Naurettavin tapa, jolla mies on yrittänyt testata/kouluttaa sinua?
Kommentit (669)
Mies tuli luokseni yöksi ja lähdettiin iltalenkille lähimetsään. Mies koetti koko ajan jättäytyä eteen tai taakse kuin ei olisi halunnut kulkea vieressäni emmekä voineet edes jutella,kun hänellä pauhasi musiikit korvilla. Ja äkkiä sitten mies ryntäsi kuin tuli housussa metsään ja katosi näkyvistä. Tähyilin perään ja huutelin, koetin soittaa ja laitoin tekstarin,ei vastausta. Kävelin siinä sitten rauhassa hämärtyvässä metsässä ja kotimatkalla kävin vielä ostamassa kioskilta ristisanalehden. Kun pääsin kotiin ja astuin hissistä ulos,istui oveni edessä loukkaantunut mies: En rakastanut häntä,kun en ollut juossut perään! Sanoin että hänen on parempi ottaa tavaransa ja lähteä.
Ja tuohon metsäsekoiluun asti mies oli tuntunut täysin normaalilta!
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti minut koska annoin ekoilla treffeillä, meillä oli ollut hyvää seksiä koko yön pitkin asuntoa mutta aamulla mies muuttui kylmäksi ja ilmoitti etten ollut läpäissyt testiä eikä meillä ole tulevaisuutta, kun annoin heti. Just. No ei sitten muuta kuin hyvää loppuelämää! Miex ei kuitenkaan jättänyt rauhaan vaan pommitti viesteillä missä kertoi tapailevansa naista jonka kanssa olivat vain suudelleet.
No, eräänä iltana yökerhossa mies sitten tunnisti minut ja hoippui pöytäämme, tarrasi tisseihini ja ehdotti että mentäisiin vessaan, kuulemma hirveä puute päällä kun "Suvilla" ei tehnyt ikinä mieli. Ai, eikö se siveyden sipuli nyt sitten ollutkaan hyvä?
Jos mies ei hyväksy seksiä ekoilla treffeillä, ei hänen ole mikään pakko harrastaa seksiä ekoilla treffeillä. Tässä tapauksessa on kuitenkin harrastanut ilmeisen innokkaasti, mutta sitten ilmoittaakin että tämä ei ollut hyvä juttu. Eli hänelle itselleen on ok harrastaa seksiä saman tien, mutta naiselle ei? Kumpi lienee tehnyt aloitteen? (Tuskin kirjoittaja vuodelta 2021 saapuu vastaamaan tähän.) Puhuu "testin läpäisemisestä" joten onko hän itse ehdottanut seksiä, ja odottanut että siitä kieltäydytään? En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti minut koska annoin ekoilla treffeillä, meillä oli ollut hyvää seksiä koko yön pitkin asuntoa mutta aamulla mies muuttui kylmäksi ja ilmoitti etten ollut läpäissyt testiä eikä meillä ole tulevaisuutta, kun annoin heti. Just. No ei sitten muuta kuin hyvää loppuelämää! Miex ei kuitenkaan jättänyt rauhaan vaan pommitti viesteillä missä kertoi tapailevansa naista jonka kanssa olivat vain suudelleet.
No, eräänä iltana yökerhossa mies sitten tunnisti minut ja hoippui pöytäämme, tarrasi tisseihini ja ehdotti että mentäisiin vessaan, kuulemma hirveä puute päällä kun "Suvilla" ei tehnyt ikinä mieli. Ai, eikö se siveyden sipuli nyt sitten ollutkaan hyvä?
Mies? Keskenkasvuinen poika.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä testaa, kuin paljon pazzkahommaa nainen kestää. Itsellä ei ole ongelmaa liata käsiä Tai tehdä raskaita hommia ja teenkin sitä yhtenään. Mutta ongelma on näissä naurettavissa testaajissa.
Eräässä koulutuksessa piti kantaa painavaa esinettä paikasta toiseen. Se ei ollut edes meidän koulutettavien homma, vaan kenties vahtimestarin, mutta aikaa säästääksemme me autoimme.
Tämän homman johtaja oli lähes kaksimetrinen äijä , minä aika tavalla lyhyempi. Kannoimme painavaa esinettä, jolloin pääosa painosta on minun päässäni, koska olen lyhyempi. Puolivälissä matkaa halusin laskea esineen maahan ja korjata käsien asentoa, ja ottaa paremman otteen. Tyyppi ei antanut pysähtyä, vaan huusi ”jaksaa jaksaa”, vaikkei jaksamisesta ollut kyse, vaan käsien asennosta. Kävelin edellä ja hän työnsi väkisin voimalla eteenpäin, eikä antanut pysähtyä. Aivan kaistapäinen kaveri. Ihme testi jaksaako nainen kantaa painavaa esinettä.
Näitä miehiä löytyy jotka eivät osaa kantaa tavaroita vaan puskevat eteenpäin huolimatta mitä toinen sanoo. Eikä ajatustakaan sille et lyhemmällä on enemmän kannettavaa. Ja sit ihmetellään et etkö muka jaksa.
Näiden reoertuaariin myös usein kuuluu se että jos joku muu näkemässä niin väkisin otetaan "herrasmiehenä" puolenkilon kauppakassi kantoon. Kun muita näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin aina kun eksän piti olla eri mieltä ihan kaikesta mitä sanoin. Minun piti perustella mielipiteeni kaiken maailman faktoilla ja taulukoilla. Hän taas sanoi mitä sylki suuhun tuo, mutta "se on mun mielipide!1". Opin jossain vaiheessa olemaan hiljaa ja myötäilemään, ja sitä hän halusikin.
No, riippuu asiasta. Jos sanot, että lempivärisi on keltainen, se tuskin vaatii sen kummempia perusteluja. Mutta kun puhutaan tärkeämmistä asioista tai annat vaikka neuvoa jonkun asian suhteen, on ihan järkevää pystyä perustelemaan omat näkemyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kans super naurettava tapa, että baarissa mies menee naisporukalle juttelemaan, mutta ignooraa ensin täysin sen naisen, josta on eniten kiinnostunut, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja saada sen kiinnostavimman naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi, mutta sitten myöhemmin alkaakin liehittelemään, menee maku heti tuollaisiin. Pelimiehen oppaasta tämäkin ja vissiin aika vastaava kuin negaus. :)
Minä olen taas vastaavaa nähnyt naisilla. Flirttaillaan muille miehille ja sit kun ihastus ei olekaan enää kiinnostunut niin ihmetellään mikä meni vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut takaisin kiertoon miehet jotka ovat yrittäneet kouluttaa, psyykata, manipuloida tai murentaa itseluottamukseni. Eivät ole terveitä päästään. Naisista löytyy varmasti omat "kouluttajatyypit", parastahan olisi jos nämä löytäisivät toisensa ja saisivat sitten kunnon haastetta toisistaan.
Parhaassa tapauksessa molemmat tajuavat kouluttamisen tuntuvan inhottavalta koulutettavan näkökulmasta ja kouluttavat sitten toisensa olemaan kouluttamatta kumppania :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Sitten kun se sama mies on löytänyt itselleen frigidin naisen, niin valittaa kuinka ei saa seksiä. No daa, kun seksuaalisesti aktiivinen nainen ei kelvannut.
Itse olen seksuaalisesti halukas ja aktiivinen, enkä todellakaan lähtisi varta vasten etsimään naista, joka suhtautuu seksiin nihkeästi tai ujostellen. Mutta kaikkea se leipä näköjään elättää.
Ja se on ihan pakko aina ekoilla treffeillä hypätä sänkyyn? Kaikkee se tosissaan leipä elättää.
Ensimmäinen poikaystävä inhosi huulipunaa naisella. Käytin silti.
Toinen oli mustasukkainen melkein joka asiasta, alussa. Halusi tietää mitkä vaatteet päälläni on, hänen ollessaan armeijassa. Petti minua, myöhemmin sain tietää.
Yksi deitti ei tykännyt jos ääntelin s hommien aikana. Oli hänellä myös jotain aika omintakeisia näkemyksiä millainen naisen tulee olla. Tosi takertumut joihinkin etiketteihin, ei tosin ikinä käynyt missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut parisuhdemateriaalia, koska suostuin sänkyyn ensimmäisillä treffeillä. Tästä piti mennä levittämään muillekin miehille tietoa, että minulta saa helposti.
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Sitten kun se sama mies on löytänyt itselleen frigidin naisen, niin valittaa kuinka ei saa seksiä. No daa, kun seksuaalisesti aktiivinen nainen ei kelvannut.
Itse olen seksuaalisesti halukas ja aktiivinen, enkä todellakaan lähtisi varta vasten etsimään naista, joka suhtautuu seksiin nihkeästi tai ujostellen. Mutta kaikkea se leipä näköjään elättää.
Minä en siis todellakaan pysty harrastamaan kaikkien kanssa seksiä, vaan ainoastaan niiden, joita kohtaan tunnen suurta vetoa, tiedän jo ensimmäisellä tapaamisella, onko vetoa vai ei. Tätä nämä retardi-miehet eivät ikinä vaan tajua, vaan luulevat että se antaa kaikille, kun käyttäytyy noin. :o Sitten valitaan se pihtari ja kärvistellään loppuikä perhehelvetissä, soitellaan ja viestitellään pihtarilta salaa niille, jotka ovat seksuaalisesti aktiivisia. Totuushan on, että nuo pihtarit eivät tunne tarpeeksi seksuaalista vetovoimaa näitä miehiä kohtaan, vaan ovat muista syistä (taloudelliset syyt, pakko perustaa perhe jonkun kanssa äkkiä!)näiden kanssa. Ehkä pitää itsekin alkaa leikkiä ihQ-pihtaria. Daah.
Mutta niinhän miehetkin tekevät, mutta heitä kutsutaan pukeiksi. Mies ei tarvitse paljoa tunteakseen vetovoimaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tapailemani mies ei ole sellaista tehnyt. Sen sijaan yhden tapailemani miehen kaveri jostain ihmeen syystä yritti jatkuvasti nokitella, arvostella ja "opastaa". Olisi pitänyt mun kuulemma pukeutua naisellisemmin ja olla muutenkin "enemmän sellainen kuin muut naiset ". Olin omituinen, kun harrastan moottoroituja ajoneuvoja ja olen miesvaltaisella alalla. Tyyppi arvosteli kaikkia mun mielipiteitä ja mieltymyksiä - kaikista pahinta oli, jos en valinnut jotain ääripäätä. Olin kuulemma kykenemätön päättämään mieltäni, kun en olekaan ateisti tai uskovainen vaan agnostikko ja kun pidän sekä raskaammasta musiikista että tanssimusiikista. Sama tyyppi oli päällisin puolin ns hauska seuramies, mutta ainakin mua yritti kyykyttää parhaansa mukaan.
Joskus myöhemmin törmäsin sattunalta tähän tapailemaani mieheen ja vaihdettiin kuulumisia. Hauska yksityiskohta on se, että tämä mies erikseen vielä mainitsi ettei ole ollut pariin vuoteen tekemisissä tämän kaverin (tai siis entisen) kanssa. Kai sitä kadutti että ei ollut koskaan pistänyt ns kaveriaan aisoihin tai oli hengaillu sellaisen kanssa.
Tuosta agnostikosta sen verran, että se ei ole mikään välimuoto. Jumalaan uskominen on mustavalkoinen asia, joko uskot tai et. Agnostikko tarkoittaa vain sitä, että ei ole varmaa tietoa asiasta ja siksi suurin osa sekä uskovaisista että ateisteista on agnostikkoja.
Epäolennaista lähteä jankkaamaan tuollaista tässä ketjussa. Mutta kaikesta huolimatta kaikki kolmehan ovat uskon asioita. 1. Uskot että Jumala on olemassa 2. Uskotko että Jumalaa ei ole olemassa3. Uskot että ihmisen kapasiteetti tietää tällaisesta asiasta ei ole riittävä ja kumpi tahansa vaihtoehto on yhtä paljon mahdollista.
Kaikissa on kyse uskon asiasta, sillä tieteellistä näyttöä ei ole kenenkään mallista.Henkilökohtaiset uskon tai uskonnottomuuden kriisit ei ole sama asia. Yksikään uskovaiseksi itsensä mieltävät ei uskonkriisitä huolimatta koskaan mieltäsi itseään agnostikoksi enkä tiedä yhtään ateistia, joka myöntäisi olevansa itseasiassa agnostikko (paitsi jos on niin nuori ettei tiedä sellaisenkin olevan mahdollista).
Se "päättämättömän välimuoto " ei ole mun mielessä mikään välimuoto, vaan ainoa oikea katsomus (minulle). Dissaajamies vain on eri mieltä, koska on vain mustaa ja valkoista ja ääripäitä, kaksi vaihtoehtoa joista pitää päättää. Joillekin se kolmas vaihtoehto ei vaan onnistu mahtumaan aivoihin.
Dissaajamies saattoi olla väärässä muissa asioissa, mutta tämä on oikeasti joko-tai -kysymys. Jos et usko jumalaan, olet määritelmällisesti ateisti. Jos uskot, olet uskovainen. Sillä ei ole väliä että mitä muita tuntemuksia sinulla asiaan liittyen on.
Minä taas en ainakaan muista kohdanneeni ketään, joka ei olisi agnostikko. Sellainen henkilö nimittäin väittäisi tietävänsä varmasti, että jumala on olemassa tai että ei ole. Uskovaisetkaan harvoin sanovat että heillä on varma tieto jumalan olemassaolosta. Kysehän on nimenomaan uskosta, eikä tiedosta. Ateistikaan ei voi sanoa että jumalaa ei ihan varmasti ole olemassa, korkeintaan että todennäköisesti ei ole eikä siitä ole tieteellistä näyttöä, mutta teoriassa se on mahdotonta sulkea täysin pois.
Ihmiset vain tuppaavat ymmärtämään väärin, mitä agnostismi tarkoittaa ja luulevat että sen takana voi olla ottamatta kantaa uskomiseen, mutta näin ei ole.
Eikös agnostikon määritelmä ole: uskoo jumalaan jos pystytään todistamaan sen olemassa olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tosi kurja, koska ne treffit meni tosi, tosi, tosi hyvin siihen asti. Meillä oli aivan hillitön jännite ja kemia. Kiehnäsin siinä jo ihan märkänä, kun mies flirttaili estottomasti. Mies siirtyi vastapäiseltä tuolilta samalle sohvalle viereen, laittoi käden reidelle ja huulet kiinni korvaan ja kysyi, että lähtisinkö hänen mukaansa hänen kämpilleen. Sanoin, että vaikka heti. Sain hyvin kylmäkiskoisen katseen häneltä ja toteamuksen "En voi sietää helppoja naisia." Meinasin purskahtaa itkuun siinä. Sanoi vielä, että minussa oli paljon potentiaalia, mutta jatkoa meille ei tulisi. Hitto vie, koko illan ensin kiusasi ja härnäsi. Pitikö sitten ehdottaa!
Kaappihomo
Tämä on vähän off topic, mutta miksi naiset haukkuvat aina homoksi pakit saatuaan? Olen todistanut tätä useasti.
Ok minulla on roolit toisin päin, mutta olin treffeillä naisen kanssa toista kertaa ja jutuista päätellen hän ei ollut päässyt yli exästään. Hän ehdotti että kasvattaisin parran koska hänen exälläänkin oli. Tajusin että nyt oli niin laho tapaus latvasta että oli viimeiset treffit ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kans super naurettava tapa, että baarissa mies menee naisporukalle juttelemaan, mutta ignooraa ensin täysin sen naisen, josta on eniten kiinnostunut, yrittää tehdä mustasukkaiseksi ja saada sen kiinnostavimman naisen tuntemaan olonsa epävarmaksi, mutta sitten myöhemmin alkaakin liehittelemään, menee maku heti tuollaisiin. Pelimiehen oppaasta tämäkin ja vissiin aika vastaava kuin negaus. :)
Kaverini meni kerran pyytämään kahden naisen seurueesta toista tanssimaan. Ei lähtenyt. Kysyi toiselta, että lähdetkö sinä. Tämä vastasi, että ei lähde koskaan, jos pyydetään toisena.
No kaveri luuli oppineensa jotain ja myöhemmin toisella yrityksellä kysyikin tätä jälkimmäistä suoraan. No ei lähtenyt vieläkään. Mutta se ensimmäisellä kerralla ensin pyydetty sanoi, että olisi tällä kertaa lähtenyt (Mutta ei tietenkään nyt lähtenyt, kun ei pyydetty ensin)
Kaveri totesi itsekseen, että parempi antaa olla.
Hitsi että sain hyvät naurut :D Naiset keksineet hyvän keinon ettei tarvitse jokaisen (ei niin sytyttävän) pyytäjän kanssa lähteä tanssimaan eikä tarvitse tylysti antaa pakkeja.
Jep. Mutta entäs jos miehet olisi näin sanoneet naiselle? Oisko tullut se kaappihomo tai sika niin kuin täällä jo kertaalleen tuli?
Vierailija kirjoitti:
Mies vahti silmä kovana ja naureskeli että sano jos tarviit apua kun laitoin pyykkejä koneeseen ja tein munavoita. Alkoi ärsyttää ja muistutin herraa että olen 30vuotias ja asunut vuosia yksin, otti niin nokkiinsa että nappasi ostamansa viinipullon ja häipyi raamit kaulassa. En tiedä, oliko nyt testaamista jota otsikossa kysyttiin, mutta selvästi odotti etten osaa. Tehdä munavoita. Voi jeesus..
Ööh, mulla on sulle uutisia. Toivottavasti tämä oli sarkasmia, tai muuten olet ihan daiju. Mies siis tarjoutui auttamaan niin tiuskit siitä takasin? Näytit varmaan huvittavalta kun yrität kahta asiaa yhtä aikaa tehdä mutta apua et viitsi pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tosi kurja, koska ne treffit meni tosi, tosi, tosi hyvin siihen asti. Meillä oli aivan hillitön jännite ja kemia. Kiehnäsin siinä jo ihan märkänä, kun mies flirttaili estottomasti. Mies siirtyi vastapäiseltä tuolilta samalle sohvalle viereen, laittoi käden reidelle ja huulet kiinni korvaan ja kysyi, että lähtisinkö hänen mukaansa hänen kämpilleen. Sanoin, että vaikka heti. Sain hyvin kylmäkiskoisen katseen häneltä ja toteamuksen "En voi sietää helppoja naisia." Meinasin purskahtaa itkuun siinä. Sanoi vielä, että minussa oli paljon potentiaalia, mutta jatkoa meille ei tulisi. Hitto vie, koko illan ensin kiusasi ja härnäsi. Pitikö sitten ehdottaa!
Kaappihomo
Tämä on vähän off topic, mutta miksi naiset haukkuvat aina homoksi pakit saatuaan? Olen todistanut tätä useasti.
Varmaan samasta syystä, kuin miehet haukkuvat naisia, pakit saatuaan, pihtarihuoraksi.
Perinteiset tavat:
Mykkäkoulu.
Halveksuvat ilmeet.
Äyskiminen.
Yritys tehdä mustasukkaiseksi.
Välimatkan ottaminen.
Ja lopuksi hirmuinen raivokohtaus, että miksi hänen seuransa ei kelpaa. Jos hän tekee seuransa epämiellyttäväksi, koulutus loppuu aika pian. Olen paljon vahvaluonteisempi miltä näytän.
Tämä vahvasti. Kyllä oikeasti tavallinen mies löytää kumppanin.