Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

Vierailija
621/639 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
622/639 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti minut koska annoin ekoilla treffeillä, meillä oli ollut hyvää seksiä koko yön pitkin asuntoa  mutta aamulla mies muuttui kylmäksi ja ilmoitti etten ollut läpäissyt testiä eikä meillä ole tulevaisuutta, kun annoin heti. Just. No ei sitten muuta kuin hyvää loppuelämää! Miex ei kuitenkaan jättänyt rauhaan vaan pommitti viesteillä missä kertoi tapailevansa naista jonka kanssa olivat vain suudelleet.

No, eräänä iltana yökerhossa mies sitten tunnisti minut  ja hoippui pöytäämme, tarrasi tisseihini ja ehdotti että mentäisiin vessaan, kuulemma hirveä puute päällä kun "Suvilla" ei tehnyt ikinä mieli. Ai, eikö se siveyden sipuli nyt sitten ollutkaan hyvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/639 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti minut koska annoin ekoilla treffeillä, meillä oli ollut hyvää seksiä koko yön pitkin asuntoa  mutta aamulla mies muuttui kylmäksi ja ilmoitti etten ollut läpäissyt testiä eikä meillä ole tulevaisuutta, kun annoin heti. Just. No ei sitten muuta kuin hyvää loppuelämää! Miex ei kuitenkaan jättänyt rauhaan vaan pommitti viesteillä missä kertoi tapailevansa naista jonka kanssa olivat vain suudelleet.

No, eräänä iltana yökerhossa mies sitten tunnisti minut  ja hoippui pöytäämme, tarrasi tisseihini ja ehdotti että mentäisiin vessaan, kuulemma hirveä puute päällä kun "Suvilla" ei tehnyt ikinä mieli. Ai, eikö se siveyden sipuli nyt sitten ollutkaan hyvä?

On ristiriitaista että naisen, joka ei halua seksiä lyhyen tuttavuuden jälkeen pitäisi parisuhteessa muuttua joksikin seksin jumalattareksi joka antaa joka päivä ja joka aukkoon. Mutta yleensä naisella, joka pystyy tapailemaan miestä viikkotolkulla tahtomatta muuta kuin kädestä pitelyä on heikko seksuaalivietti tai pahat estot.

Vierailija
624/639 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIes huusi tupakkakopissa niin että raikui  miten olen "ällöttävä känninen h""ra eikä panisi minua mistään hinnasta", menin ihan lukkoon ja järkytyin. Ne oli olleet toiset treffit ja mies oli vaikuttanut ihan normaalilta, kunnes erehdyin kuiskamaan "mua panettaa". Itku silmässä lähdin tupakkakopista ja koko baarista, vaihdoin toiseen baariin ja iskin miehen jonka luokse sitten lähdettiin. Olimme  ryhtymässä hommiin  kun alkuperäinen treffikumppanini laittoi kiukkuisen viestin,  jossa tivasi  mihin vi""n helv""in kuuseen katosin! Oli ilmeisesti viimein havahtunut siihen ettei minut näkynyt missään...

Vastasin selfiellä,  jossa takanani näkyi miehen paljas takamus  :D 

Niimpä niin, painu sexihullu jonnekkin AS:sään, älä pilaa näitä ketjuja, tun luuska h  u 0 r  a. SEXISEKSII SEXI SITÄ SEXII TÄTÄ PANETTAA AH AHH AHHHH

Vierailija
625/639 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta oli pakko nostaa. Joskus sinkkuaikoina miehet tekivät sitä, että olivat alkuun tosi innostuneita mutta kaikkosivat heti, kun osoitin itse kiinnostusta. Aikani sitä katselin, kunnes kyllästyin, ja lähetin minua ghostanneelle miehelle aikani vastausta odoteltuani viestin, että eiköhän tämä ollut tässä. Vastasi alle minuutissa ja alkoi tulla sen seitsemää selitystä vaikka mistä. Pamautin, että minun kanssani ei tuollaisia pelejä aleta pelaamaan. Jaksoi roikkua perässä kuukausitolkulla sen jälkeen, lopulta en enää itsekään edes reagoinut viesteihin kun olin tehnyt selväksi, mitä hänestä ajattelin.

Vierailija
626/639 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei mattopyykille, kuulemma halusi nähdä kannanko painavat matot ja pesenkö valittamatta ja missä vaatteissa ilmestyn paikalla. Olin 46vuotias ja pessyt elämäni aikana useammankin maton :D

Vierailija
627/639 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei mattopyykille, kuulemma halusi nähdä kannanko painavat matot ja pesenkö valittamatta ja missä vaatteissa ilmestyn paikalla. Olin 46vuotias ja pessyt elämäni aikana useammankin maton :D

Miten tää jatkui? :)

Vierailija
628/639 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu tovi kun mentiin ruokakauppaan ja mies käski minun kerätä ostokset, "osta mitä sä normaalisti ostat",  olin vähän että täh? Kun  olin jonkin aikaa keräillyt tuotteita mies pysäytti  minut ja alkoi opastaa

- Ensimmäinen virhe, väärän merkkinen jauheliha

- Toinen virhe, vaaleaa eikä tummaa leipää

- Kolmas virhe,  muroja  eikä mysliä

Jne  jne. Koko tilanne oli kuin jostain sketsistä. Suutuin ja ilmoitin meneväni nyt ostamaan tämän  Pirkan jauhelihan, hyvää loppuelämää vain.  Miehen mielestä ylireagoin ja oli ihmeissään, kun en suostunutkaan kyytiin vaan kävelin bussipysäkille. 

Vierailija
629/639 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanha ketju mutta tuli mieleen eräs miespuolinen kaverini, johon olin vasta tutustunut. Juttelimme jonkin verran somessa niitä näitä aina joskus. Sitten eräänä päivänä tuli ihan ihme viestejä joltain ihme tyypiltä. Sanoin tälle ihme tyypille että nyt saa riittää tai ilmiannan hänet ahdistelusta. Vähän ajan kuluttua tästä kaverini kysyi silmät loistaen, joko olen tehnyt ilmiannon. Olin ensin että mitä ihmettä, jolloin tyyppi naureskellen sanoi olleensa tämä outo viestittäjä ja että eikö ollutkin hauska juttu.

Suutuin todella, koska hän tiesi, että olin aikoinaan koulukiusattu ja yksi kiusaamisen muodoista oli ollut juuri tuollainen anonyyminä viestittely ja pilkkaaminen, kun otin homman tosissani. Kaverini ei kokenut tehneensä mitään väärää joten ei pyytänyt anteeksi.

Sai minun puolestani mennä.

Vierailija
630/639 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli luvanut toisilla treffeillemme kokata ja tehnyt sienikastiketta, mietin miten sanoa kohteliaasti että vihaan sieniä ja mies huomasi kai jotain naamastani kysyen eikö maistu?  Vastasin, ettei oikein jolloin mies totesi että hänkin vihaa sieniä, kaapi kastikkeen roskiin ja nauraa hohotteli että olisit nähnyt ilmeesi. Kun kysyin ihmeissäni mitä nyt syödään niin pisti leipää paahtimeen.  Ja selitti miten hyvä testi se sienikastike on! Ei tullut kolmansia treffejä  tämän ruokaa haaskaavan sankarin kanssa.

Siis mikä testi? Jos siitä sienikastikkeesta olisi tykännyt, niin sitten olisi reputtanut testin?

Vierailija
631/639 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.

Faktaahan mies vain kertoi. 

Eipä minulta saa sellaiset, joista en pidä, idiootti. :D

Millä logiikalla ekoilla treffeillä antava ei ole helppo? Jotain naislogiikkaa? 

Niin. Minä menin mieheni kanssa sänkyyn ensitreffeillä.

Miesparka, kun niin helpon naisen sai. Kymmenen vuotta oltu yhdessä, ja edelleen haluan usein. Siis hänen kanssaan.

Näin ruuhkavuosienkin aikaan järjestän aikaa niin, että seksiä on joka viikko. Kauheaa, vai?

Mites ennen häntä?

Vierailija
632/639 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille tuli mies joka oli aivan eri heppu kuin viesteissä. Jäykkä,totinen, kirjakieltä puhuva. Päällä  villa slipoveri kuin vanhoilla papoilla. Olin pettynyt ja tunsin tulleeni huijatuksi. Joimme kahvit ja mies saattoi minut bussille, halasi ja vilkutti. Kohta sain riemastuneen viestin jossa oli kovin kiitollinen etten ollut koettanut pussata ja näin ollen voisimme tavata toiste. Vastasin että ehkä ei. En tiedä mistä aikakoneelta se tipahti 50luvulta tänne kun suutelukin on niin paheellista.. 

Muuten, olisin totta hitossa  suudellut jos olisi ollut jotain kipinää!

Vierailija
633/639 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin sen lumipyry/nilkannyrjähdystarinan jo eilen mutta kommentit olivat jo suljettu, mutta se jäi mieleen koko yöksi. Tässäkin tapauksessa mies olisi voinut vetää pisteet kotiin antamalla käsivartensa tueksi, kysymällä onko nilkka kovin kipeä, ja lopulta esim. _tarjoamalla reppuselkäkyytiä autolle_. Ainakin meikään tuo temppu olisi toiminut (sekä vahva että huolehtivainen mies, kuka voi vastustaa moista!!).

Käsittämätöntä.

Mutta oli kyllä hyvä, että todellinen karva kävi heti ilmi. Kyllä se vaikuttaa parinvalinnassa, onko toinen kykenevä empatiaan vai ärsyyntyykö siitä, jos toinen osoittaa mitään "heikkoutta". Eli kenkää tuollaisille.

Vierailija
634/639 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on klassikkoainesta, hyvä av! Kiitän. Vielä pitäisi jostain arkistojen uumenista löytää se ketju, jossa naiset kertoivat miten heitä täysin TAHALLAAN on eksytetty, jätetty odottamaan, "unohdettu" vastata puhelimeen, tai se vain yhtkäkkiä olikin mennyt äänettömälle jne jne  

Vierailija
635/639 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-avomieheni

- Jätti minut yksin baariin ja häipyi toiseen baariin, olin kuulemma tyhmä kun en osannut lukea ajatuksia ja tulla  perästä

- Jätti minut yksin kauppaan ja lähti autolla kotiin, minä sain tulla bussilla perästä ostosten kanssa

Ex aina perusteli, että ei aikuista ihmistä pidä joutua raahaamaan mukana kuin pikkulasta. Että jos haluaa mukaan, niin osaa kyllä tulla mukaan. Niinpä niin, ihan tarkoituksella jätätti minut seurasta ja hävisi, eikä vastannut puhelimeen, tai jos vastasi niin ei sanonut missä on. Tai sitten sanoi, että mehän sovittiin vain että mennään yhdessä sinne paikkaan X, mutta ei sovittu että vietetään koko ilta tai lähdetään yhdessä.

Vierailija
636/639 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on klassikkoainesta, hyvä av! Kiitän. Vielä pitäisi jostain arkistojen uumenista löytää se ketju, jossa naiset kertoivat miten heitä täysin TAHALLAAN on eksytetty, jätetty odottamaan, "unohdettu" vastata puhelimeen, tai se vain yhtkäkkiä olikin mennyt äänettömälle jne jne  

Tämä! Kiitän ja kumarran.

Vierailija
637/639 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas sen huomaa, että kyllä te naiset sitten osaatte valita hienoja (lue jänniä) miehiä

Mahtavaa huomata, miten osa miehistä osaa ottaa vastuun omasta käytöksestään. Joku perseilee minkä ehtii, mutta toki tämä on naisten vika. Voi hyvää päivää taas tätä miesten logiikkaa.

No kusipäämiehiä tulee aina olemaan. Mutta mikä pakko  teidän on niiden kanssa mennä yhteen ja pahimmassa tapauksessa perustaa perhekin?

Et sitten yhtään ehtinyt lukea ketjua kun oli niin kiire uhriutumaan? Tämähän on ketju siitä miten kusipäämiehet on naurettu ulos.

Tämä 👌

Vierailija
638/639 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tapaillut pers.häiriöisiä, joten eivät ole päässeet testailemaan😊  Sellaisten työkalupakkiinhan tällainen toisten kusetus ja tyhmänä pitäminen kuuluu. Valitettavasti heillekin niitä uhreja riittää, kun eivät niitä kunnon miehiä ole saaneet ja sitten tulevat kusetetuksi pilaten oman elämänsä masentuen ym. Sellaista olen valitettavasti joutunut melko läheltä seuraamaan ja ei voi kyllä uskoa miten ihmiset voi muuttua siinä hullunmyllyssä😥

Vierailija
639/639 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielen ope -deitti pisti lukemaan lyhyen tekstin. Tarkisti sitten olinko ymmärtänyt, että teksti (pakina muistaakseni) oli alusta loppuun ironinen ja sarkastinen. Äo:ni on kohtuullisen korkea, ja koin koko tilanteen loukkaavana. En koskaan sanonut tätä hänelle.