Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prismassa kaikilla muilla oli maskit paitsi minulla ja jollain laitapuolen kulkijalla

Vierailija
09.10.2020 |

Oli pakko ostaa paketti niitä maskeja, ettei enää joudu noin noloon tilanteeseen.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joku maskihullu. Kuule kyllä kun kulkee pk seudulla niin maskisuositukselle annetaan piupaut.

Vierailija
22/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä juuri muut käytä kuin hysteerikot. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa kaikki ovat käyttäneet maskeja monta kuukautta ja silti korona leviää kovaa vauhtia ja Madridin eristäminen on ollut poliittisessa keskustelussa.

24/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin täällä joka kaupassa. Onneksi mulla on kohta visiiri 😁

Vierailija
25/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä (uusimaa) maski on lähes kaikilla, itsellänikin nolotti olla ilman. Ostin jo vastaisuuden varalle.

Vierailija
26/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen aamupöivällä Porin Puuvillan kauppakeskuksessa asioilla. Clas Ohlson, apteekki, alko ja Cittari, eli kävelin melkein päästä päähän. Yksi vanhempi pariskunta tuli kauppakäytävällä vastaan joilla oli maskit. Kellään muulla ei ollut, ei minullakaan.

Kenties mun vanhemmat! Niillä nurkilla tosin tautia on vielä aika vähän liikkeellä, joten sinänsä ymmärrettävää kyllä, viisasta ehkä ei kuitenkaan.

Vierailija
27/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kovia noloilijoita.

Vierailija
28/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä (uusimaa) maski on lähes kaikilla, itsellänikin nolotti olla ilman. Ostin jo vastaisuuden varalle.

No ei oo 😁

Vierailija
29/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Visiiri on kätevä jos vaikka survot puolukoita niin ei roiskeet lennä kasvoille. Mutta Koronan torjumisessa sillä ei ole mitään merkitystä ellei lisänä ole hyvä maski. Visiiri ei suojaa käyttäjää eikä muita koronalta!

Ja tästä löytyy tutkimustietoa.

Vierailija
30/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä nyt enkö koskaan!

Vierailija
31/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista jos nolous on syy käyttää jotain suurättiä näön vuoksi. Pesettekö edes niitä räkärättejä?

Vierailija
32/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa kaikki ovat käyttäneet maskeja monta kuukautta ja silti korona leviää kovaa vauhtia ja Madridin eristäminen on ollut poliittisessa keskustelussa.

No ainakin löytyy tutkimustietoa että maskit vähentävät tartuntoja (jos kaikki käyttävät niitä kunnolla) ja ainakin saatu tartunta on usein merkittävästi lievempi kuin ilman maskeja.

Se kuinka paljon virusta saa vaikuttaa merkittävästi siihen kuinka pahana taudin sairastaa.

Vierailija
33/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys 0/5

En siltikään osta enkä käytä maskeja. Piste.

Et tietenkään, ei sun kaltaiset välitä muista.

Vierailija
34/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä voisi vähempää nolostuttaa jos en pue rättiä naamalle kun media sanoo niin. Odotan edelleen keväästä asti sitä kahta viikkoa.......

Vierailija
35/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylässä on aamulla kahdessa kaupassa, missä kävin, yli puolella maskit. 

Minä tulin puolisen tuntia sitten kauppareissulta. Keljon Prismassa kävin ja siellä tulin samaan johtopäätökseen.  

Mieheni kävi viime viikonloppuna aamulla tosi aikaisin ( meni aamulla  puoli kuuden jälkeen), kenelläkään hänen lisäkseen ei ollut . Tosin ei ollut asiakkaitakaan ollut kuin toistakymmentä. Ehkä ihmiset miettivät, että, kun on vain vähän ihmisiä, niin ei tarvitse laittaa.

Kävin eilen aamulla heti 7 jälkeen S-marketissa, kymmenkunta asiakasta, vain minulla maski. Ja maakunnassa on nouseva koronatrendi. Olisikohan fiksummat ihmiset myöhemmin liikkeellä?

36/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Visiiri on kätevä jos vaikka survot puolukoita niin ei roiskeet lennä kasvoille. Mutta Koronan torjumisessa sillä ei ole mitään merkitystä ellei lisänä ole hyvä maski. Visiiri ei suojaa käyttäjää eikä muita koronalta!

Ja tästä löytyy tutkimustietoa.

Eipä meistä ainakaan kukaan sairastunut koko kesänä 🤩

Vierailija
37/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikin Prismassa torstaina aamupäivällä suurimmalla osalla asiakkaista oli maskit. Varsinkin vanhemmat ihmiset katsoi mua kieroon siellä kun unohdin maskin kotiin. Ymmärrän kyllä 'yskän'. Ens kerralla mullakin on se päällä, nolotti jonkun verran palloilla ilman. Eka kerta kun tuli oikeasti fiilis että porukat tuijottaa maskitonta.

Vierailija
38/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen aamupöivällä Porin Puuvillan kauppakeskuksessa asioilla. Clas Ohlson, apteekki, alko ja Cittari, eli kävelin melkein päästä päähän. Yksi vanhempi pariskunta tuli kauppakäytävällä vastaan joilla oli maskit. Kellään muulla ei ollut, ei minullakaan.

Neljän aikaan iltapäivällä näkyi muutamia fiksuja minun lisäkseni.

Vierailija
39/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sama! Kävin labrassa ja KAIKILLA muilla oli maskit! Oli pakko ostaa itsekin, sain vihaisia katseita.

Vierailija
40/55 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo maskihullut luimuili maskintakaa kulmiaan kurtistaen Ja suu mutrulla hönkien

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi