Olen salavarakas :)
Olen voittanut suuren summan lotossa. Käyn vielä toistaiseksi töissä ja työkaverit ei tiedä mitään voitostani. Yksi työkaveri, joka oikea kerskuja, brassailee käytetyllä autollaan ja itse vain myhäilen hiljaa mielessäni, että kunpa tietäisi, että voisin ostaa samanmerkkisiä autoja tuliterinä vaikka kuinka monta :).
Kommentit (61)
Ei kannata varmaan kertoakaan.
Onnittelut hyvän säkän johdosta!
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:41"]
Ei kannata varmaan kertoakaan.
Onnittelut hyvän säkän johdosta!
[/quote]Kiitos! Ap
ja käyt silti töissä, vaikka voisit vapauttaa työpaikkasi sitä enemmän tarvitsevalle? häpeä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:43"]
ja käyt silti töissä, vaikka voisit vapauttaa työpaikkasi sitä enemmän tarvitsevalle? häpeä.
[/quote]Toistaiseksi juu, mutta kyllä sen mun työpaikan saa kyllä ennen pitkää siä paremmin tarvitseva. Ap
Niin minäkin, jopa niin salaa, että en edes itse sitä huomaa.
Nyökkäilen töissä kun muut kertovat asuntolainoistaan ja kun ei ole caraa siihen eikä tähän. Hengessä mukana ettei vain paljastu :). Ap
No sä olet saanut rahasti onnenkantamoisena ja oikeastaan näkemättä vaivaa. Että jatka sä vaan nyökkäilyäsi, on sellaisiakin joilla on huomattava omaisuus ja ihan oman työn ja viisauden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:05"]
No sä olet saanut rahasti onnenkantamoisena ja oikeastaan näkemättä vaivaa. Että jatka sä vaan nyökkäilyäsi, on sellaisiakin joilla on huomattava omaisuus ja ihan oman työn ja viisauden vuoksi.
[/quote]Öööh...ok:), good for them, ap
Onneksi olkoon.
Suosittelen jatkamaan samaan malliin. Itselläni on myös varallisuus noussut yllättäen, ja yhtäkkiä lähipiiri oli täynnä katkeria siipeilijöitä enkä toivoisi kenellekään samaa kohtelua. Jotkut jotka ovat aiemmin olleet pitkän linjan ystäviä ovat käsi ojossa jatkuvasti "lainaamassa" suuria summia ilman aikomustakaan maksaa takaisin ja jos vaadit lainattuja takaisin tai et lainaa niin kyllä loka lentää. Olisinpa itsekin voinut kätkeä nousseen tulotasoni...
Onneksi olkoon! Kannattaisi ehkä kuitenkin jakaa liiastaan osa köyhille. Taivaan portilla sitten joskus saattaa olla helpompaa..
Piti silti tulla tänne palstalle kehumaan :D
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:57"]
Piti silti tulla tänne palstalle kehumaan :D
[/quote] Haittaakse? :) ap
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 15:51"]
Onneksi olkoon! Kannattaisi ehkä kuitenkin jakaa liiastaan osa köyhille. Taivaan portilla sitten joskus saattaa olla helpompaa..
[/quote] En usko taivaan portteihin ym. sellaiseen. Muuten lahjoitan kyllä tarvitseville, ap
Kivat sulle, olen rehellisesti kade :) Ei btw tulisi mieleenkään pyytää kaverilta/sukulaiselta rahaa, vaikka hänellä sitä oliskin. ä
Juuriko hehkutit uutta kylpytynnyriä facebookissa?
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:01"]
Juuriko hehkutit uutta kylpytynnyriä facebookissa?
[/quote]Vaatiiko kylpytynnyrin osto lottovoiton :)? Ap.
Uskotteko te tosiaan että oikea lottovoittaja tuli tänne avautuu. Ketut :D ei siitä salaamistilanteesta olisi leso, se olisi varmaan ahdistavaa enemmän kun niin iso innostuksen joutuisi kätkemään. Kaikkee te uskotte :SFS
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:18"]
Uskotteko te tosiaan että oikea lottovoittaja tuli tänne avautuu. Ketut :D ei siitä salaamistilanteesta olisi leso, se olisi varmaan ahdistavaa enemmän kun niin iso innostuksen joutuisi kätkemään. Kaikkee te uskotte :SFS
[/quote]Ihmiset on erilaisia, sinä sen voisit kokea ahdistavana, miä en. Nutta ehkä se johtuu siitä, etten ollut ihan köyhä ennen tää voittoakaan eli silloinkin pidin suuni supussa taloudellisesta tilanteestani. Ap
Ai, tämä ei liittynytkään pajunsukuisten puiden halaamiseen.