Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin teini kotonaan uuden vuoden :(

Vierailija
31.12.2013 |

Surulliseksi vetää...

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on surulli seksi?

Vierailija
2/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih minkä ikäinen? Onpa tosi surullista. Tee ls-ilmo.

Vierailija
4/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ainakaan tartte vanhempien huolehtia, että tulee kotiin silmä kainalossa tai perse kipeenä. 

Vierailija
5/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kotona kaikki uudet vuodet teininä. :D En ole itseasiassa aikuisenakaan koskaan oppinut juhlimaan uutta vuotta koska en vain ymmärrä että mitä helvetin juhlimista siinä on? Raketit lähinnä ahdistaa ja jos voisin palaisin kotimökkiin joka uusi vuosi katsomaan leffoja yötä myöten. Olen varmaan vaan tylsimys.

Vierailija
6/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa sääli. Miksei hän mene normaalien nuorten kanssa vetäämään räkäkännejä ja sammumaan jo reilusti ennen puolta yötä? No provohan aloitus on, vai olisiko joku teini tosissaan? 

Itse olen aina ollut kotona Uuden Vuoden ajan siihen asti kun muutin omilleni, ja olen onnellisen tietämätön mitä olen menettänyt, kun en lähtenyt örvellysporukoihin. 

Vierailija
7/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Siis sua surettaa se?

Vierailija
8/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kaksi teiniä kotona. Plus muutama kaveri.

Vierailija
9/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän surullista jos on teininä kotona varsinkin jos yksin joutuu olemaan. Minä olin teininä uudetvuodet ja kaikki kotona koska minulla ei ollut ystäviä joiden kanssa pitää hauskaa, jos jonnekin rientoihin menin niin ulkopuoliseksi jäin. Jälkeenpäin tuntuu että jäi siinä oleellinen osa elämää elämättä. 

Vierailija
10/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi aikoja oi tapoja, kun ainoa oikea uudenvuodenvietto on porukassa juhliminen, meillä aika introverteilla suomalaisilla. Olemme jo tasapäistämässä kaikkia samaan yhteen ainoaan oikeaan muotiin, johonkin amerikkalaistyyppiseen ylisosiaalisuuteen. Sinäkin siellä vahdit naapurin teinien menoja tai menemättömyyksiä. Verhojen raostako kurkit?

Vierailija
11/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei taida olla kaikki kotona.

Vierailija
12/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella  hienoa. Monta vaaraa on ulkona.

Vierailija
13/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:11"]

Meilläkin on kaksi teiniä kotona. Plus muutama kaveri.

[/quote]

Meillä sama juttu. On niin surullista, että itketään täällä oikein porukalla!

Vierailija
14/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on teini kotona :) onneksi onkin.

Vierailija
15/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihme teitä vastaajia. Ei uuden vuoden tarvitse olla mikään ryyppyjuhla, vaikka sen viettäisikin ystävien kanssa. Toisin kuin joulu (jota meillä vietetään oman peheen kanssa), uusi vuosi on sosiaalinen juhla jota on minusta suotavaa juhlia porukalla. Meillä ollaan tänään kestitetty koko päivä vieraita ja illaksi teinit hajaantuvat omien kavereidensa luokse. Eivät ryyppää, vaan viettävät iltaa ja katselevat raketteja.

Kyllä se minuakin ajatuksena surettaa, että jollain nuorella ei ole yhtään kaveria ja pitää viettää juhlapäivät yksin. Usein näistä yksinäisistä nuorista tulee sitten niitä syrjäytyneitä, jotka tarvitsevat terapiaa, lääkkeitä ja toimeentulotukia yhteiskunnalta. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä sen näkee nuoren olemuksesta jos teininä ei saa viettää aikaa kavereiden kanssa. Hiljaisia, arasti mumisevia ja omaa varjoaan pelkääviä reppanoita, joilla on vaikeaa pärjätä elämässä. Jonkun pitäisi auttaa...

Vierailija
16/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tyttö kohta 18 v. meidän vanhempien kanssa kotona. Sisko pitää hauskaa kaveriporukan kanssa 400 km päässä. Tämä kotona oleva on yksinäinen, ei ole ystäviä. Ja ihmisjoukossa tuntee itsensä ulkopuoliseksi ja ahdistuu. Ja kyllä, oli monta vuotta koulukiusattu. Tämä siitä seurasi. No, käymme   yhdessä katsomassa kaupungin ilotulituksen. Mutta kyllä jotenkin käy sääliksi. Vaikka ei ole normi että kaikkien nuorten on tänä iltana vedettävä perseet.

Vierailija
17/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:08"]

Mä olin kotona kaikki uudet vuodet teininä. :D En ole itseasiassa aikuisenakaan koskaan oppinut juhlimaan uutta vuotta koska en vain ymmärrä että mitä helvetin juhlimista siinä on? Raketit lähinnä ahdistaa ja jos voisin palaisin kotimökkiin joka uusi vuosi katsomaan leffoja yötä myöten. Olen varmaan vaan tylsimys.

[/quote]

Täällä toinen samanlainen, en ikinä teininä enkä muutenkaan mennyt kaveriporukkaan juhlimaan uutta vuotta. Enkä koe mitään menettäneeni.

Vierailija
18/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:42"]

Voi ihme teitä vastaajia. Ei uuden vuoden tarvitse olla mikään ryyppyjuhla, vaikka sen viettäisikin ystävien kanssa. Toisin kuin joulu (jota meillä vietetään oman peheen kanssa), uusi vuosi on sosiaalinen juhla jota on minusta suotavaa juhlia porukalla. Meillä ollaan tänään kestitetty koko päivä vieraita ja illaksi teinit hajaantuvat omien kavereidensa luokse. Eivät ryyppää, vaan viettävät iltaa ja katselevat raketteja.

Kyllä se minuakin ajatuksena surettaa, että jollain nuorella ei ole yhtään kaveria ja pitää viettää juhlapäivät yksin. Usein näistä yksinäisistä nuorista tulee sitten niitä syrjäytyneitä, jotka tarvitsevat terapiaa, lääkkeitä ja toimeentulotukia yhteiskunnalta. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä sen näkee nuoren olemuksesta jos teininä ei saa viettää aikaa kavereiden kanssa. Hiljaisia, arasti mumisevia ja omaa varjoaan pelkääviä reppanoita, joilla on vaikeaa pärjätä elämässä. Jonkun pitäisi auttaa...

[/quote]

Ja mua surettaa, että joku kuvittelee teinin olevan syrjäytymisvaarassa, jos se viettää perheen kanssa uuttavuotta !

Vierailija
19/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan nyt pikkuisen vanhanaikainen? Tämä diginatiivisukupolvi kun ei katsos enää lähde lavatansseihin kuten sinun nuoruudessasi.

Koneella istuu kavereineen meidänkin teini. Ainakin parikymmentä tyyppiä linjoilla siellä, joten ei tuo kauhean yksinäiseltä vaikuta. Kaupungille lähtö on niin so last season. 

Vierailija
20/54 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin teini on kotona.  Onnellinen melkein 15v poitsu.