Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?

Vierailija
09.10.2020 |

?

Kommentit (639)

581/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi, mitä venäläisiä oligarkkeja tiedän

582/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOT & COLD -käytös

Mies muuttui kylmäksi ja puhumattomaksi kun oli suuttunut jostakin. Huomasin muutoksen käyttäytymisessään ja yritin kysyä, "onko kaikki ok?". Kaikki oli kuulemma ok. Kuitenkin kylmyys ja vetäytyminen jatkui ja olin ahdistunut siitä. Parin viikon päästä ilmoitti, että mistään ei tule mitään. Yritin selvittää, mikä ongelma on ja ratkoa sitä. Hän olisi halunnut käydä teatterissa ja oopperassa. Olisi pitänyt olla sitä ja tätä, mitä hän ei ollut koskaan ääneen sanonut. Rankaisi minua tyytymättömyydestään vetäytymällä ja puhumattomuudella. Minulla ei ollut koskaan aidosti turvallinen ja helppo olo kanssaan. En kokenut kelpaavani hänelle vaan useimmiten oli jotain pielessä ja ei voinut ennakoida, mitä seuraavaksi tapahtuu, pahoittaako hän taas mielensä jostain ja vetäytyy.

Silloinen elämäntilanteeni hidasti lähtemistä mutta onneksi lopulta sain lähdettyä suhteesta. Enää en siedä parisuhteen esittämistä, salamyhkäisyyttä, kommunikaation puutetta, HOT&COLD -vaihtelua. Parisuhteessa on oltava helppo ja turvallinen oli, ei selittämätön kurja olo. Jouduin elämään jatkuvassa epävarmuudessa ja en koskaan tiennyt, kelpaanko hänelle. Myöhemmin hän oli omien sanojensa mukaan pahoillaan kun selvitin hänelle, miten paskalta käytöksensä oli minusta tuntunut. Sanoi pilanneensa suhteen. Jäi vahvasti sellainen tunne, että hänellä oli ollut tarkoituksena opettaa minulle joku läksy aina kun koki itsensä pettyneeksi suhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että moni nykymies on suureen ääneen suvaitsevainen tasa-arvon kannattaja, mutta tosielämä sen sitten paljastaa onko tämä vain silmän lumetta ja kyse miehen omasta mielikuvasta itsestään naisten ”pelastajana”.

Jos nainen on eri mieltä, toimii omalla tavallaan, tuntuu osassa miehiä heräävän sellainen nyrkin ja hellan väliin junttaava patriarkka, eli ei sitä tasa-arvoa käytännössä kannatetakkaan?

Naisella ei saakaan olla omia tapoja, omaa mieltä. Kaikissa toimissa tulee mennä miehen mielen mukana tai alkaa koulutus sessiot. Aika kaukana ollaan käytännön tasa-arvosta vielä. - Osan kohdalla, ei kaikkien!

Oma kokemukseni parisuhteista on vähän sellainen, että jomman kumman on otettava se johtajan rooli tai homma ei toimi. Miehenä voin siis olla joko puudeli jota tässäkin langassa oli kuvailtu, riivinrauta päättää kaikesta ja käskyttää, tai sitten voin olla käskyttävä päsmärimies, joka päättää jokaisen päivän lukujärjestyksen. Ongelma on siinä, etten taivu kumpaankaan rooliin. Puudeliksi en suostu kirveelläkään, mutta toisaalta en halua myöskään käskyttää naista ja päättää joka asiaa hänen puolestaan. Tästä on sitten tullut palautetta, että jotain "jämäkkyyttä" on jäänyt puuttumaan.

Olin aina kuvitellut, että parisuhteessa voidaan olla tasavertaisia ja neuvotella asiat sen pohjalta yhdessä ja rennosti edeten. Mutta ei se vaan näytä olevan mahdollista.

Nyt ei ole kyse parisuhteen normi väännöstä, jossa välillä toinen johtaa ja jossain muussa asiassa toisinpäin. Näistä sitten suhteesta riippuen kinastellaan tai ei.

Olen käsittänyt tämän miesten koulutuksen ( koskee kyös joitakin naisia kyllä) olevan tässä ketjussa pohjimmiltaan sitä halua alistaa nainen, ei hassuja pikku outo tapoja, joita kaikilla meillä on.

Vaan sitä pahuutta- jätetään toinen ilmoittamatta metsään, ja testataan osaako perille. Kuka lähtee ilmoittamatta ja haluaa testata noin sairaalla tavalla?

Ei siis kyse siitä, että lähdetään lasten kanssa lomalle, ja toinen päättää mitä sinä päivänä tehdään.

No joo, siis osahan näistä on ihan pimeitä päästään. Vastasin lähinnä tuohon tasa-arvojuttuun. Kyllä useimmat miehet sitä kannattavat, kuten minäkin, mutta tosiaan ei ole tahtonut toimia se tasa-arvoisuus omissa suhteissa.

Älä sekoita tasa- arvoisuutta ja samanlaisuutta keskenään.

Ihmiset ovat erilaisia ja joku on enemmän johtajatyyppi ja toinen enemmän myötäilijä ihan luonteeltaan.

Tarkoitan tässä toki näitä ominaisuuksia terveessä mitassa enkä tyyliin öykkäri- kynnysmatto.

Itse olen myötäilijä enemmänkin mutta kun on minulle tärkeä asia, osaan kyllä päättää ja myöskin pysyä päätöksessäni.

En tunne olevani mitenkään epätasa- arvoinen tämän takia.

Se on sitten myös yksi asia , että millaiset tyypit sopivat toisilleen.

Jos joku sekoitti, niin se jolle vastasin. Mutta tuo on yksi tapa nähdä tasa-arvoisuus, että kuka johtaa. Parisuhteessa voi mennä vähän sekaisin oma persoonallisuus ja sukupuolirooli, jos sellaisia katsotaan olevan.

Vierailija
584/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä kysymystä ? Niin ja olen mies.

Otsikko voisi yhtä hyvin olla "...tapa jolla kumppanisi on yrittänyt...." koska tämä ei ole mikään sukupuolisidonnainen juttu.

Vierailija
585/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo eksyttämisvietti oikein tulee? En ollut kuullutkaan siitä ennen kuin luin tämän threadin läpi. Sitä tekeekin aika moni. Lukevatko jotakin "Parisuhteen valtapelit" -kirjaa vai mikä yhdistää...?

Eksyttämisestä oli todella pitkä ja hyvä ketju joskus. Todella harmi, jos se on joutunut poistoon.

Kauppakeskuseksyttäjä voi olla puhtaasti itsekäs p*skiainen, joka keksii todennäköisesti hetken mielijohteesta lähteä pois tilanteesta, joka ei kiinnosta ja alkaa kyllästyttää. Siis tyyliin: nainen on kaupassa ja mies ei jaksakaan odottaa ja päättää lähteä kotiin. Kotona sitten vain tokaisee, että "Mulla oli tylsää, en jaksanut odottaa, ajattelin, et pääset kyllä bussillakin" tms.

Sitten taas nää metsäeksyttäjät tai jossain lomamatkalla häippäisevät täyttävät luultavasi narsismin tuntomerkit. Ihminen siis tieten tahtoen ja tahallaan jättää toisen vieraaseen paikkaan täysin pulaan ja karauttaa itse tiehensä. Tai että siirtelee isolla parkkipaikalla tahallaan autoa ja hihittelee ratin takana, kun nainen/ perhe etsii autoa hädissään. Tämä on vallankäyttöä pahimmasta päästä eikä selity pelkällä k*sipäisyydellä tai ajattelemattomuudella.

Vierailija
586/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Joskus nuorena poikaystävä yritti sanella, mitä puen päälleni kun lähdetään yhdessä ulos. Yksiä kenkiäni varsinkaan ei sietänyt. Sai sitten mennä yksin.

Tuo ei ole mitään testausta. Mites jos sinun kumppanisi olisi lähtemässä kylille jossain harmaissa gollekeissa ja hihattomassa t-paidassa.

Öö täh? Siinähän lähtee :D Aikunen ihminen saa ihan ite valita mitä pistää päälle minnekin, ei se mun persettä kutita.

No niinhän te sanotte, mutta kyllä sitä naputusta ja ohjausta pukeutumisen suhteen on saanut seurata sivusta jo lapsuuden kodissa ja sen jälkeen erinäisten naisten toimesta ;)

Tietenkin, niin kauan kun minä vanhempana me maksan ja pesen ja pahimmillaan hoidan väärien vaatteiden takia sairastunutta ja (liian kevyiden tai ei vedenpitävien) kuumeista lasta, niin päätän kyllä mitä ostetaan ja millä vaatteilla mennään ulos.

Mutta jos mieheni, nyt jostain syystä haluaa lähteä ulos kangaskengissä rankkasateeseen, niin enhän minä sille mitään voi. Saatan kyllä kysyä onko hän katsonut millainen keli ulkona on.

Ostan kyllä aika paljon miehelleni vaatteita ja mielellään hän niitä näyttää käyttävän ja jos joku ei miellytä niin hän vaan jättää käyttämättä. Samoin lasten kanssa. Jos eivät vaatteet miellytä, niin kaappiin jäävät.

Lapsia pitääkin ohjeistaa, mitä ulos laitetaan päälle, koska he eivät vielä kouluikäisenäkään osaa välttämättä itse sitä arvioida. Ainakin omaa 12-vuotiastani vielä ohjeistan, mitä kouluun kannattaa laittaa päälle, jos lämpötila ulkona radikaalisti muuttuu tai on luvattu vaikka kaatosadetta.

Aikuisen ihmisen pitäisi tajuta, mitä kannattaa laittaa päälle. Jos ei tajua, oma mokansa.

Tietenkin voi antaa mielipiteensä, jos toinen sitä kysyy. Tai jos ollaan lähdössä juhliin, voi sanoa, jos kumppani yrittää vaikkapa ujuttautua liian pieneen paitaan. Mutta senkin voi sanoa kauniisti, eikä töksäyttää jotain makkarankuoresta tms.

Sitten mennään rajan yli, jos toinen sanelee, että "tuota et laita missään tapauksessa, laita tuo minkä minä valitsin", jos kumpikin vaate on muuten tilaisuuteen käypä. Ja varsinkin jos syyt vaatteen vaihtamiselle viittaa mustasukkaisuuteen tai johonkin muuhun typeryyteen. Niinkuin joku tässä ketjussa, jonka kumppani yritti pakottaa pitämään yli-isoja huppareita ja laskettelutakkeja tms., ettei isot rinnat näy muille miehille.

Vierailija
587/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.

Muistihan ne miehet myös ettei mies ollut aviomiesainesta kun antoi heti pipulia naiselle?

Ei, vaan nämä miehen kaverit alkoivat ottamaan yhteyttä minuun somessa ilmeisesti kuvitellen, että antaisin heillekin. o_O En todellakaan antanut.

Eli koko kaveriporukka munaa jakavia lorttoja. Kiva, että heillä on seuraa edes toisistaan, kun naiset vaan nauraa heidän avioliittotoiveilleen, eikä edes satunnaispanoja tahdo löytää.

Vierailija
588/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sano: "nyt haet kaksi laatikkoa kaljaa lähimarketista". En hakenut ja nyt olen ex. Minulla on niin ikävä nyyh olin tyhmä. :(

Terveisin provo-Jonne

Vierailija
589/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä mittari miehen kunnollisuudelle on muuten se kiinnostaako häntä seksissä myös naisen nautinto. Tiesin aikoinaan että mun mies on se oikea, siitä kuinka vilpittömästi hän aina yritti varmistaa että mullakin on kivaa eikä vain hänellä.

Todellakin!

Eikä kyse ole mistään "neitimiehestä", vaan naisen nautintoa arvostava mies on oikeasti hyvä sängyssä, jolloin laadukas seksi kohottaa molempien itsetuntoa ja mielihyvää. Ei niin, että vain toinen nauttii.

Win-win!

Vierailija
590/639 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ihan samalla tavalla sekä nainen että mies voi olla luonnehäiriöinen. Eikä tässä ole tarkoitus väittää, että kaikki miehet tai kaikki naiset, vaan että tällaisia tyyppejä on liikkeellä ja että kannattaa kiinnittää huomiota kummallisiin ehdotuksiin ja tempauksiin. 

Todellakin naisissakin löytyy näitä tapauksia. Esimerkiksi eräs perhetuttu seurustelee aivan kamalan riivinraudan kanssa. Nainen moittii ja haukkuu miestä ihan koko ajan, miten se ei mitää osaa ja koko ajan pitää neuvoa (vaikka sivusta seuranneena mies on paljon näppärämpi ja fiksumpi monissa asioissa). Omat mokat laittaa muiden syiksi, itsessä ei ikinä ole mitään vikaa. Vetää järjettömiä draamakohtauksia. Pakottaa miehen kuskaamaan itseään aivan joka paikkaan, vaikka matka olisi muutamia satoja metrejä, kunnossa ei mitään vikaa ja vaikka miehellä olisi kesken jotain tärkeää. Kaikki pitää mennä tämän naisen pään mukaan. Aivan kamala tapaus. Yhtä tuskaa, jos tämä nainen sattuu tulemaan paikalle kun mies on jossain. Onnekseen nainen tekee vuorotyötä, joten mies pääsee liikkumaan ihmisten ilmoilla ilman takiaista silloin kun nainen on töissä.

En vain voi ymmärtää mikä saa ihmisen roikkumaan tuossa suhteessa. Nainen ei ole edes kovin fiksun oloinen tai erityisen hyvännäköinen. Enkä minä ole tippaakaan siitä miehestä kiinnostunut, jos joku sitä epäilee, sääliksi lähinnä vähän käy. Alkaa kaveritkin vähetä, kun ei kukaan halua kutsua pariskuntana illan istujaisiin ja vapaallehan mies ei pääse kuin tyyliin salaa livahtaa kun toinen on töissä.

Meidän kylällä on keski-ikäinen pariskunta jossa nainen on ....suoraan sanottuna hirveä miehelleen, ihan julkisilla paikoilla. Jo se naisen äänensävy on vihaisen valittava jatkuvasti ja jos mies erehtyy sanomaan mitään vastaan, naisen äänensävy muuttuu vielä kovemmaksi ja vihaisemmaksi. Kerran kirpputorilla nainen kulki edellä ja mies perässä kertoen miten ei ole nyt varaa ostaa sitä eikä tätä kun on tulossa jokin iso lasku. Nainen alkoi paasata vain kovemmalla äänellä vihaisesti valittaen ohittaen miehen pyynnöt olla ostamatta kun ei hänellä ole rahaa maksaa.  Harvoin tulee sanottua "Voi miesparkaa!" mutta tuskin se nainen ihan terve päästään on. Ääni kuin väsyneellä valittavalla pikkulapsella. Monesti miettinyt että mitähän tapahtuisi jos mies pitäisi kerrankin päänsä eikä maksaisi tai tekisi niin kuin vaimo vaatii.

Onhan naisissakin narsisteja, mutta olisin silti aika varovainen tekemään päätelmiä toisten suhteista. Esimerkiksi eräs sukulaismieheni on tällaisen määräilevän naisen kanssa, joka vahtii hänen FB-profiiliaan, vastaa hänen puhelimeensa jne. Mutta mies itse on myös aikamoinen häntäheikki, pettänyt kaikkia kumppaneitaan ties kuinka monen naisen kanssa, käynyt maksullisissa vuosia jne. Yritti jopa iskeä lastensa harrastuksissa tapaamiaan naimisissa olevia naisia soittelemalla näille kotiin, vaikka itsekin oli tuolloin naimisissa (silloisen) vaimonsa kanssa. Ei pidä naisia missään arvossa, arvostaa naisissa ainoastaan heidän ulkonäköään ja varallisuuttaan, ja pitää naisia parhaimmillaankin syyntakeettomina sukupuolensa vuoksi.

Vierailija
591/639 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo eksyttämisvietti oikein tulee? En ollut kuullutkaan siitä ennen kuin luin tämän threadin läpi. Sitä tekeekin aika moni. Lukevatko jotakin "Parisuhteen valtapelit" -kirjaa vai mikä yhdistää...?

Eksyttämisestä oli todella pitkä ja hyvä ketju joskus. Todella harmi, jos se on joutunut poistoon.

Kauppakeskuseksyttäjä voi olla puhtaasti itsekäs p*skiainen, joka keksii todennäköisesti hetken mielijohteesta lähteä pois tilanteesta, joka ei kiinnosta ja alkaa kyllästyttää. Siis tyyliin: nainen on kaupassa ja mies ei jaksakaan odottaa ja päättää lähteä kotiin. Kotona sitten vain tokaisee, että "Mulla oli tylsää, en jaksanut odottaa, ajattelin, et pääset kyllä bussillakin" tms.

Sitten taas nää metsäeksyttäjät tai jossain lomamatkalla häippäisevät täyttävät luultavasi narsismin tuntomerkit. Ihminen siis tieten tahtoen ja tahallaan jättää toisen vieraaseen paikkaan täysin pulaan ja karauttaa itse tiehensä. Tai että siirtelee isolla parkkipaikalla tahallaan autoa ja hihittelee ratin takana, kun nainen/ perhe etsii autoa hädissään. Tämä on vallankäyttöä pahimmasta päästä eikä selity pelkällä k*sipäisyydellä tai ajattelemattomuudella.

Voi olla pikkutarkasti suunniteltua. Joillakin tähän eksyttämiseen liittyy myös sitä, että tarjoutuu muka ystävällisesti kantamaan toisen laukkua tai vaikka matkalla pitämään toisen rahoja ja passia omassa taskussaan, että ne eivät häviä (miksi toisen tasku olisi parempi kuin toisen, sitä en tiedä) ja sitten itse häviävät / eksyttävät näiden tavaroiden kanssa. Varovaisuutta myös tällaisten "avuliaiden" tyyppien kanssa! 

Vierailija
592/639 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kokemusta niin negaajista kuin eksyttäjistäkin. Helpottavaa huomata, etten ole kokemuksineni yksin! Aiemmin huonoitsetuntoisena uskoin mukisematta mainittujen käytösten johtuvan itsestäni.

Yksi ei selittänyt katoilujaan koskaan, pari tällaista tempausta riittikin.

Toinen väitti "tsemppaavansa" haukkumalla säännöllisesti koko elämäni, työni, harrastukseni, ystäväni...hyi helkkari mitä tyyppejä.

Eräskin jätti pulaan oltuani leikkauksessa vaikka oli luvannut auttaa, ei ilmeisesti kestänyt heikkouksia mitenkään. Aina olisi pitänyt olla iloinen, vahva ja pirtsakka. Itse toki vaikeroi milloin mistäkin, ja minä kiltisti kuuntelin ja tuin...

Nyt sinkkuna todettuani olevani kuspäämagneetti, helpompaa näin.

Vierailija
593/639 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa olenko hirveä sovinistisika kun sanoin eksälle että on outoa ettei se sano moikka vanhemmilleen ennen kuin sulkee puhelimen? Kouluttamista sekin oli, varsinkin kun kerran kuiskasin sille "sano moi" ennen kuin lopetti puhelunsa.

Sovinismista en tiedä, mutta onhan tuo outoa puuttua aikuisen ihmisen jä hänen vanhempiensa väliseen puhelinkäyttäytymiseen.

Vierailija
594/639 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex pyysi minua sytyttämään kynttilän ja sitten sanoi, "Halusin nähdä, miten sytytät tulitikun." Eikö tässä ketjussa joku muukin puhunut esim. nuotion sytyttämisestä?

Muutenkin kyseinen mieshenkilö kyttäsi ja arvosteli kaikkia tekemisiäni koko ajan.

Vierailija
595/639 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kysyi peilistä itseään katsellen "olenko minä lihonut"?

Vierailija
596/639 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suuttui kun en tuonut hänelle kukkia synttäripäivänä

Vierailija
597/639 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme menossa ravintolaan. Olin varannut pöydän ja tiettynä aikana piti olla paikalla.

Miehelläni ei kuitenkaan näyttänyt olevan kiire mihinkään. 

Ensin mieheni kävi suihkussa. Minä odotin kiltisti olohuoneen sohvalla.

Sitten mieheni alkoi miekkaamaan. Siinä meni ikuisuus!

Kysyin "mikä kestää", hän vaan hymyili ilkikurisesti vessan ovenraosta huulipunaa levitellen.

Minä odotin kiltisti koko ajan. Mieheni näytti nauttivan siitä!

Tämä oli kyllä pirullisinta siihen asti, ja kihisin raivosta. Mieheni näytti kuitenkin nauttivan tilanteesta. Lopulta, kun pääsimme liikkeelle, mieheni vielä kehtasi kysyä miksi olen niin kiukkuinen ja kireä. 

Sitten vielä mieheni oli unohtanut rahapussinsa kotiin ja minä jouduin maksamaan kalliin illallisen, vaikka naisena minun tuloni on vain 80% hänen eurostaan

Vierailija
598/639 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaista satuilua kirjoitti:

Olimme menossa ravintolaan. Olin varannut pöydän ja tiettynä aikana piti olla paikalla.

Kysyin "mikä kestää", hän vaan hymyili ilkikurisesti vessan ovenraosta huulipunaa levitellen.

Tämä oli kyllä pirullisinta siihen asti, ja kihisin raivosta. Mieheni näytti kuitenkin nauttivan tilanteesta. Lopulta, kun pääsimme liikkeelle, mieheni vielä kehtasi kysyä miksi olen niin kiukkuinen ja kireä. 

Sitten vielä mieheni oli unohtanut rahapussinsa kotiin ja minä jouduin maksamaan kalliin illallisen, vaikka naisena minun tuloni on vain 80% hänen eurostaan

= kalikka kalahti.

Vierailija
599/639 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellaista satuilua kirjoitti:

Tuhlasit aikaani. Et osaa kirjoittaa hauskasti, älykkäästi etkä oivaltavasti. Ja vain hyvä kirjoitustaito oikeuttaisi tuollaisen nollakommentin. Eikö sinulla ole muuta tekemistä? Älä vastaa, en lue sitä.

Vierailija
600/639 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä eksytti minut Prismaan.

Olimme siis ostoksilla ja ex sanoi menevänsä katsomaan lenkkikenkiä. Keräsin sillä välin ostoslistan ostokset ja sitten lähdin etsimään miestä kenkäosastolta, yritin soitella perään, mutta hän ei vastannut puhelimeen. Pyörin kaupassa ympäriinsä varmaan puoli tuntia, ajattelin että hän on varmaankin mennyt jo autoon odottamaan, mutta parkkipaikalla ei näkynyt hänen autoaan missään. Palloilin vielä jonkin aikaa parkkipaikalla jos mies olisi ajanut auton lähemmäksi tai toiseen paikkaan jostain syystä, sitten luovutin ja aloin soittelemaan kyytiä, jouduin lopulta ottamaan taksin, kun ei ollut muitakaan vaihtoehtoja, luulin että miehelle on sattunut jotain. Exä oli kuin olikin mennyt kotiin, kertoi lähteneensä pois, koska akku loppui puhelimesta, mutta hänpä ei ollut edes laittanut puhelintaan latautumaan, vaikka oli ollut jo pitkän tovin (yli tunnin!) kotona, vaan katseli telkkarista kaikessa rauhassa jääkiekkoa!

Voi ju*#@lauta mikä kus#@pää mies!