Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun 3-kerroksisessa omakotitalossa järven rannassa ja minulla on 50 ha metsää - Sossu ei anna rahaa

Vierailija
09.10.2020 |

Millä valtio kuvittelee, että elän?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sinua ei ole tarkoitettu elämään.

Vierailija
2/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokset hirviä kiinni?

Juu ei kiva. Oletko valittanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n p.ska haisee tänne asti.

Hyh hyh!

Vierailija
4/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 😂 😂

Vierailija
5/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokset hirviä kiinni?

Jätin valituksen ja haen kunnalta harkinnanvaraista. Ihan älytön syteemi. Olen omalla työllä ja raadannalla saanut omaisuuteni hankittua ja nyt sossu ei voi antaa ruokarahaa.

Vierailija
6/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy talo ja muuta metsään. Enemmän tilaa ja ei tarvitse siivota.

Vierailija
7/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset hirviä kiinni?

Jätin valituksen ja haen kunnalta harkinnanvaraista. Ihan älytön syteemi. Olen omalla työllä ja raadannalla saanut omaisuuteni hankittua ja nyt sossu ei voi antaa ruokarahaa.

Eipä sillä ole merkitystä, oletko laittanut rahat säästöön pankkitilille vai sijoittanut metsään ja omakotitaloon. Kummassakin tapauksessa säästöjen voidaan katsoa olevan turvaamaan toimeentulo pahan päivän varalle.

Vierailija
8/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, törkeää miten valtio ei huolehdi omista kansalaisistaan!

Vierailija
9/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja: oikeasti no one cares

Vierailija
10/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Porvoossa.

Vierailija
11/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun vastaavalla paikalla 4 kerroksisessa kerrostalossa. Kela toimii sosssun vastikkeena ja antaa minulle rahaa sijoitusasuntojeni vuokralaisten välityksellä noin 500 €/kk/Kämppä

Vierailija
12/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistät muutaman hehtaarin mettää tasaseksi, niin jo vain on taas täpäkkää useammaksi vuodeksi

Vierailija
13/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaat metsää. Niin me tehtiin. Kuitupuunkin hinta ollut hyvä. Jos ei riitä yrität myydä rantatontin. Sillä tavoin täällä on aina eletty.

Vierailija
14/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pistät muutaman hehtaarin mettää tasaseksi, niin jo vain on taas täpäkkää useammaksi vuodeksi

No riippuu vähän metsästä.

Vierailija
15/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset hirviä kiinni?

Eipä sillä ole merkitystä, oletko laittanut rahat säästöön pankkitilille vai sijoittanut metsään ja omakotitaloon. Kummassakin tapauksessa säästöjen voidaan katsoa olevan turvaamaan toimeentulo pahan päivän varalle.

Ei koske ainakaan omakotitaloa jossa asuu. Siihen voi saada toimeentulotukea. Metsän nyt voi joutua realisoimaan ja se on ihan ok.

Vierailija
16/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokset hirviä kiinni?

Ei tarvitse juosta kun jättää ruokaa metsää keskellä talvea ja pistää lihoiksi vähin äänin.

Vierailija
17/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle pitäisi rahaa jakaa? Mee töihin niinku muutkin ihmiset.

Vierailija
18/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokset hirviä kiinni?

On tuttua, likimain sama tilanne itsellä muutama vuosi sitten. Olisi pitänyt ryypätä omaisuus, jotta olisi ollut mahdollisuus saada edes tilapäistä tukea. Ei tippunut, onneksi löysin muita keinoja selvitä eikä tarvinnut myydä vaivalla hankittua omaisuutta.

Sinänsä outoa - jos olet hoitanut asiasi järkevällä tavalla ja joudut pulaan, ei kela/kunta auta, mutta jos ryyppäät ja tuhlaat kaikki tulosi samantien, olet ansainnut kaikenlaisia tukia, jos joudut pulaan - vaikkapa, niin että menee työ ja rahat loppuu ryyppuputken päätteeksi. Heidän suhteen ollaan erittäin avokätisiä.

Ristiriitaista !!

Vierailija
19/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta firma. Poimit käpyjä ja myyt niitä maksaen veroja ja maksaen kirjanpitäjälle ja maksaen muita menoja? Ainiijoo. Mitään ei kannata tehdä ilman valtion tukia tässä maassa.

20/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nimeksesi Abdi Mohammed niin sossu soittaa sinulle ja kysyy tilinumeroasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme