Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua ikinä mennä suomessa töihin

Vierailija
11.11.2023 |

En halua siihen pieneen osaan suomalaisista, joiden tekemän työn edestä saatu palkka ryöstetään verojen kautta, mutta silti heidän verotuloillaan ei onnistuta kustantaa hyvinvointivaltiota, eli maksetut verot menevät ihan hukkaan. Sellaisessa maassa voin ilmanmuuta tehdä töitä, jossa itse tienatun palkan saa pitää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pimeitä töitä voisin tehdä. Elätän itse itseni, mutta en muita.

Vierailija
2/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI siinä mitään, kunhan et myöskään huoli meidän veronmaksajien rahoja tukina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiaiset kyllä kelpaa? 

aikansa kutakin! 

Vierailija
4/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI siinä mitään, kunhan et myöskään huoli meidän veronmaksajien rahoja tukina.

Suurin osa taitaa kyllä olla velkaa, ei ne verotulot ikinä riitä.

Vierailija
5/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole luuseri ikinä varaa sellaiseen maahan muuttaa saati päästä töihin.

Vierailija
6/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tällaisia luusereita päästää päiviltään, olisiko tapporaha 1000 euroa pää hyvä?

Vierailija
7/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somaliassa on rajoittamaton markkinatalous systeeminä. 

siellä saat pitää rahasi ja järjestää itse palvelut mitä haluat. Siellä ei verottaja hypi silmille. 

Vierailija
8/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää haluan töihin mutta en asiakaspalveluun. Vi ttu mitä kusi päitä nykyajan ihmiset ovat!

Vierailija
9/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt pimeitä töitä viime vuosina enemmän kuin verolla töitä. Jos tähän maahan ei saada edes sairaanhoitoa kunnolliseksi niin ei kannata veroja maksaa.

Vierailija
10/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kannata. pääomatulot on paljon paremmat

Vierailija
11/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole luuseri ikinä varaa sellaiseen maahan muuttaa saati päästä töihin.

Isovanhempani asuvat yhdysvalloissa, ja heidän lapsensa ja lapsenlapsensa. Työpaikka sieltä löytyisi ainakin perheyrityksestä. Voittoa tekee enemmän kuin suomessa voisi kuvitella.

Vierailija
12/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isovanhempani asuvat yhdysvalloissa, ja heidän lapsensa ja lapsenlapsensa. Työpaikka sieltä löytyisi ainakin perheyrityksestä. Voittoa tekee enemmän kuin suomessa voisi kuvitella.

Bon voyage! 

Vierailija
13/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko tällaisia luusereita päästää päiviltään, olisiko tapporaha 1000 euroa pää hyvä?

Me luuserit voimme muuttaa johonkin hyväpalkkaiseen maahan, niin te voitte jäädä tänne mätänemään suomen mukana.

Vierailija
14/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ollut rikollinen hallinto jo monta hallituskautta. Maatamme on raiskattu myymällä kansallusomaisuuttamme ulkomaille maita myöten. Näin Suomi on rahoittanut osan valtion budjetista ja silti vielä kovasta verotuksesta  huolimatta kestövyysvajetta on 10 miljardia. Suomi menee konkurssiin jos ne maahan ei saada investointeja. 15 vuotta jatkunut talouden heikentyminen on saatava kääntymään. En ole itsekään kiinnostunut kansalaisena paikkaamaan idiotismiin perustuneen virheellisen politiikan virheitä korkeina veroina ja kasvavina eläkemaksuina. Jos ei maan suunta muutu äänestän jaloillani.

Vierailija
15/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somaliassa on rajoittamaton markkinatalous systeeminä. 

siellä saat pitää rahasi ja järjestää itse palvelut mitä haluat. Siellä ei verottaja hypi silmille. 

Suomi on puoliksi kuin somalia. Omia rahoja ei saa pitää, mutta palvelut pitää silti järjestää itse.

Vierailija
16/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sä heräsit.

Vierailija
17/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole verotusta vastaan mitään, jos sillä rahoitetaan hyvinvointivaltio. Mutta suomessa korkean verotuksen vastineena alkaa olla enemmänkin pahoinvointivaltio. Se on pelkkää kansalaisten ryöstöä

Vierailija
18/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksan veroja tänä vuonna 30000€. Olkaapa hyvät.

Vierailija
19/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten sä heräsit.

Vaikka sinä voit vain uneksia mahdollisuudesta joskus muuttaa pois suomesta, joillakin se on ihan todellisuutta.

Vierailija
20/24 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi Euroopan onnellisin ? kansa ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä