Olen salavarakas :)
Olen voittanut suuren summan lotossa. Käyn vielä toistaiseksi töissä ja työkaverit ei tiedä mitään voitostani. Yksi työkaveri, joka oikea kerskuja, brassailee käytetyllä autollaan ja itse vain myhäilen hiljaa mielessäni, että kunpa tietäisi, että voisin ostaa samanmerkkisiä autoja tuliterinä vaikka kuinka monta :).
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:04"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:57"]
Piti silti tulla tänne palstalle kehumaan :D
[/quote] Haittaakse? :) ap
[/quote]
ei kait se haittaa, jotenkin vaan lapsellista
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:18"]
Uskotteko te tosiaan että oikea lottovoittaja tuli tänne avautuu. Ketut :D ei siitä salaamistilanteesta olisi leso, se olisi varmaan ahdistavaa enemmän kun niin iso innostuksen joutuisi kätkemään. Kaikkee te uskotte :SFS
[/quote]Ihmiset on erilaisia, sinä sen voisit kokea ahdistavana, miä en. Nutta ehkä se johtuu siitä, etten ollut ihan köyhä ennen tää voittoakaan eli silloinkin pidin suuni supussa taloudellisesta tilanteestani. Ap
[/quote]
Eipä mene läpi.. :D oikea voittaja kyllä ahdistuu siitä kun suuren rahan pitäisi pysyä salassa eikä näkyä missään ettei muut tajuu voittoo. Tai sit sen TUO julki. Siinä tenkkapoota ei täällä sellaisesta salaamistilanteesta elvistele. Puhut paskaa :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:18"]
Uskotteko te tosiaan että oikea lottovoittaja tuli tänne avautuu. Ketut :D ei siitä salaamistilanteesta olisi leso, se olisi varmaan ahdistavaa enemmän kun niin iso innostuksen joutuisi kätkemään. Kaikkee te uskotte :SFS
[/quote]Ihmiset on erilaisia, sinä sen voisit kokea ahdistavana, miä en. Nutta ehkä se johtuu siitä, etten ollut ihan köyhä ennen tää voittoakaan eli silloinkin pidin suuni supussa taloudellisesta tilanteestani. Ap
[/quote]
Eipä mene läpi.. :D oikea voittaja kyllä ahdistuu siitä kun suuren rahan pitäisi pysyä salassa eikä näkyä missään ettei muut tajuu voittoo. Tai sit sen ei julki. Siinä tenkkapoota ei täällä sellaisesta salaamistilanteesta elvistele. Puhut paskaa :D
[/quote]Ok, if you say so :). Ap
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:18"]
[/quote]
Eipä mene läpi.. :D oikea voittaja kyllä ahdistuu siitä kun suuren rahan pitäisi pysyä salassa eikä näkyä missään ettei muut tajuu voittoo. Tai sit sen ei julki. Siinä tenkkapoota ei täällä sellaisesta salaamistilanteesta elvistele. Puhut paskaa :D
[/quote]Ok, if you say so :). Ap
[/quote]
:DDD
Rahasta lesoo, ei salaamisesta, mitä sä teet. Jos oikee, eli et ole voitto nähnyt unissakaan
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:45"]
Onneksi olkoon! :)
[/quote]Kiitos :) ap
Onnittelut! Minäkin ryhdyn miljonääriksi ehkä jo ensi vuonna, kun osakekurssit syöksyvät raketin lailla ylös ja salkkuni arvo paisuu monikertaiseksi. Sitä odotellessa...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:49"]
Onnittelut! Minäkin ryhdyn miljonääriksi ehkä jo ensi vuonna, kun osakekurssit syöksyvät raketin lailla ylös ja salkkuni arvo paisuu monikertaiseksi. Sitä odotellessa...
[/quote]Mitä sun salkussa on?
Minä en varmaan jättäisi työtäni. Työnantaja on pieni ja vaikka työni ei ole vaikeaa, silti siihen oppiminen vie oman aikansa, kun talolla on omat tavat ja sovellukset. Lisäksi minulla on kahden alan koulutus, eikä tätä yhdistelmää ole kovin helpolla löytää, että löytyisi samalta henkilöltä. Molemmista on töissä hyötyä. Työnantaja varmaan tykkäisi huonoa, jos lähtisin siksi, että ei tarvitse tehdä töitä. Varmaankin ymmärtäisi työpaikan vaihdon paremmin.
33 selventää, että ei tätä työtä kuka tahansa voisi tehdä, mutta kuka tahansa, jolla on alan koulutus. Sen toisen ammatin osuuden osaisin esim. itse perehdyttää vaikkei koulutustakaan olisi. Oon suunnittelut hyvin etukäteen mahdollisen lottovoiton varalta...
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:55"]
Minä en varmaan jättäisi työtäni. Työnantaja on pieni ja vaikka työni ei ole vaikeaa, silti siihen oppiminen vie oman aikansa, kun talolla on omat tavat ja sovellukset. Lisäksi minulla on kahden alan koulutus, eikä tätä yhdistelmää ole kovin helpolla löytää, että löytyisi samalta henkilöltä. Molemmista on töissä hyötyä. Työnantaja varmaan tykkäisi huonoa, jos lähtisin siksi, että ei tarvitse tehdä töitä. Varmaankin ymmärtäisi työpaikan vaihdon paremmin.
[/quote]Eli elät muiden odotusten mukaan....luuletko että työnantaja ajattelisi sun parasta, jos pitäisi sanoa väkeä irti? Mutta kukin tavallaan
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:09"]
joko se ap on kaikk sijottanu))
[/quote]
Toivottavasti johonkin muuhun kuin kipsilevyseiniin. Se ei tuota kenellekään mitään, eikä asuntokuplaa tarvitsisi puhallella enää lisää. Sijoittakaa vaikka startup-yrityksiin mieluummin!
Raha tuo kyllä rauhaa. Olemme menossa katsomaan sijoitusasuntoa. Siitä aloitamme. Jatkossa pitää miettiä myös muita ratkaisuja, miten sijoittaa varllisuus. Ap
[/quote]