140 kiloinen norsu
Hei, Olen jonkinverran ylipainoinen kotiäiti, lapset 4v. ja 9kk. Olen kyllä tiedostanut laihduttsmisen tarpeen ja päättänyt taas yrittää ihan tosissaan. Nyt on vaan tullut sellainen ongelma, että mieheni haukkuu minua päivittäin... eilen olin 140 kiloinen norsu (en todellakaan paina 140kg) ja se huudettiin keskellä pihaa minulle. Sitä edellisenä päivänä "tekisit jotain tolle kropalles"-kommentti. Riita alkaa aina jostain pienestä, siivoamisesta tms. ja aina se päättyy siihen miten läski minä olen. Vaikka alunperin aihe siis olisi mikä vaan, niin aina vedetään tämä asia esiin. Tänään sain kinastelun päätteeksi kuulla, ettei minun kannattais ajatella ollenkaan ruokaa (olin kysynyt, mitä tänään syödään) koska vararavintoa löytyy niin pirusti. Samalla kehoitus syödä vaikka salaattiannos ja siitäkin mielellään vain puolet. Olen niin surullinen ja maassa, lasten kuullen näitä hän minulle sanoo... seksiä ei ole parisuhteessa ollut neljään kuukauteen. Mitä minun pitäisi tehdä... laihduttaa tietysti, mutta tällaisen tuen kanssa se ei ole niin helppoa!
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 08:14"]Tuskin onnistuisit, mässy maistuisi enemmän.
Ihmetyttää tälläiset "treenaisin -> heittäisin miehen pellolle"-kommentit
Miksi ette piru vie treenaa jo ennen sitä vaan annatte itsenne kasvaa laardivalaiksi? Sellaistako miehen(naisen) pitäisi kunnioittaa, läskiä akkaa(miestä) jolla ei ole sitä itsekuria.
"Kunnioittamiseni sellasena kuin olen". Jaa-a. Oikein reilu esimerkki, painat 200 kiloa, ukko kantaa sulle ruuat töllön ääreen kun et itse jaksa hakea. Pitäisikö sinua kunnioittaa sellaisena kuin olet.
[/quote]
Mun isä puhui mun äidistä noin. Äiti itki usein. Lopulta isä alkoi myös lyömään äitiä ja solvasi läskiksi (se on ruma haukkumasana). Minä inhosin isää tuolloin ja vihaan edelleen . Onneksi erosivat ja äiti löysi kivan miehen . Minä ikävä kyllä sairastuin syömishäiriöön 16 v. Onneksi paranin. Älkää ottako mieheksenne ihmistä, joka harjoittaa henkistä tai fyysistä väkivaltaa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:38"]Jotenkin sairaalla tavalla tunnen sympatiaa tälläisiä miehiä kohtaan, jotka saavat sanottua kuinka helvetin yököttävältä läski ämmä näyttää ja tuntuu.. Että vielä seksiä pitäisi olla. Anna itse naapurin satakiloselle kaljamahaArskalle, niin tiedät kuinka kiihoittavalta pelkkä ajatus tuntuu.
Itellä on sama "ongelma", mutta olen kuitenkin niin "hyväsydämminen", että pidän mölyt mahassani.
Tehkää nyt jumalauta läskiämmät itsellenne jotakin. Olette yhteiskunnan syöpä nro 1.
[/quote]
Olet henkisesti sairas ihminen.
Terv. Hoikka nainen
Mä kääntäisin tuollaisesta dissaamisesta sen voiman, että musta on tähän!! Laihduttaisin ja kun alkaa näyttämään hoikemmalta jättäisin sen ilkeän paskan.
Tajuaiskohan tuommoinen ilkiö edes tilanteen nurinkurisuutta. Sitten nautit elämästä kauniina ja uuden kivemman miehen rinnalla.
Teidän suhteen tila taitaa olla suurempi ongelma . Riidan voittaakseen mies iskee aina siihen asiaan, minkä tietää satuttavan sinua. Sinä masennut ja mies tuntee itsensä voittajaksi. Tuskinpa tuossa tilanteessa laihduttaminen paljon auttaa.
LÄSKI ON KIIHKEÄ1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:38"]Jotenkin sairaalla tavalla tunnen sympatiaa tälläisiä miehiä kohtaan, jotka saavat sanottua kuinka helvetin yököttävältä läski ämmä näyttää ja tuntuu.. Että vielä seksiä pitäisi olla. Anna itse naapurin satakiloselle kaljamahaArskalle, niin tiedät kuinka kiihoittavalta pelkkä ajatus tuntuu.
Itellä on sama "ongelma", mutta olen kuitenkin niin "hyväsydämminen", että pidän mölyt mahassani.
Tehkää nyt jumalauta läskiämmät itsellenne jotakin. Olette yhteiskunnan syöpä nro 1.
[/quote]
Terv. Hoikka nainen
[/quote]
Saahan sitä haaveilla ;)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:36"]
Teidän suhteen tila taitaa olla suurempi ongelma . Riidan voittaakseen mies iskee aina siihen asiaan, minkä tietää satuttavan sinua. Sinä masennut ja mies tuntee itsensä voittajaksi. Tuskinpa tuossa tilanteessa laihduttaminen paljon auttaa.
[/quote]
Taas joku läski keittiöpsykologi vauhdissa.
Voin kaljamahaisen vaimon mienenä kertoa, että se tuntuu uskomattoman katkeralta, että kun on kaiken saanut kovalla työllä hyvälle mallille, lapset kunnolla kasvatettua, perheeseen ja vaimoon aina eniten panostaen, urheilullisten yhteisten harrastusten ylläpitämisen ja terveellisten elämäntapojen puolestapuhumisen jälkeen vaimo on hommannut itselleen lyhyessä ajassa kamalan kaljamahan ja on nykyään aina syömässä.
Ensinnäkin seksi ei enää kiinnosta. Päivät kuluu miettien ratkaisua. Tiedän, että asiasta huomauttaminen ei ole korrektia. Enkä mitenkään pidä lopputuloksen kannalta hyvänä ratkaisuna toimia kuten ap:n mies on toiminut.
Tuntuu vain niin suunnattoman katkeralta, että tekisi mieli sanoa vaimolle suorat sanat, kun ei itse näemmä älyä.
Ihan silläkin uhalla, että liitto loppuisi siihen.
Aivan turha on keittiöpsykologien kuvitella tässä tapauksessa ap:n miehen vittuilevan läskeistä, koska takana olisi jotakin muuta ongelmaa.
Kyllä siinä on tarpeeksi vitutuksen aihetta kun vaimo näyttää norsulta
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:38"]
Jotenkin sairaalla tavalla tunnen sympatiaa tälläisiä miehiä kohtaan, jotka saavat sanottua kuinka helvetin yököttävältä läski ämmä näyttää ja tuntuu.. Että vielä seksiä pitäisi olla. Anna itse naapurin satakiloselle kaljamahaArskalle, niin tiedät kuinka kiihoittavalta pelkkä ajatus tuntuu.
[/quote]Miehen ja naisen kilot on aivan eri juttu.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:32"]
[/quote]
Terv. Hoikka nainen
[/quote]
Saahan sitä haaveilla ;)
[/quote]
Aivan sama uskotko. Minä kavahdan kun ihminen puhuu noin oksettavaan toisesta ihmisestä, etenkin kun kyseessä vain ulkonäköseikka ja kyseessä rakas (?) puoliso.
Terv. Hoikka ja empaattinen
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:32"]
[/quote]
Terv. Hoikka nainen
[/quote]
Saahan sitä haaveilla ;)
[/quote]
Aivan sama uskotko. Minä kavahdan kun ihminen puhuu noin oksettavaan toisesta ihmisestä, etenkin kun kyseessä vain ulkonäköseikka ja kyseessä rakas (?) puoliso.
[/quote]
Oksettavaan sävyyn siis
Tähän on helppo ratkaisu. Ensinnä, laihduta. Toisekseen, kun perse pienenee, niin et anna ukollesi kertaakaan. Kolmanneksi, kun homma on hoidettu, niin jätät sen.
Mies vaihtoon. Jos se ei osaa nytkään käyttäytyä, mitä sit kun sä olet oikeasti vanha ja ryppyinen?
Kai ap hyvä ymmärrät, että mies on hyvin sairas. Ajattele millaisen isän mallin lapsesi saavat. Miehesi harrastaa pahimman luokan HENKISTÄ VÄKIVALTAA. Se voi vielä pahentua niin, että mies käy sinuun käsiksi. Miehesi ei sinua rakasta. Noin ei puhuta henkilölle jota rakastaa!
Samoin muillekin tiedoksi. Puoliso, joka irvailee sinun ulkomuodosta ei sinua rakasta. Hän haluaa vain ylläpitää sadistisia mielihalujaan. Hankkiutukaa eroon sadisti-kumppaneistanne!
Kai ap hyvä ymmärrät, että mies on hyvin sairas. Ajattele millaisen isän mallin lapsesi saavat. Miehesi harrastaa pahimman luokan HENKISTÄ VÄKIVALTAA. Se voi vielä pahentua niin, että mies käy sinuun käsiksi. Miehesi ei sinua rakasta. Noin ei puhuta henkilölle jota rakastaa!
Samoin muillekin tiedoksi. Puoliso, joka irvailee sinun ulkomuodosta ei sinua rakasta. Hän haluaa vain ylläpitää sadistisia mielihalujaan. Hankkiutukaa eroon sadisti-kumppaneistanne!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:32"]
[/quote]
Terv. Hoikka nainen
[/quote]
Saahan sitä haaveilla ;)
[/quote]
[/quote]
Oksettavaan sävyyn siis
[/quote]
Mitäs sun väitetty, muttei toteennäytetty hoikkuutesi mitenkää liittyy tähän, paitsi, että paljastat samalla, että arvostat itse hoikkuutta, muttet siedä sitä, että jotain vituttaa asua läskin norsun kanssa lasten vuoksi käytönnössä pakonsanelemana
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 21:02"]
[/quote]
Terv. Hoikka nainen
[/quote]
Saahan sitä haaveilla ;)
[/quote]
[/quote]
Oksettavaan sävyyn siis
[/quote]
Mitäs sun väitetty, muttei toteennäytetty hoikkuutesi mitenkää liittyy tähän, paitsi, että paljastat samalla, että arvostat itse hoikkuutta, muttet siedä sitä, että jotain vituttaa asua läskin norsun kanssa lasten vuoksi käytönnössä pakonsanelemana
[/quote]
Minä arvostan ihmisen sisintä, en ulkokuorta. Se, että olen hoikka ei liity asiaan. Puhut niin kuvottavasti kumppanistasi, että suosittelen terapia. Tai lähdet pois. Lapset vaistoavat vihasi heidän äitiään kohtaan. Huono ja itsekäs isä haukkuu lastensa äitiä norsuksi. Se on fakta.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 21:19"]Kai ap hyvä ymmärrät, että mies on hyvin sairas. Ajattele millaisen isän mallin lapsesi saavat. Miehesi harrastaa pahimman luokan HENKISTÄ VÄKIVALTAA. Se voi vielä pahentua niin, että mies käy sinuun käsiksi. Miehesi ei sinua rakasta. Noin ei puhuta henkilölle jota rakastaa!
[/quote]
Peesi
Älä laihduta. Vaihda komeaan mieheen jas katso exän ilme. Julkaise myös tuon moukan nimi ja kuva niin muutkin osaa varoa