Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisettomuudesta valittavat miehet!

Vierailija
01.01.2014 |

Ihmettelen kovasti sitä, miksi valitatte naisenpuutetta? Olen itse 19-vuotias sinkku kokoa 36, hiukset lapaluihin saakka ja klassinen pukeutumistyyli. Opiskelen ja luen muutenkin vapaa-aikana. En meikkaa sen enempää kuin että laitan ripsiväriä ja huulikiiltoa.

Olen aina ihmetellyt, miksei yksikään normaali mies tee aloitetta selvin päin? Kerran yksi noin viisikymppinen vonkasi seuraani ja katseli sääriäni silmät kiiluen. Pääsin hänestä eroon ihan sovinnolla ja kohteliaasti.

Olen huomannut bileissä, että tylyimmät tytöt saavat eniten seuraa. Pitäisikö minunkin alkaa nöyryyttämään ja tylyttämään miehiä ihan vaan saadakseni edes yhden mieskokemuksen? Kohteliaisuus ei ainakaan tehoa suomimiehiin eikä kukaan ole myöskään kiinnostunut keskustelemisesta.

Otan kaikki neuvot vastaan!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisettomasta valittavat miehet ovat luusereita. Piste. Ei niihin tartte sen enempää tuhlata aikaa.

Vierailija
2/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mennään treffeille?

-Mies 28v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin minäkin haluaisin sen kumppanin löytää. Minun täytyy ilmeisesti käydä läpi suuri persoonallisuudenmuutos ja ostaa läjä meikkejä. Sitten voisi joku löytäkin. Kaikki olisi helpompaa jos olisin rääväsuisempi.

Vierailija
4/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:30"]No mennään treffeille? -Mies 28v-[/quote]

Ja herran toivomukset ovat? En hallitse sadomasokuviota. Otan niiden opettelun tämän vuoden persoonallisuudenkehittämisprojektiksi,

Vierailija
5/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se onkin siinä vika, että miehet ei uskalla tulla tekemään aloitetta, valittavat sitten vaan kotona koneen äärellä kun eivät edes baarissa uskaltaneet kivan näköiselle naiselle mennä puhumaan.

Vierailija
6/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään ennakkoluuloja- tai toivomuksia.

-Mies 28v-

Vierailija
7/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 28v: saan sellaisen käsityksen, että sinulle on yhdentekevää lähdetkö treffeille minun tai naapurin lumikolan kanssa. 

Miesten on turhaa purnata kotona koneellaan naisettomuudesta jos he eivät alennu tekemään aloitteita todellisessa elämässä myös vaatimattomamman näköisille rauhallisille tytöille. Kaikki eivät voi olla missejä tai burleskitanssijoita jne.

Vierailija
8/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:34"]

Ehkäpä se onkin siinä vika, että miehet ei uskalla tulla tekemään aloitetta, valittavat sitten vaan kotona koneen äärellä kun eivät edes baarissa uskaltaneet kivan näköiselle naiselle mennä puhumaan.

[/quote]

Uskallan vastata tähän, sillä olen ollut jo yli 15 vuotta parisuhteessa. En tavannut tehdä aloitteita baarissa, sillä en käynyt baareissa kuin muutaman kerran yhteensä useamman vuoden aikana. En koskaan ole ollut silti hiljainen, eikä minulla mitään estettä siksi ole tutustua ihmisiin.

Muutama havainto tähän yleiseen keskustelulajiin, joka puskee pintaan av:lla harva se päivä. Moni on hukassa kun ei tunne itseään eikä sitä mitä haluaisi, minkälaisen kumppanin edes haluaisi löytää. Ihan kuka tahansa kelpaisi? Mikä lopulta on tärkeää parisuhteessa ja kumppanissa? Mistä sellaisen kumppanin voi löytää? Saattaa olla siunaus, että kukaan niistä baarin penoista ei ole tullut tekemään tuttavuutta, sillä heistä ehkä kaikki olisivat olleet "vääriä" juuri sinulle. Mieti ensin mitä haluat ja miksi. Selvitä itsellesi mitä nimenomaan haluat välttää ja miksi. Säästyt luultavasti monelta murheelta.

Selvin päin kynnys on monelle miehelle aika kova, torjutuksi tulemisen pelko on monella valtava. Ja miksi et voisi itse tehdä aloitetta, jos mukava nuori mies tulee baarissa tai sen ulkopuolella vastaan? En olisi koskaan pitänyt sitä negatiivisena asiana naisessa, en takuulla.

M-37

Vierailija
9/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaikutat varatulta naiselta tai olet aina juttelemassa miespuoliselle ystävälle?

tietenkin sinulla voi olla myös tosi huono säkä...

Vierailija
10/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ihan kuin me naiset sillä säälin keräämisellä kiinnostuttaisiin. 

Vierailija
11/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:28"]

Naisettomasta valittavat miehet ovat luusereita. Piste. Ei niihin tartte sen enempää tuhlata aikaa.

[/quote]

Vaikutat empaattiselta ihmiseltä.

Vierailija
12/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:58"]

Mies 28v: saan sellaisen käsityksen, että sinulle on yhdentekevää lähdetkö treffeille minun tai naapurin lumikolan kanssa. 

Miesten on turhaa purnata kotona koneellaan naisettomuudesta jos he eivät alennu tekemään aloitteita todellisessa elämässä myös vaatimattomamman näköisille rauhallisille tytöille. Kaikki eivät voi olla missejä tai burleskitanssijoita jne.

[/quote] Me emme tunne toisiamme, joten minä en spekuloi sinun mieltymyksilläsi etkä sinä minun; minä vain näytin sinulle esimerkkiä siitä miten asiat laitetaan toimimaan, mutta siihen vaaditaan se toinenkin ja hänen panoksensa. Sinä rupesit arkailemaan ja nyt me molemmat jäimme ilman. Toivottavasti hyödyit silti spontaanin esimerkkini tuomasta nosteesta yksityiselämässäsi.

-Mies 28v-

Vierailija
13/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja miehettömyyttään itkevät naiset rumia. 

Vierailija
14/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikä pelkästään asiasta valittavat, vaan kyllä kaikki naisettomat miehet ovat todella luusereita. Kenenkään naisen ei pitäisi sellaista huolia.

Vierailija
15/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt samaa.. Niitä baari vonkaajia löytyy, mutta niiden kohdalla on ihan sama oletko +40 vai 20.. Mitä nyky miehet tekee vapaa-ajallaan? Missä voi kohdata normi miehen selvänä?

Vierailija
16/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä lähtien 19-vuotias on nainen?   

Lisäksi jos pistät nettideittiin ilmoituksen niin saat miehen edes yrittämättä. 

Minulla jäi sinusta vaikutelma, että jos mies kiinnostuu liukenet vähin äänin.

Vierailija
17/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin liueta jos en saanut elämäni aikana yhtään ehdotusta selvin päin olevan miehen suusta? 

Olen tavallisesti liikkeellä julkisen liikenteen kulkuneuvossa yksin eli minulla ei ole seuralaislaumaa mukanani. Minulla ei ole tekokynsiä, hiuslisäkkeitä eikä kasvoihin ja huuliin ole laitettu pistoksia. Hammaslääkärin mukaan hampaani ovat terveet ja asteikon vaaleimmasta päästä.

Minusta tuntuu, että minusta säteilee kiltteys. Jos kykenisin  antamaan itsestäni vaarallisemman vaikutelman voisi seuraakin irrota tänä vuonna. Vastapuoli haluaa ilmeisesti saada pulssin hakkaamaan ja kysyä hieman pelonsekaisesti minua kahville? Odottaa vähintään räkäisyä päin näköä tai litsaria vastaukseksi?

Hmmm, tässä hommassa taitaa riittää haastetta koko vuodeksi. Voi käydä niin, ettei oma äiti tunnista minua joulukuussa. Sukulaiset eivät ilkeäisi kysellä poikakaverista kun tällä uudelleen koodatulla typykällä rynnisi miehiä ovista ja ikkunoista. 

Vierailija
18/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paljastaa menestyksen salaisuuden: mitä huorahtavampi bitch olet, sitä enemmän sinulla on ihailijoita ja kyykytettäviä. Sen suuren rakkauden löytämiseksi minulla ei ole minkäänlaista neuvoa.

Vierailija
19/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"]

Voi paljastaa menestyksen salaisuuden: mitä huorahtavampi bitch olet, sitä enemmän sinulla on ihailijoita ja kyykytettäviä. Sen suuren rakkauden löytämiseksi minulla ei ole minkäänlaista neuvoa.

[/quote]

Noin se varmaankin on.. sitten itketään kun ei ole yhtään "vaimo matskua"..

Vierailija
20/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:31"]

Jostakin minäkin haluaisin sen kumppanin löytää. Minun täytyy ilmeisesti käydä läpi suuri persoonallisuudenmuutos ja ostaa läjä meikkejä. Sitten voisi joku löytäkin. Kaikki olisi helpompaa jos olisin rääväsuisempi.

[/quote]

Ei valitettavasti ole helpompaa. Meitä rääväsuisia naisia sitten taas pidetään "hyvinä jätkinä" eikä naisina. Etenkin jos ei meikkaa. Tai sitten helppoina panoina eikä tyttöystävämateriaalina. Etenkin jos meikkaa.

Teki niin tai näin, aina tekee väärin päin...

(Itse olen päättänyt sitten olla se "hyvä jätkä". Ainakin silloin tuttavamiehet toimivat turvamuurina kähmimään pyrkiviä känniääliöitä vastaan.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi