Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä naisten "taso" oli kyllä paljon kovempi kuin miesten

Vierailija
09.10.2020 |

Olen nainen ja tunnen jo melko hyvin tinderin miestarjonnan ikäluokasta 30-40v. Ihan mielenkiinnosta tein profiilin miehenä ja selasin läpi 30-40-vuotiaat naiset. Jestas mitä naisia! Vaikka olisi ollut matalasti koulutettuja, lapsia, liikakiloja tai mitä ikinä niin mielestäni suurin osa naisista oli hyvinkin viehättäviä eikä erot esim. koulutettujen - matalasti koulutettujen tai lapsellisten ja lapsettomien välillä ollut mitenkään huomattava mitä tulee ulkoiseen viehättävyyteen (miehissä eron huomaa selvemmin). Lähes kaikki huoliteltuja ja kiinnostavia profiileja, verrattuna siihen miesten harmaaseen karvamöksöpisseli-massaan :D Jopa lesboissa oli hyvä tarjonta (ne selasin naisena läpi) :D

Niin halusinpa vaan nyt sanoa että hyvä me naiset :)<3

Kommentit (169)

Vierailija
81/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Se tasokkuus kaikkoaa kun näkee naamat livenä ilman kuva kikkailuja ja meikkiä. Kropista puhumattakaan....

Jostain kumman syystä miekkoset ovat minuun päin livenä XDDDDD aina olleet. Ainiin, minä en muokkaakaan kuvia ja hädin tuskin meikkaan. Vähän bb-voidetta, ripsaria ja poskipunaa muutama pieni sipaisu. Huuliin rasvaa (joka ei edes ole meikki) ja töpöttelen vähän väriä, joko värillisellä huulirasvalla tai sitten huulipunalla. Siis TÖPÖTTELEN, vähän vain sävyä.

Vierailija
82/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M39 kirjoitti:

Se tasokkuus kaikkoaa kun näkee naamat livenä ilman kuva kikkailuja ja meikkiä. Kropista puhumattakaan....

Jostain kumman syystä miekkoset ovat minuun päin livenä XDDDDD aina olleet. Ainiin, minä en muokkaakaan kuvia ja hädin tuskin meikkaan. Vähän bb-voidetta, ripsaria ja poskipunaa muutama pieni sipaisu. Huuliin rasvaa (joka ei edes ole meikki) ja töpöttelen vähän väriä, joko värillisellä huulirasvalla tai sitten huulipunalla. Siis TÖPÖTTELEN, vähän vain sävyä.

Mikä rouvan pointti mahtaa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei kuulu naisen sanovan, että "kyllä se mies vaan on komeampi sukupuoli", vaan naista pidetään inhimillisen estetiikan mittarina. Eläinten kohdalla ehkä ollaan reilumpia eli voidaan myöntää tiikerin olevan komeampi kuin kissanpentu, vaikka kissanpentu olisi söpömpi.

XDDDDD En jaksanut lukea puoliakaan tuosta pimeästä lätinästäsi, mutta kissarakkaana bongasin sanan tiikeri ja siksi kommentoin.

Öööö niin siis kissa on upea eläin, oli se sitten kotikissa, tiikeri, jellona, ilves tai mikä tahansa. Se ei ole pätkän vertaa loukkaus söpöä kisunpentua kohtaan, että valtava, raidallinen tikru on komea, mutta pieni kissavauvan palleroinen ei ole komea, vaan söpö. Ei kukaan sano ihmisvauvojakaan komeiksi XD Se, että tikru on komea kissa, ei tee siitä vähemmän söpöä tai mitään muutakaan. Kaikki kissat ovat yhtä 🖤

Vierailija
84/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

❝Koskaan ei kuulu naisen sanovan, että "kyllä se mies vaan on komeampi sukupuoli", vaan naista pidetään inhimillisen estetiikan mittarina. Eläinten kohdalla ehkä ollaan reilumpia eli voidaan myöntää tiikerin olevan komeampi kuin kissanpentu, vaikka kissanpentu olisi söpömpi.❞

XDDDDD En jaksanut lukea puoliakaan tuosta pimeästä lätinästäsi, mutta kissarakkaana bongasin sanan tiikeri ja siksi kommentoin.

Öööö niin siis kissa on upea eläin, oli se sitten kotikissa, tiikeri, jellona, ilves tai mikä tahansa. Se ei ole pätkän vertaa loukkaus söpöä kisunpentua kohtaan, että valtava, raidallinen tikru on komea, mutta pieni kissavauvan palleroinen ei ole komea, vaan söpö. Ei kukaan sano ihmisvauvojakaan komeiksi XD Se, että tikru on komea kissa, ei tee siitä vähemmän söpöä tai mitään muutakaan. Kaikki kissat ovat yhtä 🖤

Vierailija
85/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtäkään "kovemman tason" miestä joka olisi eksynyt hetkeä pidemmäksi aikaa tinderiin omasta tuttava piiristä. Joten en yhtään ihmettele "naisissa on kovempi taso" siellä.

Fiksut miehet etsivät toisista palveluista kumppania.

Minä tiedän. Heille se on seksiä kotiin ilmaiseksi katalogi.

Vierailija
86/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä näin on. Tiedän erään viisikymppisen pelimiehen, jolle tinder on loputon karkkikauppa. Hän on hyvin nirso, joten oletan että naiset eivät ole hurjasti poikenneet kuvistaan.

Olen selannut hänen tinderiään ja tulee kyllä luovuttajafiilis siitä. Naisissa on fiksuja ja hyvännäköisiä vaikka kuinka paljon. Ja tällä kaavalla tosiaan ne palveluun ehkä joskus eksyvät hyvätasoiset miehet viedään käsistä.

Vähän masentavaa kyllä. Pk-seudulla on täysin miesten markkinat.

Vierailija
87/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu vain siitä, että yliarvioit naisten tason ja aliarvioit miesten tason.

Oikeasti miehet ovat tasokkaampia koska eivät joudu edes meikkaamaan eikä käsittelemään kuviaan.

Faktahan on että lähes kaikissa eläimissä uros on komeampi. Punatulkku on punaisempi uroksena. Riikinkukolla on näyttävät hepeneet uroksena. Leijonalla on näyttävä harjas uroksena. jne.

Sama kyllä jatkuu ihan ihmisissäkin. Ap näkee vain väärin. KOSKA naiset meikkaavat.

Meikki huijaa. Mutta kun aamulla herätään, niin mies herää suoraan luontaisena paremman näköisenä kuin nainen. Nainen tarvitsee sen tunnin meikkisession, niin kyllä sitten ihmisnaaras on paremman näköinen kuin ihmisuros.

Tuo eläinvertaus ei oikein toimi millään tasolla. Jos mielestäsi parrat lisäävät viehättävyyttä niin se on oma mieltymyksesi mutta ei mikään objektiivinen fakta ja sulkia ihmisillä taas ei ole ja sen alla linnut ovat saman näköisiä. Ihmisten viehättävyys muodostuu vartalon muodosta ja kasvonpiirteistä, nirsoimmille sitten vielä silmien ja hiusten värit vielä lisäksi mutta kaikkia värejä esiintyy molemmilla sukupuolilla, miehillä toki tapana kaljuuntua joten se siitä sukupuolen mukana tulevasta leijonanharjasta. Kasvonpiirteet ovat naisilla pääsääntöisesti symmetrisemmät ja yleisen mielipiteen mukaan miellyttävät, hormonaalisista syistä. Meikkaus taas on puhtaasti kultturillinen asia ja odotukset naisten ja miesten ulkonäölle ovat sen takia muodostuneet hyvin erilaisiksi.

Vierailija
88/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt samaa ja selannut erilaisia profiileja läpi.

Olen myös huomannut, että naiset panostavat paljon enemmän kuviin. Kuvakulmat, kuvanmuokkaus .. Miehet tuntuvat ottavan vain yhden tai pari kuvaa nopeasti. Toki poikkeuksia löytyy. On miehiä, jotka panostavat kuviinsa ja naisia, jotka eivät panosta kuviin. Näitä poikkeuksia on kyllä vähän.

Panostavat kuviin kuvanmuokkauksella. 😅 ymmärrätkö, että tuo on suoranaista valehtelua. Sama kuin mies ottaisi kuvan naapurin koiran kanssa tai kaikki kuvat olisi kaverin luksuslukaalista Italiasta.

No mutta kun se kuva pitäisi nimenomaan olla vaikka sen naapurin koiran kanssa. Ja paljon mielummin kuva sieltä kaverin luksuslukaalista kuin omasta autotallista. En mä oleta, että kuvassa on automaattisesti miehen kämppä tai miehen tavarat. Jos ei ole oma elukka, niin monet kirjoittaa tekstiin, että "kuvan koira ei (valitettavasti) ole oma" tms. ja tällä tavalla jopa kertovat itsestään jotain (olen koiraystävällinen!) Ei rehellisyys tosiaan aina tarkoita inhorealismia. Voit olla ihan oma itsesi, vaikka oletkin oma itsesi edustavimmillasi. Lisäksi kuvakulmilla on väliä. Huono kuvakulma saa sut helposti näyttämään rumemmalta kuin mitä olet livenä. Esim luontokuvia ottaessa ainakin itse huomaan, että ne omat otokset ei koskaan tuo esille sen maiseman kauneutta tai tunnelmaa. Kuitenkin joku ammattilaiskuvaaja, joka osaa ottaa kuvat saa huomattavasti paremmin tuotua kohteensa esille erilaisilla kikoilla. Onko tällöin kuvaaja vilpillinen ja minä "rehellinen" kun räpsäisen kuvan nopeasti ohi kävellessä p*skalla kameralla?

Vierailija
89/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten osalta huomautan vielä, että naiset näkevät miehet komeampana, jos kuvasta tulee ilmi korkea status... Esim puku päällä mies kuin mies näyttää komeammalta naisten silmään, koska puku se kertoo korkeasta statuksesta.

Miten puku kertoo korkeasta statuksesta? Kaikilla miehillä on puku päällä jossain vaiheessa elämäänsä. Se ainoastaan poistaa/estää ne negatiiviset mielikuvat mitä miehen paska tyylitajusta seuraisi.

Vierailija
90/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat feikkejä (käsitellyt kuvat ja meikatut naamat)

Miehet taas ovat useimmat aidosti sitä mitä ovat.

Naurattaa se että aikuiset ihmiset laskevat kauniiksi jos näyttää meikattuna hyvältä. Kuinkakohan moni mies olisi meikkaamisen jälkeen hottis? Miettikää sitä..

Vierailija
91/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtäkään "kovemman tason" miestä joka olisi eksynyt hetkeä pidemmäksi aikaa tinderiin omasta tuttava piiristä. Joten en yhtään ihmettele "naisissa on kovempi taso" siellä.

Mitä ovat nämä toiset palvelut? Ainut jotenkin tyydyttävä deittipalvelu on Tinder. Muissa on vain kourallinen ihmisiä ja samat tyypit niissä roikkuu vuodesta toiseen. Olis kyllä markkinarakoa kunnon kilpailevalle deittisoftalle Tinderin rinnalle, mut en tiedä mikä tuossa on esteenä, vaatii vissiin isompaa rahaa sen markkinoiminen.

Vierailija
92/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itse myös selasin joskus naisena naisia ja huhhuh mikä ero profiileissa! Paljon parempia kuvia eli ei pelkästään peiliselfieitä tai rööki/kalja kourassa, hauskoja profiilitekstejä jne. Panostus omaan profiiliin paljon isompi. Joskus selasin yhden heteromieskaverin tinderiä hänen luvallaan ja huhhuh mitä kaunottaria siellä oli koko tinder täynnä! Itse olen ihan ruma rupsula verrattuna niihin naisiin joita tinder hänelle tarjosi. Hän sitten löysikin sen oman unelmanaisensa tinderistä. Tiedän lukuisia 30+ naisia itseni lisäksi jotka eivät löydä, tarjonta on vaan niin ruokottoman huonoa. 

Vierailija
93/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtuu vain siitä, että yliarvioit naisten tason ja aliarvioit miesten tason.

Oikeasti miehet ovat tasokkaampia koska eivät joudu edes meikkaamaan eikä käsittelemään kuviaan.

Nainen on aina miestä tasokkaampi.

Vierailija
94/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat feikkejä (käsitellyt kuvat ja meikatut naamat)

Miehet taas ovat useimmat aidosti sitä mitä ovat.

Naurattaa se että aikuiset ihmiset laskevat kauniiksi jos näyttää meikattuna hyvältä. Kuinkakohan moni mies olisi meikkaamisen jälkeen hottis? Miettikää sitä..

No ei olisi hottis vaan transun näköinen.

Vierailija
95/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi käydä katsomassa yleisesti "tasoja", esim

https://hotornot.com/dating/finland/uusimaa/espoo

Ei tarvitse rekisteröityä jne. Pitää sanoa näin miehenä että "taso" on tuolla paljon parempi/totuuden mukainen verrattuna tinderiin! Niin miesten kuin naisten osalta. Palvelussa on samat tylsät teksti rajoitukset kuin tinderissä joten ei mitään romaaneja löydy. Mutta positiivisena tuolla on paljon vähemmän emoj profiileja naisilla verrattuna tinderiin!

Ps. Löytyy oma profiili tuolta myös mutta sitä ei sentään näytetä julkisesti kaikille (enkä espoossa asu). Eli osa profiileista näkyy vain jos rekisteröidytte.

Vierailija
96/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei välitä ulkonäöstään.

Kuva tinderiin otetaan omassa hämyisessä vessassa aamupask.n jälkeen. Ei harjata hiuksia jos niitä ylipäänsä on. Ei huolehdita perus hygieniasta. Ei osteta uusia vaatteita vaan 10v vanhat verkkarit ja t-paita päällä käydään, niin töissä kun treffeillä.

Käytöstavatkin kun jollain slummi - asukilla.

Vierailija
97/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ovat nämä toiset palvelut? Ainut jotenkin tyydyttävä deittipalvelu on Tinder. Muissa on vain kourallinen ihmisiä ja samat tyypit niissä roikkuu vuodesta toiseen. Olis kyllä markkinarakoa kunnon kilpailevalle deittisoftalle Tinderin rinnalle, mut en tiedä mikä tuossa on esteenä, vaatii vissiin isompaa rahaa sen markkinoiminen.

Pakko sivusta sanoa rumasti. Millä ihmeen perusteella kuvittelette löytävän tinderin bajamaja jonosta sen helmen? Kuvitteletteko että volkkari on parempi auto kuin maybach. Kun volkkareita on enemmän? Tai joku h&m paita verrattu prada, koska h&m paitoja on niin paljon!

Kyllä laatu yleisesti on jotain muuta kuin määrä!

Vierailija
98/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3899606/sinkut-kysely

Vierailija
99/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minun näkökulma on hieman puolueellinen koska olen lesbo, mutta samaa mieltä että tinderin naiset ovat tasokkaita :D

Vierailija
100/169 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi käydä katsomassa yleisesti "tasoja", esim

https://hotornot.com/dating/finland/uusimaa/espoo

Ei tarvitse rekisteröityä jne. Pitää sanoa näin miehenä että "taso" on tuolla paljon parempi/totuuden mukainen verrattuna tinderiin! Niin miesten kuin naisten osalta. Palvelussa on samat tylsät teksti rajoitukset kuin tinderissä joten ei mitään romaaneja löydy. Mutta positiivisena tuolla on paljon vähemmän emoj profiileja naisilla verrattuna tinderiin!

Ps. Löytyy oma profiili tuolta myös mutta sitä ei sentään näytetä julkisesti kaikille (enkä espoossa asu). Eli osa profiileista näkyy vain jos rekisteröidytte.

Samat säälittävät rumilukset siellä kun tinderissä! Omalta paikkakunnalta oikein helmiäkin joukossa... Nistejä, alkkiksia, naistenhakkaajia.. Siis wau 😘👌❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän