Tinderissä naisten "taso" oli kyllä paljon kovempi kuin miesten
Olen nainen ja tunnen jo melko hyvin tinderin miestarjonnan ikäluokasta 30-40v. Ihan mielenkiinnosta tein profiilin miehenä ja selasin läpi 30-40-vuotiaat naiset. Jestas mitä naisia! Vaikka olisi ollut matalasti koulutettuja, lapsia, liikakiloja tai mitä ikinä niin mielestäni suurin osa naisista oli hyvinkin viehättäviä eikä erot esim. koulutettujen - matalasti koulutettujen tai lapsellisten ja lapsettomien välillä ollut mitenkään huomattava mitä tulee ulkoiseen viehättävyyteen (miehissä eron huomaa selvemmin). Lähes kaikki huoliteltuja ja kiinnostavia profiileja, verrattuna siihen miesten harmaaseen karvamöksöpisseli-massaan :D Jopa lesboissa oli hyvä tarjonta (ne selasin naisena läpi) :D
Niin halusinpa vaan nyt sanoa että hyvä me naiset :)<3
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tehnyt samaa ja selannut erilaisia profiileja läpi.
Olen myös huomannut, että naiset panostavat paljon enemmän kuviin. Kuvakulmat, kuvanmuokkaus .. Miehet tuntuvat ottavan vain yhden tai pari kuvaa nopeasti. Toki poikkeuksia löytyy. On miehiä, jotka panostavat kuviinsa ja naisia, jotka eivät panosta kuviin. Näitä poikkeuksia on kyllä vähän.
Paino sanalla kuvanmuokkaus. Miehet ovat rehellisempiä ja siksi ehkä heidän kuvansa järkyttävätkin ankeudellaan, näkyy kaikki syylät ja epätrimmatut amisviikset.
Itse olen tullut siihen tulokseen, että naisena en pysty arvioimaan naisia. Mielestäni maailmassa on paljon rumia miehiä, mutta hyvin vähän rumia naisia, joten siitä päättelen että olen kyvytön realistisesti arvioimaan. Harmi, etten ole lesbo enkä edes bi.
Vierailija kirjoitti:
Mitähä tähä pitäs sanoo? :o Anteeksi. :) Vaikka en oo ikinä ollu Tinderis enkä osu tuoho ikäluokkaa, nii pyydän siult anteeksi kaikkien miesten puolesta. Ny kohti uusia seikkailuja! :) M25
Sä oot tullu takas !❤️
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tullut siihen tulokseen, että naisena en pysty arvioimaan naisia. Mielestäni maailmassa on paljon rumia miehiä, mutta hyvin vähän rumia naisia, joten siitä päättelen että olen kyvytön realistisesti arvioimaan. Harmi, etten ole lesbo enkä edes bi.
Hyvin sanottu ja arvostettavaa rehellisyyttä. Naiset ovat myös ihan tutkitusti kyvyttömiä arvioimaan näitä realistisesti, mitä vielä ilmapiiri ruokkii. Luonto on kuitenkin koodannut naiset ylikriittiseksi, jotta lajin tulevaisuus oli mahdollisimman hyvä. Tämä tapahtuu siten että vain laadukkaimmat urokset siittävät kaikki naaraat.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta siis. Ap vahvisti ihan tutkitunkin asian. Keskivertomies näyttää naisista rumemmalle kuin taas keskivertonainen miehistä.
Totta. Useimmat miehet OVAT sekä piirteiltään, että kropaltaan rumia, tai vähintäänkin epämiehekkäitä. Kaljut, harvahiuksiset, 'itäiset' piirteet ja silmät, lyhyys, ylipaino..
Vierailija kirjoitti:
M39 kirjoitti:
Se tasokkuus kaikkoaa kun näkee naamat livenä ilman kuva kikkailuja ja meikkiä. Kropista puhumattakaan....
Kerro mulle yksikin syy miksi jonkun plösön on varaa vaatia itselleen missitason naista? On se hauska miten naisen pitäisi olla äärettömän laiha, rintojen pitäisi olla kiinteät ja pystyt ja vartalotyypinkin pitäisi olla siro ja keijumainen, mutta mies saa rauhassa olla löysä vartaloltaan ja vielä lisäksi luonteelta mülkku. Miesten ikävaatimuksista puhumattakaan, etköhän sinäkin siellä etsi lähinnä mun ikäisiä ja nuorempia.
N21
Jos naisen pitää olla siro ja keijumainen ja pystyt rinnat jne. Niin miksi kaikki naiset saavat matcheja Tinderissä? Kuinka moni suomalaisnainen on edes siro ja keijumainen? Ei melkein kukaan. Sun uhriutumistarinalla ei ole mitään pohjaa todellisessa elämässä. Mutta sun tarkoitushan olikin (miesten halventamisen lisäksi) juuri se, uhriutuminen.
Niin, eikös tämä aloittajan havainto vain vahvista sitä palstaülien hokemaa, että vain pieni osa miehistä yleensä koetaan hyvän näköisiksi tai muuten viehättäviksi? Vai koskeeko havainto vain tinderiä, ja esim. kadulla ja Prismassa miesten "taso" on yleisesti yhtä hyvä kuin naisten?
Itse olen heteromies ja pidän suurinta osaa naisista ulkoisesti jokseenkin viehättävinä, miehistä vain pientä osaa. Eli jaan aloittajan tuntemukset. Tinderiä en ole kokeillut, enkä koe tarvetta arvioida kenenkään "tasoa".
Tässä esimerkki naisesta, joka saa treffejä niin Tinderistä kuin ihan arkielämästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin ettei naiset usko tasoihin ja tasoteoriaan.
Naiset eivät usko tasoteoriaan = miehen (varsinkin komean sellaisen) pitää hyväksyä mikä tahansa räväkkä yhoo röökisidukka rillipää pullukka. Kyllä naiset sitten kuitenkin lopuksi ovat varsinaisia tasoteoria asiantuntijoita ja sen huomaa siitä että kelpuuttavat itselleen vain oma taso plus 2-3 arvosanaa miehiä. Näinhän ei tietenkään voisi tapahtua jos olisivat tasosokeita.
Rillipää, voi jestas. Millaiselle ihmiselle silmälasit on nykyään kauhistus? Kuulostaa 80-luvun kirjekaveri-ilmoitukselta, niihinkään ei tarvinnut rillipäiden ja läskien vaivautua vastaamaan.
Tunnistan helposti muokatut kuvat ja siltä kantilta pystyn aika hyvin sanomaan, että onhan niitä kauniita naisia tosi paljon. Miehiä on paljon vaikeampi arvostella kuvista koska miehillä on kuvia laidasta laitaan ja eri laatuisia.
Jos naisella on pelkkiä ylhäältä otettuja selfieitä niin hän on lihava.
Viikonloppu alkanut trolli_landiassa. Taidanpa mennä tekemään poppareita 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on pelkkiä ylhäältä otettuja selfieitä niin hän on lihava.
Okei. No asiaan selviää kysymällä, eikö niin tai pyytämällä ensi alaston kokovartaloselfie, kuten minulle kävi. Miehellä ei itsellä tosin ollut kuvaa ollenkaan.
Miks miun kommentit poistettiin? :o M25
Niin ihan úliteorioitten mukaista. Naiset pitävät miehistä komeana todella pientä osuutta. Miehen sanomana se vain on väärin ja ûlinaa, naisen sanomana voimaannuttavaa.
Joo, tein itsekin ihan vasta profiilin miehenä nähdäkseni millainen "kilpailutilanne" alueellani on ja jopa vähän järkytyin. Todella hyväkuntoisia ja kauniita naisia niin kauan kuin jaksaa selata. Miehissä on jonkun verran +yksilöitä, mutta aika nopeasti tulee vastaan ne lippalakki-kaksoisleuka-möhömaha-risuparta -tyypit.
Joo, miehet ei meikkaa, mutta ei niistä useimmat kyllä näytä huolehtivan itsestään mitenkään muutenkaan. Ja tarkoitan nyt muutakin kuin urheilua. Hiukset ja parran voi pitää siistinä ja jos ei kunnollista partaa kasva, vaan sellainen naamatuhero (mikä useimmilla on), niin aja kaikki pois. Miehille on myös kosteusvoiteita, eli sitä naamanahkaankin voi hoitaa ja pitää kynnet (sekä varpaat että sormet) siistinä. myös kulmat voisi nyppiä siistimmiksi ja selkäkarvoituksen sokeroida. Tosi monet (varmasti ihan hyvissä töissä olevat) miehet ylläpitää sellaista koditon pummi -tyyliä. Ei nappaa ainakaan itseäni yhtään.
Monet homo-miehet huolehtivat ulkonäöstään paljon paremmin ja siksi monet ovatkin keskiverto-heteromiestä viehättävämmän näköisiä. Pointtina siis se, että asialle siis voisi tehdä jotain jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin ettei naiset usko tasoihin ja tasoteoriaan.
Naiset eivät usko tasoteoriaan = miehen (varsinkin komean sellaisen) pitää hyväksyä mikä tahansa räväkkä yhoo röökisidukka rillipää pullukka. Kyllä naiset sitten kuitenkin lopuksi ovat varsinaisia tasoteoria asiantuntijoita ja sen huomaa siitä että kelpuuttavat itselleen vain oma taso plus 2-3 arvosanaa miehiä. Näinhän ei tietenkään voisi tapahtua jos olisivat tasosokeita.
Ei sinun tai kenenkään miehen tarvitse hyväksyä yhtään mitään tai ketään. Itse voit "tasosi" asetella ja kun kerta ulkonäkö eli kauneus ja hoikkuus ja silmälasittomuus ovat ne kriteerit, niin niitä kohti sitten vaan
Ja kun kerta taas miljoonannen kerran olet sitä mieltä että tasoteoria on olemassa, niin tasoteorian mukaan sinä, minä ja Henun Liisa ja Lasse saavat omantasoisensa kumppanin.
Eli jos et hyväksy läskiä, räväkkää yhoo sidukkavalsta rillipäätä niin voivoi, nosta tasoasi, koska olet läskin ,räväkän , yhoo sidukkavalsta rillipäätä tasoinen
Millähän kriteereillä tasovertailu on tehty? Ilmeisesti ulkonäköä on verrattu. Mutta kuinka verrata naisen kauneutta miehen komeuteen, kun ne eivät ole sama asia? Tutkimusten mukaan naiset luokittelevat melko pienen osan miehistä komeiksi ja vastaavasti miehet luokittelevat naisista moninekertaisesti suuremman osan kauniiksi. Ehkä tämä sama ilmiö tuli vastaan myös ap:lla. Toisaalta, naisia on aina arvioitu ulkonäön perusteella enemmän kuin miehiä ja se näkyy myös siinä, että naiset meikkaavat ja miehet melko vähän. Monen naisenkin mielestä mies ei ole miehekäs, jos hän meikkaa. Miehen pitäisi näyttää yhtä hyvältä ilman meikkiä kuin naisen meikattuna ollaakseen "yhtä tasokas".
Naisena et ymmärrä miten lapset romauttavat markkina-arvon. Toki on joitakin lapsellisia miehiä myös, jotka hakevat lapsellista naista suurperheeseen. Heille sellainen on ok vaihtoehto. Mutta ei kukaan edes ok näköinen, koulutettu ja lapseton mies hyväksy yksinhuoltajaa. Eikä siinä ulkonäkö merkitse yhtään. Lapsen kanssa joudut sen varaisäksi, naisen vapaa-aika pyörii tenavan ympärillä, lapsi on naiselle aina ykkönen, mies joutuu taloudellisesti elättämään jotain kautta lasta ja toiveet omasta biologisesta lapsesta voi haudata. Mieluummin elää elämänsä sinkkuna, mutta onnellisena.
Ei todellakaan ole mitään miesvihaa, vaan ihan faktaa.
T: eri