Miksi ystävä ei pidä yhteyttä? :(
Miksi ystävä ei pidä yhteyttä, miksi ette pidä yhteyttä kavereihin, tuttuihin?
Minulla on näin yhden ihmisen kohdalla ja se satuttaa vaikka haluaisin antaa asian vain olla.
Olemme vuosia olleet kavereita ja vaikka kovin usein ei olla nähtykään niin yhteyttä ollaan pidetty, laitettu viestiä ja koitettu aina nähdä ja toisinaan sitten nähtykin. Kyläilty puoliin ja toisiin, tehty puistotreffejä ja joskus käyty kaksin syömässä ja ostoksilla jossain-
Nyt on ehkä viimeisen vuoden ajan ollut niin, että tästä ihmisestä harvoin kuulen, harvemmin ottaa itse yhteyttä. Minä olen ollut se aktiivisempi osapuoli. Jokunen viikko takaperin pyysin että oisko tavattu niin hän ei kiireiden takia ehtinyt ja kysyi josko tavattais joululomalla, mutta mitään ei ole kuulunut enkä tsekään kehtaa laittaa viestiä/soittaa.
Harmittaa. Mitään riitaa ei ole ollut, ainakaan tietääkseni ei mitään sellaista mikä tämän olis aiheuttanut. Olen toisinaan hoitanut hänen lapsiaan,en enää, voisko se olla syy? Mutta en hoitanut todellakaan mitenkään usein, ihan ehkä 2-3kertaa vuodessa.
En usko, että kyse voi olla ihan kokoaikaisesta kiireestäkään, kai tätä ihmistä ei kiinnosta tavata mua tai kysyä vaikka viestillä kuulumisia. Ehkä parempi koittaa vaan unohtaa ja antaa asian olla ja ajatella, että hän ottaa yhteyttä jos haluaa, jos ei, niin olkoon
Minä olen vastaavassa tilanteessa ja koska tiedän, että kaverillani on paljon ystäviä ja perhettä ja kiireitä, annan hänelle tilaa ja mahdollisuuden itse ehdottaa tapaamista, jos hän ehtii tai sitä haluaa. Siksi en yleensä itse ehdota näkemistä.