Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cultivators kasvihiusvärit EI TOIMI! Älkää tulhlatko rahoja näihin.

Vierailija
09.10.2020 |

Olen kaksi kertaa kokeillut värjätä cultivators kasviväreillä ja lopputulos on että ei mitään eroa ennen ja jälkeen. Ohjeiden mukaan sekoitan lämpimään veteen ja pidän päässä 90 min. Pesen pois ja tukka on ihan saman värinen kuin ennen värjäystä. Pelkkää rahastusta koko tuotteet.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit ostin  Cultivators Mahogany sävyn koska halusin ruskeat hiusket. Ei tullut mitään ruskeaa eikä mitään vaan ihan sama punainen sävy hiuksissa. Mikähän sävy kannattaisi mun laittaa jos haluan suklaan ruskea?

Brown. Mulla tulee silläkin jonkin verran punertava, mutta Mahoganylla ihan porkkana.

Vierailija
62/86 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden Ph voi vaikuttaa kasvivärin onnistumiseen. Esim. henna tarvitsee happaman ympäristön, että väriaine irtoaa ja värjää. Siksi ihan sama väri voi yhdellä ihmisellä (vedellä) värjätä hyvin ja toisella tuntuu, että mitään ei tapahdu.

Kannattaa aina laittaa kasviväreihin pikkuisen sitruunaa varmistamaan että se värjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Cultvators-sarjan Chestnut -väriä noin kahden vuoden ajan ja valitettavasti olen huomannut muutaman viimeisen kerran erilaisia allergisia oireita, mm. läikkiä iholla, nenän vuotaminen, silmien punaisuus. Oireet ovat pahentuneet kerta kerralta. Pakko todeta, että olen allergisoitunut tuotteelle eikä ole muuta mahdollisuutta, kun etsiä toinen korvaava tuote tilalle.

Onko muilla vastaava kokemuksia?

Vierailija
64/86 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kasvivärit toimineet hyvin, liiankin hyvin. Siis tulee tosi punaiset, helposti oranssit. Nykyisin käytän Cultivators Caramel johon sekoitan  vähän Auburnia, tulee kiva sävy, ruskeaan taittava punainen. Oma väri on lähinnä tummanvaalea, punaisella pigmentillä, mutta juuri on hiirenharmaa. Silti juurikasvu ei paljon erotu, kun väri haalistuu niin tasaisesti. Värjään 2-4 kertaa vuodessa.

Vierailija
65/86 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvivärit ei tartu kunnolla huonokuntoiseen hiukseen, näin kertoi mm. kokenut kasviväreihin erikoistunut ekokampaaja! Ei kuulemma aina suostu hennaamaan käsittelyistä vaurioitunutta hiusta. Hiusten kunto on yksi niistä monista asioista jotka vaikuttaa värjäystulokseen. Itsellä on tarttunut Cultivatorsin Henna aina ilman syväpuhdistustakin todella hyvin ja tiukasti hiukseen, ja väri pysyy äärimmäisen kauniina ja vivahteikkaana kuukausitolkulla. Nykyään värjään ainoastaan tyveä.

Silikonituotteita käyttäessä syväpuhdistus on täysin välttämätön.

Vierailija
66/86 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Cultvators-sarjan Chestnut -väriä noin kahden vuoden ajan ja valitettavasti olen huomannut muutaman viimeisen kerran erilaisia allergisia oireita, mm. läikkiä iholla, nenän vuotaminen, silmien punaisuus. Oireet ovat pahentuneet kerta kerralta. Pakko todeta, että olen allergisoitunut tuotteelle eikä ole muuta mahdollisuutta, kun etsiä toinen korvaava tuote tilalle.

Onko muilla vastaava kokemuksia?

Mulla tuli jo heti ekalla kokeilukerralla allergiaoireita. Silloin heti kun väri oli päässä, niin tuli kurkku kipeäksi, alkoi ahdistaa henkeä ja nenä vuotaa. Sitten kun pesin 90 minuutin jälkeen vihreän mössön pois niin oireet suht nopeasti lieveni, mutta lievää kurkkukipua ja nenän vuotamista oli vielä pari päivää kunnes sai pestä hiukset ihan shampoon kanssa.

Siirryin takaisin perinteisiin hiusväreihin, kun ne ei aiheuta mulle allergiaoireita. Kasvihiusväri oli muutenkin mullekin pettymys. Värjäsin Cultivators Chestnut -sävyllä eli sillä oli pitänyt tulla tummanruskea, mutta tuli vain pahasti oranssihtava vaaleanruskea. Siitäkin huolimatta että ennen värjäystä pesin syväpuhdistavalla shampoolla hiuksia varmaan viikon ja pidin värjäyksen aikana koko ajan kuumaa pyyhettä suojamyssyn päällä, että väri toimisi paremmin.

Vierailija
67/86 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvivärit ei tartu kunnolla huonokuntoiseen hiukseen, näin kertoi mm. kokenut kasviväreihin erikoistunut ekokampaaja! Ei kuulemma aina suostu hennaamaan käsittelyistä vaurioitunutta hiusta. Hiusten kunto on yksi niistä monista asioista jotka vaikuttaa värjäystulokseen. Itsellä on tarttunut Cultivatorsin Henna aina ilman syväpuhdistustakin todella hyvin ja tiukasti hiukseen, ja väri pysyy äärimmäisen kauniina ja vivahteikkaana kuukausitolkulla. Nykyään värjään ainoastaan tyveä.

Tuohan tarkoittais sitä että kasviväreillä lopputulos ois aina liukuväri. Latvat on väistämättäkin kaikilla huonokuntoisemmat kuin tyvi. Eli väri tarttuis hyvin aina tyveen ja siitä alemmas aina vain heikommin. 

Vierailija
68/86 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kaukaa nämä kasvivärit, olivatpa mitä merkkiä tahansa. Kokeiltu on ja ei ole kaiken sen tuusaamisen arvoista. Epätasainen lopputulos ja harmaat ei peity.

Vierailija
69/86 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla henna toimii täydellisesti! En vaihda kasviväreistä enää pois.

Vierailija
70/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon värjänny eri merkkien kasviväreillä jo kymmenen vuotta en kyllä vaihtaisi pois. Kemiallisesti värjättyyn hiukseen kasviväri ei saata ottaa niin hyvin, se kannattaa myös muistaa. Osa väreistä vaatii enemmän kerrostamista kuin osa.

Se syväpuhdistaminen on myös aika tärkeässä osassa. Oon kasvivärien myötä huomannut että hiukset kasvavat paljon pidemmiksi paljon nopeammin kun hapetevärit eivät niitä ole tuhoamassa.

Tämä koko PPD-keskustelu tuntuu älyttömältä koska sitä mutuilua on niin paljon. Inci-listoja kannattaa opetella lukemaan ja mustaa hennaa ei ole edes olemassa, joten jos sellaista tulee vastaan kannattaa ohittaa ja nopeasti. Aidossa kasvivärissä ei ole mitään muuta kuin kasviväriä.

Aikaahan tuo värjääminen vie mutta kun jaksaa nähdä sen vaivan ja vähän lukea asiasta niin lopputulokset on aivan mielettömän upeita.

Vierailija
71/86 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään siitä että voi käyttää näitä ilman pelkoja kemikaaleista, mutta kun punaisia käytän niin ketuttaa se, että ne päivät kun väri on intensiivinen niin ne päivät pää haisee kuralammikolle. Kun ei enää haise, ei värikään ole enää kaunis. 

Tää on niin hassua että tää hajuasia on niin mielipiteet jakava. Ite rakastan sitä sellaista Äiti Maan tuoksua Sniffailen monta päivää hiuksia kun oon värjännyt 🙈

Vierailija
72/86 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ja tulos on ihan kaunis. Melko hyvin tarttui harmaaseen tyveenkin.

Mutta minua häiritsee se voimakas heinän haju, mikä kestää useita päiviä.

Hiuksia pestessä, monen pesun jälkeenkin, haju edelleen tuntuu nenään, mutta ei haise kuivissa hiuksissa.

Tämä heinän haju häiritsee minua enemmän kuin kemiallisten värien hajut.

Vierailija
73/86 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosia käyttänyt Cultivators Henna sävyä. Tarttuu hyvin harmaaseen hiukseen. Seos pitää valmistaa kolme - neljä tuntia ennen värjäystä, ja pitää hiuksissa pari tuntia. 

Vierailija
74/86 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kauan miettinyt että voisin kokeilla hiusten värjäämistä kasviväreillä. Minulla on kuitenkin kuivat ja kiharat hiukset, käykö siis silloin niin että väri ei tartu? Jotenkin ajattelin että vaurioituneeseen hiuksen tarttuisi väri paremmin mutta näin ei siis ole?

Vierailija
75/86 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cultivatorsin Cassiaa käytin viimeksi. Todella iso pettymys: tukka kuivui todella paljon ja olenkin käyttänyt runsaasti kosteuttavia hiustuotteita sen jälkeen. Alkaa taas tukka näyttää vanhalta omalta itseltään. Cassiaa mainostetaan nimenomaan hiushoitona, mutta minun kohdallani lopputulos oli päinvastainen. Aikaisemmin olin värjäillyt muutaman kerran Cultivatorsin ruskeilla väreillä ja kokemukset olivat onnistuneita.

Vierailija
76/86 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kasviväri kestää hiuksissa, noin?

Vierailija
77/86 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko nämä kokeilijat laittaneet värin kuiviin hiuksiin ? Hiukset pitää pestä ja kuivata vain pyyhekuiviksi, ennen värjäystä  EI RUTUKUIVIKSI !

Vierailija
78/86 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota isompi nenärengas mielummin

Vierailija
79/86 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii, pidän kolme tuntia päässä.

Vierailija
80/86 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin vuosia markettiväreillä, viimeiset 10 vuotta kasviväreillä, joista Cultivators osoittautunut parhaaksi. Hiukset ovat paksummat, laineikkaammat ja kasvaa nopeammin kuin ennen kasvivärin käyttöä. Suosittelen kasvivärjäystä, etenkin Cultivators merkkiä🥰

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän