mitä mieltä jos sanotaan sandra bullockin näköiseks?
Mulle on nyt 15vuotta hoettu että näytän ihan sandra bullockilta joskus olin kaupan kassalla töissä ja tuntu että joka toinen asiakas päivitteli sitä.yleensä se vaan huvittaa muo mutta joskus ilman meikkiä kauheen näkösenä se meinaa suututtaa ja hävettää pirusti.toisaalta eikö sandra ole enemmän persoonallisen näköinen kun mikään varsinainen kaunotar että ei sitä varmaan pahalla kannata ottaa?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:22"]
Mulle on nyt 15vuotta hoettu että näytän ihan sandra bullockilta joskus olin kaupan kassalla töissä ja tuntu että joka toinen asiakas päivitteli sitä.yleensä se vaan huvittaa muo mutta joskus ilman meikkiä kauheen näkösenä se meinaa suututtaa ja hävettää pirusti.toisaalta eikö sandra ole enemmän persoonallisen näköinen kun mikään varsinainen kaunotar että ei sitä varmaan pahalla kannata ottaa?
[/quote]
Onhan hän kaunis. Säkin varmaan ;)
Ole iloinen. Erästä tuttuani sanottiin Kevin Costrenin näköiseksi ja tämä tuttuni siis on nuori nainen.
Kaunis nainen ja USA:n parhaiten ansaitseva naisnäyttelijä. Ei huono kaksoisolento.
Elähtänyt laatikkoleuka. Siis Sandra.
Sandra bullock on viehättävä tyylikäs (rotunainen) on aina ollut ja on vieläkin näyttävän näköinen vaikka ikää on jo karttunut. Joten jos saman sanoisi nykypäivän sanoin hotti,hotimpi hottein :)
Nyt kun on leikellyt sen hiirenpilluleukansa pienemmäksi ei näytä enää niin transvestiitilta kuin ennen
Ehkäpä kaunein noista isoimmista filmistaroista. Nimenomaan sellainen että on kaunis arkilookissa. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/02/The_Proposal.jpg
En ole koskaan oikein jakasanut ymmärtää että millähän avuilla Sandra on päässyt sellaiseen maineeseen ja rahallisiin tuloihin, joilla häntä on palkittu niin ruhtinaallisesti? Kun otetaan huomioon ettei hän ole mikään erityisen kaunis, eikä edes seksikäs, vaan hyvin luisevan näköinen ´´kummajainen.´´Toki hän on melkoisen kaunis joissain kuvissa, ja erityisesti pidän hänen sivuprofiilista. Mutta varsinaista seksikkyyttä en hänestä oikein löydä. Mitä taas näyttelemiseen tulee, niin siinäkin hän on minulle hyvin ristiriitainen: elikkä hän ei oikein istu täydellisesti mihinkään rooliin, eikä varsinkaan mitään kovanaamaa esittämään, koska hänen fyysiset ominaisuudet ovat sitä luokkaa, että silloin on kyllä mahdolliselta elokuvalta täysin pohja pois, jos hän alkaa esittämään jotain kovanaamaa. Mutta tottapa hänessä on sitten kuitenkin sitä jotain, koska on päässyt sellaisiin tuloihin, ja saanut ennen kaikkea sellaisia rooleja, joissa jotkut ehkä pitävät häntä jopa vakuuttavana. Jos joku vaan osaisi kirjoittaa Sandralle sellaisen roolin, johon hän istuisi aivan täydellisesti, niin mielipiteeni saattaisi ehkä jopa muuttua, mutta luulempa vaan, ettei sellaista tulla näkemään. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, ettenkö voisi jopa pitää tuosta naisesta, ja tietysti toivon hänelle kaikkea hyvää, ja pitkää ikää!
Mulle kelpaisi vaikka heti,persoonallisen kaunis.
Sandra on upee, ole kuule tyytyväinen :)