posti hukannut verkkopankkitunnukset
....ei kai naapuri pääse käsiksi tilitietoihini?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:52"]
Minulla on koko ajan ylimääräinen avainlukulista laatikossa. Kun verkkopankki vinkkaa, että avainluvut vähenevät, tilataanko uusia, tilaan uuden listan. Mutta sen tuloa ei tarvitse hermoilla, koska on se varalista jemmassa.
[/quote]
Missä pankissa tällainen systeemi toimii?
Ei Nordealla ainakaan. Avainlukulistasta lukujen vähennyttyä tietyn määrän verran pankki lähettää uudet, ja vanha lista jatkaa toimimistaan tiettyyn rajaan saakka. Siitä eteenpäin ovat voimassa uuden listan tunnarit. Mitään "omaa välilistaa" ei pysty pitämään siinä ohessa.
[/quote]
Lisäksi jos otat uuden listan käyttöön ennen vanhan loppumista, vanha lista lakkaa toimimasta. Mitään aktivointia ei tarvitse tehdä erikseen.
Mun sukulaisella kävi Nordean kanssa samalla tavalla pari kk sitten. Vanha lista oli vanhentunut, uutta ei oltu lähetetty vaikka olisi pitänyt automaattisesti tulla jo aikoja sitten. Sukulainen lähti pitkälle lomamatkalle huomaamatta ennen lähtöä että eipä pääsekään matkalta verkkopankkiin... Meni pitkä aika ennen kuin uudet listat tuli, vaikka ne tilattiin heti ja niiden perään soiteltiin.
no niin...kiitos vertaistuesta....saatanan nordea. t.ap
Osuuspankista voit hakea vaikka pinon niitä avainlukulistoja talteen.
Jos posti hukkaa listat, niin miksi te syytätte pankkia?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:52"]
Minulla on koko ajan ylimääräinen avainlukulista laatikossa. Kun verkkopankki vinkkaa, että avainluvut vähenevät, tilataanko uusia, tilaan uuden listan. Mutta sen tuloa ei tarvitse hermoilla, koska on se varalista jemmassa.
[/quote]
Missä pankissa tällainen systeemi toimii?
Ei Nordealla ainakaan. Avainlukulistasta lukujen vähennyttyä tietyn määrän verran pankki lähettää uudet, ja vanha lista jatkaa toimimistaan tiettyyn rajaan saakka. Siitä eteenpäin ovat voimassa uuden listan tunnarit. Mitään "omaa välilistaa" ei pysty pitämään siinä ohessa.
[/quote]
Osuuspankissa - kuten moni jo kommentoikin - tämä on mahdollista. Olen freelanceri ja seuraan pankkitapahtumia päivittäin, joten en pystyisi ikinä odottelemaan uutta avainlukulistaa päiväkausia, saatika viikkoja.
Saako tunnarit, jos käy Nordeasta hakemassa?
Sama homma Nordean kanssa, vika rivi jo ja uutta listaa ei ole tullut.
Meillä ne avainlukulistat on pitänyt hakea pankin konttorista. Eivät lähetä kotiin vaikka verkkopankissa niin lukeekin.
Mä alan ihan just hyperventiloimaan 😨 mä oon soittanu pankkiin 2 kertaa jo, sanoivat että 2.12 uusi tunnuslista postitettu. Vittu vittu vittu. Oon ollu ilman jo 2 viikkoo ja yleensä ne tulee ajoissa. Nordea <3
Ja nyt 3: nnen puhelun jälkeen lupasivat että saan ne viim 18.12. Ja että mun ei es tartte maksaa femmaa mitä yleensä ku uusii taulukon... thanx hei sikana. Wittu.
T. Sama ku edellinen 😂
Mulla sama! Ja tyhmä vielä ajattelin, että johtuu postilakosta. Mutta ei ole vaan tullut ja uusia saakin sitten odottaa!
Nro 7 jatkaa...kyllä, Nordeasta kyse! Olemme vasta muuttaneet ja siellä sanoi aspa että muutosta johtuu ettei ole tullut perille. Mutta kun muutimme viikko sitten ja lista lähetetty 3-4vko sitten!? Tuosta en tiedä että onko Se uusi lista nyt maksullinen, ei ainakaan sanonut puhelimessa että olisi. Eli jos täällä muidenkin Nordean avainlistat kateissa niin vika ei ole mussa eikä meidän muutossa. Taidanpa soitta uudestaan aspa!