Ihan järkyttävä sää ulkona
Pitäisi lähteä ulos mutta sää on ihan kamala. Tuulee vaatteista läpi ja sataa märkää räntää tuulen mukana joka kastelee vaatteet eikä sateenvarjostakaan ole tuossa viimassa mitään apua.
Kommentit (20)
Etelä-Suomessa paistaa aurinko lähes pilvettömältä taivaalta. Otan osaa.
Meilläkin täällä lännessä on ihana keli, aurinko paistaa.
Täällä alkoi just paistaa aurinko, mutta sitä ennen satoi räntää. Ja maa on ihan märkä, kun koko eilisen satoi.
Tulispa tänne itäänkin aurinkoista ja tyynempää. Ei viittis lähteä tahallaan kastelemaan ja vilustuttamaan itseään tuuleen ja sateeseen.
Täällä on ahdistava selkeä auringonpaiste. Voidaan vaihtaa...
Goretex on kesksitty jo kymmeniä vuosia sitten!
Upea auringonpaiste ja lämmintä, ei lunta -edes vanhoja kinoksi- missään.
Hienoa!
Paistoi aurinko ja mitä nyt näenkään, pilvessä. Näin Hgissä.
Mikä järki valittaa säästä. Oikenlaiset vaatteet päälle ja menoksi.
Sää muuttuu aika äkkiä. Aamulla paistoi aurikon, sitten tuli synkkää ja kamala vesisade ja nyt taas paistaa pilvettömältä taivaalta ja kello on vasta 11. Illalla oli kamala myryky, pitäisi käydä tarkastamassa että onko katto paikallaan yms.
t. Turkulainen
Miten se sää sinua järkyttää, ap? Oletko aivan surun murtama? Ovatko tunteesi verrattavissa läheisen omaisen menettämisen aiheuttamaan järkytykseen? Jos et selviä järkytyksestäsi omin avuin, sinun lienee parasta hakeutua terapiaan. Tai sitten pohdiskella vanhaa ruotsalaista mietelmää:
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Mitä sitten laittaisit päällesi? Hyviä ideoita? Minun ulkoilupuvusta ainakin tuollainen viima ja sade puskee läpi vaikka vetäisi hupun korvia myöten.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Mitä sitten laittaisit päällesi? Hyviä ideoita? Minun ulkoilupuvusta ainakin tuollainen viima ja sade puskee läpi vaikka vetäisi hupun korvia myöten.
[/quote]
Sadevaatteet ja alle villapaita.
Homehdu sitten sisällä jos on noin vaikeeta.
Just laitoin lapset ulos, paistaa kunnolla aurinko ensimmäistä kertaa moneen viikkoon ellei kuukauteen. :) Tampereella.
Minua masentaa enempi auringon paiste. Tämä räntäsade sopii enemmän psyykelleni :-).
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 11:11"]
Minua masentaa enempi auringon paiste. Tämä räntäsade sopii enemmän psyykelleni :-).
[/quote]
Uskomattoman ankeaa että joku viihtyy räntäsateessa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 10:55"]
Tai sitten pohdiskella vanhaa ruotsalaista mietelmää:
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.
[/quote]
Noinhan se on, tuulipuvussa saa äkkiä itsensä läpimäräksi ja viluiseksi kun vesi ja tuuli tulee läpi kun taas kunnon kuoripuvusta ei pääse tuuli eikä runsaskaan vesisade läpi. Ei tunnu tuuli ja sateenvihmonta miltään:-)
Valivali.