Olen salavarakas :)
Olen voittanut suuren summan lotossa. Käyn vielä toistaiseksi töissä ja työkaverit ei tiedä mitään voitostani. Yksi työkaveri, joka oikea kerskuja, brassailee käytetyllä autollaan ja itse vain myhäilen hiljaa mielessäni, että kunpa tietäisi, että voisin ostaa samanmerkkisiä autoja tuliterinä vaikka kuinka monta :).
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:35"]
Voititko monta miljoonaa?
[/quote]Sen verran, ettei tarvitsisi töihin enää mennä. Tarkkaa summaa en halua paljastaa. Ap
Voitit 1.4milj. Eli loton ekan kierroksen täysosuman? Näitä nyt ollut viime viikkoina.
kukaan ei usko apta siksi hänen kommenttejaan peukutellaan. Myös kommentteja joissa kerrotaan että toivoo kaikkien lasten kuolevan yms peukutellaan...täällä halutaan esittää
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:53"]
kukaan ei usko apta siksi hänen kommenttejaan peukutellaan. Myös kommentteja joissa kerrotaan että toivoo kaikkien lasten kuolevan yms peukutellaan...täällä halutaan esittää
[/quote]Kukaan ei ikinä voita ikinä mitään? En voi sille mitään ettet usko minua, mutta tämä on oikeastaan ainoa paikka missä voin hehkutella voitostani. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:35"]
Voititko monta miljoonaa?
[/quote]Sen verran, ettei tarvitsisi töihin enää mennä. Tarkkaa summaa en halua paljastaa. Ap
[/quote]
Voisitko kertoa edes suuntaa antavasti? Minuakin kiinnostaisi tietää. Tuo "sen verran, ettei tarvitsisi töihin enää mennä", voi tarkoittaa eri ihmisille ihan eri asiaa.
Onnittelut minultakin!
Onnea.
Voi, miten toivonkaan, että osuisi meidän kohdallekin.
Tiedetään jo, mitä sillä tehtäisiin.
Ostettaisiin merenrantahuvila. Muutettaisiin unelmakotiin tai rempattaisiin tämä vanha (haluaisin kyllä muuttaa). Matkustettaisiin. Mies irtisanoutuisi työstään, minä en varmaankaan, kun eläkeikään on vielä yli 25 vuotta ja varmaan jo 10 vuoden jälkeen pitäisi alkaa tehdä töitä.
?? onko sellaisia ihmisiä vielä olemassa, et lahjoittais. ite ei epäröiny kun joku tarvitsi .nyt kun ite tarvis, ei mitään mahiksia:(
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:18"]
Onnea.
Voi, miten toivonkaan, että osuisi meidän kohdallekin.
Tiedetään jo, mitä sillä tehtäisiin.
Ostettaisiin merenrantahuvila. Muutettaisiin unelmakotiin tai rempattaisiin tämä vanha (haluaisin kyllä muuttaa). Matkustettaisiin. Mies irtisanoutuisi työstään, minä en varmaankaan, kun eläkeikään on vielä yli 25 vuotta ja varmaan jo 10 vuoden jälkeen pitäisi alkaa tehdä töitä.
[/quote]Toivotaan parasta teille! Unelmia pitää olla! Ap
Mekin ollaan salavarakkaita ja ei käydä töissä kun ei tarvitse.
Mutta tutut ja naapurit varmaan luulee että ollaan työttömiä sossupummeja tai jotain.
Ihan on tavallinen koti, auto vähän parempi ja matkat aika luxusta.
Suurin osa rahoista tosin on sijoitettu että ei heti tuhlata kaikkea.
Rahat tuli yrityskaupasta.
Olipa mahtava provo. Mitä muuta voisit ostaa? Linnan Etelä-Ranskasta?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 13:08"]
Mekin ollaan salavarakkaita ja ei käydä töissä kun ei tarvitse.
Mutta tutut ja naapurit varmaan luulee että ollaan työttömiä sossupummeja tai jotain.
Ihan on tavallinen koti, auto vähän parempi ja matkat aika luxusta.
Suurin osa rahoista tosin on sijoitettu että ei heti tuhlata kaikkea.
Rahat tuli yrityskaupasta.
[/quote]In your dreams!
Minustakin tuli yhdessä yössä tosi varakas, kun sijoitin kaikki rahani Aasian markkinoille ja nyt pomppasi kurssit niin ylös, että mietiskelen just, milloin eroan työstäni ja ostan Englannista palatsin ja pari työntekijää itselleni, ettei tarvitsisi enää koskaan tehdä mitään, paitsi syödä ja paskantaa.
Jos lähden leikittelemään, että mitä tekisin ekana lottovoittotilanteessa, niin enpä ainakaan lähtisi huutelemaan siitä ympäriinsä. Tosin olen tylsä ja luultavasti ostaisin vaan uuden tietokoneen ja muutamat pelit. T. gamer nainen
51:lle tiedoksi että totuus on tarua ihmeellisempää.
Vaikka ei minun elämäni ole paljoa muuttunut vaan yhä hoidan kodin ja lapset niinkuin ennenkin ja mieheni tekee todella paljon "vapaaehtoistyötä" lasten harrastusten parissa ja hoitaa paria muutakin luottamustehtävää koska on aikaa mitä ei ennen ollut.
Ja kyllä osaan olla kiitollinen tästä taloudellisesti helposta elämästä enkä todellakaan pidä tätä itsestäänselvänä vaan mukana oli paljon hyvää onnea ja miehen 16 vuoden työ eli ei ne rahat ilmaiseksi tulleet vaan mies todellakin teki töitä ja lopussa sitten sai palkkansa eli työlläkin voi suomessa rikastua.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:55"]
Minä en varmaan jättäisi työtäni.
-
Työnantaja varmaan tykkäisi huonoa, jos lähtisin siksi, että ei tarvitse tehdä töitä. Varmaankin ymmärtäisi työpaikan vaihdon paremmin.
[/quote]
Älä naurata. Ihan sama kai se on työnantajan näkövinkkelistä, jos päätät jättää heidät "pulaan". Itse asiassa, jos lähtisit toiseen saman alan työhön, niin voisi tuntua pahemmalta ex-pomosta. Harva vaihtaa työtä huonommin palkattuun, joten rahasta olisi todennäköisesti kyse siinäkin tapauksessa, että hakisit uutta työtä.
Ainut paha tässä "salavarakkuudessa" on nuo lehteen tulevat verotiedot.
Onneksi asumme keskisuuressa kaupungissa ja niissä tiedoissa näkyy koko "alue" ja nimi on tavallinen.
Ainakaan kukaan ei ole tullut mitään sanomaan tai kysymään.
! hän lahjoittais tarvitseville.) ompa ihana ajatus ja toteutuessaan molemmin puolinen ilo. tänne kelpais sitä iloa.
Kaupat sijoitusasunnosta tehdään ensi viikolla :). Aika varattuna pankin sijoitusneuvojalle on myös. Ap
Minustakin tuli salavarakas kun vastasin sähköpostiviestiin jossa kerrottiin voiton osuneen minulle jossakin arvonnassa, en ollut osallistunut edes mihinkään arvontaan ;*) Niin vain rahaa tuppaa tupaan tulemaan...
Jos aloitus olisi totta, niin itsekkäästi pidät työpaikkaasi itselläsi kun niin monta ihmistä on jonossa tarpeeseen.
Niin minäkin! En vaan saa omaisuutta realisoitua.