Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (723)

Vierailija
701/723 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä tahansa yritys testata tai kouluttaa on naurettava. Ei jatkoon.

Onko sama myös toisinpäin? Jokainen nainen joutuu jätetyksi tällä neuvolla.

Siksi ne fiksut miehet ovat sinkkuja

Vierailija
702/723 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perui tai siirsi sovittuja tapaamisia/tekemisiä viime hetkellä ja syy oli joku "poikien kanssa kaljalle"-tyylinen.

Kuulemma halusi testata suutunko tuosta, koska hän ei sitten suostu olemaan "akan tossun alla" vaan tekee mitä haluaa milloin itse haluaa. Tämä oli edellytys suhteen toimimiselle.

Hyvä, että heti selvisi ettei hän ole parisuhdemateriaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/723 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisten paskatestaamiset ja pelaamiset on taas ihan eri asia? Eikö vaan?

Aloita sä ketju niistä?

Juuri näin. Kertoo tuosta kommentoijasta enemmän kuin tästä ketjusta kun noin ottaa itseensä.

Vierailija
704/723 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa treffeille deittisovelluksessa tutustumani miehen kanssa. Heti treffien alkuun mies kertoi, että on eilen tavannut vanhan koulukaverinsa, ja heillä oli kipinät sinkoilleet ja on nyt vähän ihastunut tuohon mimmiin. Sanoi, että ei kuitenkaan ollut halunnut perua treffejä mun kanssa, etten pety. Tuossa kohtaa mietin, että olisi parempi vaan lähteä menemään. Kohteliaasti kuitenkin jaksoin käydä hänen kanssaan kävelyllä ja kahvilla alkuperäisen suunnitelman mukaisesti. Treffien lopuksi kiitin kohteliaasti seurasta ja sanoin, että toivottavasti hommat sujuvat hyvin tämän uuden ihastuksen kanssa. Siinä kohtaa mies olikin ihan paniikissa, että eikö me muka voidakaan tavata uudestaan, että ei hän ole vielä päättänyt mitään jne. Huh huh. Ääliö. 

Mitähän tämä mies olisi tykännyt, jos olisit selittänyt hänelle, että voimmehan me joskus tapailla, mutta että olet sinäkin tavannut ihan mahtavan toisen miehen jnpp.

Vierailija
705/723 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko naurettava tapa vai meneekö tämä täysin oman typeryyteni piikkiin, kun tarina on muutenkin aika sotkuinen, mutta testauksesta siis kyse. 

Olin nuori ja eronnut vastikään ensimmäisestä pitkästä parisuhteestani. Ihastuin sitten ensimmäiseen mieheen joka osoitti minulle ystävällisyyttä, erääseen hieman itseäni vanhempaan mieheen työpaikallani, joka oli valitettavasti varattu. Tunnustin ihastukseni hänelle ja hän sanoi, ettei aio pettää eikä erota, mutta että haluaisi pitää minut ystävänä. 

No oltiin siinä sitten varmaan puolen vuoden verran oltu ihan vaan niitä ystäviä, ja tämä mies oli koko sen ajan tuputtanut ja kehottanut, että minun pitäisi harrastaa seksiä jonkun kanssa, kun en ollut sitä vielä eroni jälkeen tehnyt, ja kun olin ollut vain yhden kanssa, niin saisin kokemuksia. Kun sitten hiljalleen aloin taas deittailemaan, niin luonnollisesti päädyinkin lopulta sänkyyn yhden miehen kanssa. 

No minä sitten kerroin siitä tälle "ystävälleni", että hän taisi olla oikeassa, kyllä teki ihan hyvää saada läheisyyttä. Hän raivostui siis ihan kammottavasti, että se oli ollut testi että hän oli kehottanut minua etsimään seuraa, ja testasi että odottaisinko häntä uskollisesti (täh??) ja että nyt meistä ei voi ikinä tulla mitään. Jouduin vaihtamaan lopulta työpaikkaa, kun ei töitä oikein voinut tehdä, kun kollega ei suostunut enää puhumaan minulle mitään.

Ihan ei vieläkään ole auennut, miksi minun olisi pitänyt olla uskollinen varatulle miehelle, joka ei halunnut minua, ja miksi hän niin innoissaan oli tuuppimassa minua vieraaseen sänkyyn, jos se kerta oli kamalinta mitä olisin saattanut tehdä. 

Vierailija
706/723 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. 

Yksi mies testaili piereskelemällä olenko hienohelma. Hänestä ilmeisesti olin. Aloitti siis ihan jo parin tapailuviikon jälkeen. Kovaäänistä piereskelyä yllättävinä hetkinä. Ajatus oli kai testata, mitä suostuin kestämään. On aika nöyryyttävää olla toisen pa*kan hajussa. Sanoin monta kertaa, että älä piereskele, paskot vielä allesi. 

No, minulla oli valkoinen päiväpeite. Kerran mies piereskeli sen päällä seksin jälkeen ja kun nousi ylös, siinä oli paskaa. Hävetti, että miten annoin tilanteen mennä siihen. Mieskin oli nolona. Pesin päiväpeitteen. Mies lopetti piereskelyn. 

Miehellä oli muutenkin outo anaalihygienia. Se oli kuin jatkuvaa protestia. Kun muutettiin yhteen ja pesin kummankin pyykkiä, miehen kalsarit oli paskaisia. Miten ei voi pyyhkiä per settään, aikuinen mies? Sain jatkuvia tulehduksia seksistä, viikkojen mittaisia hiiva- ja virtsatulehduksia. 

Sitten alkoi olla miehen sukat spe rmasta jäykkiä, kun runk kaili koneensa ääressä. Seksiä kun ei enää sitten oikein ollut kun mies oli vähän ällöttävä ja haukkui usein tyhmäksi ja hulluksi. Siinä sitten pesin sukkia ja kalsareita. Miehellä oli usein tapana raivota, miten siivoushullu olen. 

Mies sanoi usein, että haisen lihalle. Itse haisi cocktaililta eritteitä kun tavattiin ja kun erottiin alkoi taas haista, kun ei osannut pestä pyykkiä. 

Tuntui, että miehellä oli koko ajan päällä niinkuin jokin peli äidin ja lapsen välillä: katso äiti minä sotken näin ja sinä olet tyhmä ja sinä et voi minulle ja kakalleni mitään. Ja siis oli akateemisesti koulutettu.

Vierailija
707/723 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies testaa, parhaillaan menossa täällä! Ollaan tavattu kerran monta viikkoa sitten ja mies haluaa tavata uudelleen. Ongelma vain on, että hänelle ilmestyy koko ajan itse rakennettuja esteitä itse ehdottamiensa päivien kohdalle. 

Miten traagista! Hän niin kovasti haluaisi tavata, mutta valitettavasti nyt ei onnistu. Miksi minä olen tällä tavalla riippuvainen ja syytän häntä, että hänellä on niin paljon menoja ja velvoitteita, enhän vain syytä, hänellä vain on niin kiireinen elämä. Tämä on nyt siis jo toistunut kahdesti. Nyt mies ehdottaa jo kolmatta ajankohtaa, mutta veikkaanpa, että hänelle tulee taas jokin este :D

Mutta mitä tässä testataan? Minun kärsivällisyyttäni vai nöyryyttäni?

Vierailija
708/723 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi yrittänyt pelotella ruoan sisältävän energiaa.

Moni ohjannut keskustelua seksiin kuin se parantaisi tsäänssejä sitä saada. Olen kevytsarjan nörtti, eli voin puhua asioista asioina. Sanat ei sytytä, vaan (ehkä) se ihminen siinä. 

Lähennelleet kuvitellen harhoissaan ties mitä. (Ja ärränpäät sensuroitu tästä.)

-Miesvihaaja selibaatissa-

Vierailija
709/723 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampi yrittänyt pelotella ruoan sisältävän energiaa.

Moni ohjannut keskustelua seksiin kuin se parantaisi tsäänssejä sitä saada. Olen kevytsarjan nörtti, eli voin puhua asioista asioina. Sanat ei sytytä, vaan (ehkä) se ihminen siinä. 

Lähennelleet kuvitellen harhoissaan ties mitä. (Ja ärränpäät sensuroitu tästä.)

-Miesvihaaja selibaatissa-

Ikuisesti.

Vierailija
710/723 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Vierailija
711/723 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisti kokoo palapelin ja kellotti ajan. Piti saada nopeempi aika kuin exällään.

Suostuitko siihen ? 

Melkoisen TÖRPPÖ mies

Vierailija
712/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. 

Yksi mies testaili piereskelemällä olenko hienohelma. Hänestä ilmeisesti olin. Aloitti siis ihan jo parin tapailuviikon jälkeen. Kovaäänistä piereskelyä yllättävinä hetkinä. Ajatus oli kai testata, mitä suostuin kestämään. On aika nöyryyttävää olla toisen pa*kan hajussa. Sanoin monta kertaa, että älä piereskele, paskot vielä allesi. 

No, minulla oli valkoinen päiväpeite. Kerran mies piereskeli sen päällä seksin jälkeen ja kun nousi ylös, siinä oli paskaa. Hävetti, että miten annoin tilanteen mennä siihen. Mieskin oli nolona. Pesin päiväpeitteen. Mies lopetti piereskelyn. 

Miehellä oli muutenkin outo anaalihygienia. Se oli kuin jatkuvaa protestia. Kun muutettiin yhteen ja pesin kummankin pyykkiä, miehen kalsarit oli paskaisia. Miten ei voi pyyhkiä per settään, aikuinen mies? Sain jatkuvia tulehduksia seksistä, viikkojen mittaisia hiiva- ja virtsatulehduksia. 

Sitten alkoi olla miehen sukat spe rmasta jäykkiä, kun runk kaili koneensa ääressä. Seksiä kun ei enää sitten oikein ollut kun mies oli vähän ällöttävä ja haukkui usein tyhmäksi ja hulluksi. Siinä sitten pesin sukkia ja kalsareita. Miehellä oli usein tapana raivota, miten siivoushullu olen. 

Mies sanoi usein, että haisen lihalle. Itse haisi cocktaililta eritteitä kun tavattiin ja kun erottiin alkoi taas haista, kun ei osannut pestä pyykkiä. 

Tuntui, että miehellä oli koko ajan päällä niinkuin jokin peli äidin ja lapsen välillä: katso äiti minä sotken näin ja sinä olet tyhmä ja sinä et voi minulle ja kakalleni mitään. Ja siis oli akateemisesti koulutettu.

Mies homoili sinuun suhteesi aikana? 

Vierailija
713/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh huh. 

No huh huh ja hyi helvetti mitä kaikkea naiset sietää. Suhdeko siis jatkui vielä sen jälkeen kun tämä miesvauva oli paskonut päiväpeitolle? Hyi saakeli.

Vierailija
714/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrasti sitä hyvin yleistä negaamista eli yritti koukuttaa minut itseensä alistamalla. Koska olin siihen aikaan erittäin huonoitsetuntoinen, hän onnistuikin pyrkimyksessään. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että tuo negaaminen on ihan yleinen psykologinen alistamiskeino ja pelimiesoppaat suorastaan rohkaisevat siihen. En tosin tiedä, oliko mies lukenut noita oppaita vai oliko hän muuten vain manipuloiva persoona. 

Mies teki mm. seuraavia asioita:

- Haukkui ulkonäköäni. Sanoi minua rumaksi, lihavaksi ja epäsiistiksi. Pyysi minua pukeutumaan ja laittautumaan eri tavalla.

- Kun aloin meikata ja laihduttaa, mies haukkui siitäkin. Väitti, että yritin vikitellä muita miehiä.

- Pilkkasi, haukkui ja arvosteli joka ikistä asiaa elämässäni. Haukkui mm. koulutukseni, kiinnostuksenkohteeni, asuinpaikkani, ammattini, perheeni ym. Kun hän oli saanut haukuttua ulkonäköni viimeistä piirtoa myöten, hän sanoi että polveni ovat rumat (?!)

- Nolasi minut julkisesti

- Levitteli minusta perättömiä juoruja

- Käyttäytyi ahdistavasti ja uhkaavasti, mm. lähetteli jatkuvasti painostavia ja sekopäisiä viestejä joissa välillä haukkui minua, välillä syytteli, välillä puolestaan uhkaili ties millä

- Häiriköi perheenjäseniäni ja tuttujani, kertoili näille henkilökohtaisia asioita minusta ja yritti kääntää muut ihmiset minua vastaan

- Syytti minua juomisestaan ja kaikista elämänsä vaikeuksista

- Arvosteli minua asioista, joita olin tehnyt nuorempana monta vuotta ennen tapaamistamme. Käytti siis kertomiani asioita minua vastaan, vaikka nämä asiat eivät liittyneet häneen mitenkään.

Jne. Lisäksi hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi keksityillä tarinoilla. Jos olin mustasukkainen, kuulemma nalkutin. Jos en ollut mustasukkainen, sekin oli väärin ja hän suuttui. 

Nyt koottuna tämä kaikki kuulostaa ihan hirveältä. Sika on jätetty jo aikapäiviä sitten, mutta hän sai tuhottua minut pahasti. Tapahtumista on vuosia, mutta kärsin seurauksista vieläkin. 

Oliko nimi Ilkka Ander...  , vai onko näitä enemmänkin?

Vierailija
715/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
716/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkemalla korvansa.

Vierailija
717/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasti sitä hyvin yleistä negaamista eli yritti koukuttaa minut itseensä alistamalla. "Koska olin siihen aikaan erittäin huonoitsetuntoinen, hän onnistuikin pyrkimyksessään. Vasta myöhemmin olen tajunnut, että tuo negaaminen on ihan yleinen psykologinen alistamiskeino ja pelimiesoppaat suorastaan rohkaisevat siihen. En tosin tiedä, oliko mies lukenut noita oppaita vai oliko hän muuten vain manipuloiva persoona. 

Mies teki mm. seuraavia asioita:

- Haukkui ulkonäköäni. Sanoi minua rumaksi, lihavaksi ja epäsiistiksi. Pyysi minua pukeutumaan ja laittautumaan eri tavalla.

- Kun aloin meikata ja laihduttaa, mies haukkui siitäkin. Väitti, että yritin vikitellä muita miehiä.

- Pilkkasi, haukkui ja arvosteli joka ikistä asiaa elämässäni. Haukkui mm. koulutukseni, kiinnostuksenkohteeni, asuinpaikkani, ammattini, perheeni ym. Kun hän oli saanut haukuttua ulkonäköni viimeistä piirtoa myöten, hän sanoi että polveni ovat rumat (?!)

- Nolasi minut julkisesti

- Levitteli minusta perättömiä juoruja

- Käyttäytyi ahdistavasti ja uhkaavasti, mm. lähetteli jatkuvasti painostavia ja sekopäisiä viestejä joissa välillä haukkui minua, välillä syytteli, välillä puolestaan uhkaili ties millä

- Häiriköi perheenjäseniäni ja tuttujani, kertoili näille henkilökohtaisia asioita minusta ja yritti kääntää muut ihmiset minua vastaan

- Syytti minua juomisestaan ja kaikista elämänsä vaikeuksista

- Arvosteli minua asioista, joita olin tehnyt nuorempana monta vuotta ennen tapaamistamme. Käytti siis kertomiani asioita minua vastaan, vaikka nämä asiat eivät liittyneet häneen mitenkään.

Jne. Lisäksi hän yritti tehdä minua mustasukkaiseksi keksityillä tarinoilla. Jos olin mustasukkainen, kuulemma nalkutin. Jos en ollut mustasukkainen, sekin oli väärin ja hän suuttui. 

Nyt koottuna tämä kaikki kuulostaa ihan hirveältä. Sika on jätetty jo aikapäiviä sitten, mutta hän sai tuhottua minut pahasti. Tapahtumista on vuosia, mutta kärsin seurauksista vieläkin. "

Hyi, mikä mies. Karseinta kohtelua, mitä olen vähään aikaan tältä palstalta lukenut. Minkä ikäinen tuo mies oli ja kauan olit hänen kanssaan? Miten jätit hänet sitten lopulta ja miten hän siihen reagoi? Alkoiko häiriköimään eron jälkeen?

Vierailija
718/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pelasi koko päivän jotain peliä ja sitten tuli leperrellen sänkyyn että ihanaa kun nyt voidaan halia. Kun en reagoinut innostuneesti niin 3sekunnin päästä vain käänsi kylkeään ja toivotti hyvää yötä, ilmeisen tyytyväisenä. Se halimisjuttu osoittautui siis vain teatteriksi jolla yrittää hyvitellä sitä ettei huomioi minua päivän aikana mitenkään. 

Samaa tekee ruoan suhteen, kehuu ja mielistelee ja toivoo lisää jotakin mitä olen tehnyt, oikein hehkuttaa. Motiivina selkeästi että innostuisin hoitamaan aina ruoan eteen. Kun lakkasin lankeamasta tuohon ja olen alkanut odottaa myös hänen kokkaamista, niin on loppunut myös kehut.

Vierailija
719/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kehu ulkonäköäni vaikka olen mallin mitoissa ja muut miehet katsoo perään. Ei ikinä ole kehunut, vaikka vuosia jo yhdessä. Jos kysyn että näyttääkö vatsa vähän löystyneeltä (kun yritän lypsää kehua, vyötärönympärys 69cm ja lihaksikas) niin sanoo vain joko että ei, tai että voithan sä vähentää hiilareita. Ei vahingossakaan sano, että mitä ihmettä, olet fitissä kunnossa. Selvästi haluaa pitää minut nöyränä.

720/723 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mies testaa, parhaillaan menossa täällä! Ollaan tavattu kerran monta viikkoa sitten ja mies haluaa tavata uudelleen. Ongelma vain on, että hänelle ilmestyy koko ajan itse rakennettuja esteitä itse ehdottamiensa päivien kohdalle. 

Miten traagista! Hän niin kovasti haluaisi tavata, mutta valitettavasti nyt ei onnistu. Miksi minä olen tällä tavalla riippuvainen ja syytän häntä, että hänellä on niin paljon menoja ja velvoitteita, enhän vain syytä, hänellä vain on niin kiireinen elämä. Tämä on nyt siis jo toistunut kahdesti. Nyt mies ehdottaa jo kolmatta ajankohtaa, mutta veikkaanpa, että hänelle tulee taas jokin este :D

Mutta mitä tässä testataan? Minun kärsivällisyyttäni vai nöyryyttäni?

Sovi treffit mutta tee ohari. Ihan varmana mies peruu ne treffit kuitenkin. Jos hän tulee paikalle ja viestittelee mihin hävisit, sano että oli niin kiire että unohdit koko treffit!

🇺🇦🇮🇱