Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cultivators kasvihiusvärit EI TOIMI! Älkää tulhlatko rahoja näihin.

Vierailija
09.10.2020 |

Olen kaksi kertaa kokeillut värjätä cultivators kasviväreillä ja lopputulos on että ei mitään eroa ennen ja jälkeen. Ohjeiden mukaan sekoitan lämpimään veteen ja pidän päässä 90 min. Pesen pois ja tukka on ihan saman värinen kuin ennen värjäystä. Pelkkää rahastusta koko tuotteet.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes uskalla koettaa näitä ja vielä, jos tulos yhtä tyhjän kanssa. Yritin kerran värjätä hennalla ja indicolla, indico aiheutti aivan hirveän allergisen reaktion. Ilmeisesti nämä kaksi merkkiä sisältää indicoa. 

Mustaksi värjään kaupan väreillä, ihana kiilto. Oma väri olis haaveissa tai täysin luonnollinen värjäys, mutta näin nyt mennään.

Vierailija
82/86 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin onko kokemuksia jos alla tukassa on Santen väri ( brown) voiko päälle laittaa Cultivatorsin värin( brown) vai tuleeko värien sekoittamisesta odottamattomia yllätyksiä? Tarkoitan vihervää, sinistä tms?

On hyviä kokemuksia Cultivatorsista ja kadun kun iskin päähän huhtikuussa Santen värin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin onko kokemuksia jos alla tukassa on Santen väri ( brown) voiko päälle laittaa Cultivatorsin värin( brown) vai tuleeko värien sekoittamisesta odottamattomia yllätyksiä? Tarkoitan vihervää, sinistä tms?

On hyviä kokemuksia Cultivatorsista ja kadun kun iskin päähän huhtikuussa Santen värin.

Voi laittaa. Mutta jos hiuksesi ovat kovin vaaleat niin suosittelen tekemään esipigmentoinnin pelkällä hennalla.

Vierailija
84/86 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi oikein hyvin. 2krt värjäystä peitti harmaatkin. Olisiko vika värisävyn valinnassa? Käytin caramel sävyä. Minulla on oma väri ruskea. 

Vierailija
85/86 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimi oikein hyvin. 2krt värjäystä peitti harmaatkin. Olisiko vika värisävyn valinnassa? Käytin caramel sävyä. Minulla on oma väri ruskea. 

Epäilen myös, että joillain on hiuksissaan tuotejäämien kerrostumia, silikonia jne. Ja hiuksia ei ole pesty kunnolla syväpuhdistavalla shampoolla. Voi olla myös, että massa on ollut liian kuivaa eikä sitä ole laitettu riittävästi eikä tasaisesti (sivellin ei minusta sovi kasvivärjäykseen).

Vierailija
86/86 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen myös, että joillain on hiuksissaan tuotejäämien kerrostumia, silikonia jne. Ja hiuksia ei ole pesty kunnolla syväpuhdistavalla shampoolla. Voi olla myös, että massa on ollut liian kuivaa eikä sitä ole laitettu riittävästi eikä tasaisesti (sivellin ei minusta sovi kasvivärjäykseen).

Ei ne välttämättä toimi kaikkien hiuslaatuun, vaikka tekisi kaiken oikein. Mä kävin ekokampaajallakin, ja pestiin savishampoolla jne, ei vaan tarttunut väri. Se kampaaja sanoi, että jos on tosi lasimainen hius, jossa hiussuomut on tiiviisti kiinni, väri ei välttämättä ainakaan ensimmäisellä värjäyskerralla tartu hyvin. Kuulemma seuraavalla olisi pitänyt vähän paremmin tarttua jo värjättyyn osaan. En viitsinyt alkaa kokeilla, vaan siirryin synteettisiin väreihin, kun joka tapauksessa se vähäinenkin väri mikä tarttui oli epämiellyttävän punertavaa, vaikka tarkoitus oli kylmä ruskea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi