa. En oikein tajua, miksi se leimataan jotenkin narsistiseksi tai jotain, että on ihmisiä, jotka viihtyvät ja nauttivat pitkistä keskusteluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme