Tinderissä naisten "taso" oli kyllä paljon kovempi kuin miesten
Olen nainen ja tunnen jo melko hyvin tinderin miestarjonnan ikäluokasta 30-40v. Ihan mielenkiinnosta tein profiilin miehenä ja selasin läpi 30-40-vuotiaat naiset. Jestas mitä naisia! Vaikka olisi ollut matalasti koulutettuja, lapsia, liikakiloja tai mitä ikinä niin mielestäni suurin osa naisista oli hyvinkin viehättäviä eikä erot esim. koulutettujen - matalasti koulutettujen tai lapsellisten ja lapsettomien välillä ollut mitenkään huomattava mitä tulee ulkoiseen viehättävyyteen (miehissä eron huomaa selvemmin). Lähes kaikki huoliteltuja ja kiinnostavia profiileja, verrattuna siihen miesten harmaaseen karvamöksöpisseli-massaan :D Jopa lesboissa oli hyvä tarjonta (ne selasin naisena läpi) :D
Niin halusinpa vaan nyt sanoa että hyvä me naiset :)<3
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Miesten osalta huomautan vielä, että naiset näkevät miehet komeampana, jos kuvasta tulee ilmi korkea status... Esim puku päällä mies kuin mies näyttää komeammalta naisten silmään, koska puku se kertoo korkeasta statuksesta.
Höpöhöpö. Minä näen kädentaitoiset ja sydämelliset mieten kaikista puoleensävetävimpinä. Komeuden perusteella en miestä hae. Aika harva nainen pitää pukumiehistä. Toki, jos etsit lompakkoloista, niin silloin kannattaa laittaa rekvisiitaksi puku päälle parinetsintäkuvaan. Suurin osa tavallisista naisista etsii kuitenkin tasavertaista elämänkumppania, joka ei arkielämässä käytä pukua. Minä ainakin haluan nähdä, millainen mies on arkilookissaan eli sellaisena kuin tulisin häntä katselemaan suurimman osan ajasta. Samalla logiikalla olettaisin miesten etsivän naista. Jos nainen meikkaa päivittäin, niin on tietenkin loogisinta laittaa sellaisia kuvia näytille.
Vaikka olisi nätti naama naisella tinderissä, todellisuus tulee treffeillä esiin ja vartalot on monella (30+ ainakin) luokkaa plösö.
Kokeilin kerran badoota ja katsoin siellä naistenkin profiileja. Kaikki aika kivannäköisiä kuvissa. Mikä pisti erityisesti silmään oli, että ikähaarukkani miehiä näkyi kymmeniä, ehkä satakin, noin 10 km säteellä. Naisia vastaavasti vain muutamia, ei ainakaan paljon kymmentä enempää. Tavallisimmannäköisiä naisia olikin hyvin vähän, eivät ilmeisesti hae seuraa deittisovellusten kautta.
Itse koin olevani kauneimmasta päästä vaikken meikkaakaan tai käsittele kuvia ollenkaan (lapsia on vaikken ole yh, yliopistokoulutus lähivuosien tavoite). "Kilpailuedusta" hyödyin sen verran, että sain tuhansia tykkäyksiä salimakeilta, senioreilta ja m a ahanmu uttajilta. Normaalimmat miehet suhtautuivat lähinnä epäluuloisesti. Joten poistin minäkin koko sovelluksen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kauneusfiltteri?
Ei nyt varsinaisesti filtteri, mutta kuvanparannusappi kuiten. Siis Facetune.
Sisältö ilmiannettu mi es vi hasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmättä tätä naisten meikkaamisen dissausta. Toisaalta halutaan se näyttävä nainen, eli just niitä näyttäviä kuvia klikataan ja swaipataan, mutta sitten itketään kun se ilman meikkiä näyttääkin erilaiselta... Duh.
Ei kyllä pidä paikkaa meidän kaikkien osalta. Yksikään minun ex-naisystävä tai ex-vaimo, ei meikannut (lukuunottamatta isoja juhlia). Enkä swaippaile naisia jotka on pakkeloitu, paitsi vasuriin. Itselle etin kumppania joka näyttää päivällä ja aamulla samalta. En halua säikähdellä aamuisin että kuka hemmetti minun vieressä on!
Ps. Luonnollinen kauneus on paljon kauniinpaa kuin pakkeloitu naama tai filtterien kanssa väännetyt kissanpennun silmät.. Sitä paitsi itselle iskee kaikki filtterit aika pahasti silmään, kun naiset (tai maisemat) eivät enää näytä luonnollisilta.
Itsekin naisena laitan lähinnä vain arkisin töihinkin vain kulmiin väriä ja joskus muualle mennessä ripsaria silmiin. Nuorempana en poistunut huonon ihon ja itsetunnon takia kotoa koskaan ilman meikkiä, mutta nykyään en enää välitä. Miehet kattelee jopa enemmän kuin ennen, ehkä se on se itseluottamuskin? Tiedän myös, että laittautumalla saisin itsestäni vaikka millaisen kaunottaren ja pitkät hiuksetkin on luonnostaan, mutta en jaksa. En tykkää oikein huomiostakaan. Se meikki vain tuntuu lisäävän sitä.
Mutta ei silti dissaile niitä naisia, jotka meikkaavat tai keikistelevät kuvissa. Se on heidän juttunsa, mutta kyllä minusta jokaisen miehen tulisi myös osata nähdä sen läpi ja olettaa, että luonnossa on eri näköinen ja tuo kuva on vain rooli.
Samat sanat aika pitkälle. Itsellä pitkä tukka, ei meikkiä ja vielä rillit, mutta olen huomannut kaupassa kattelua (!), muualla en paljon käykään nykyään. En halua huomiota, joten meikkaaminen on jäänyt, samoin naisellisempi pukeutuminen kuten korkkarit, saappaat, minit jne.
Ehkä se kattelu johtuu siitä, että sulla ei ole maskia?
Tein just saman tempun kuin ap eli menin Tinderiin esittäen miestä, jotta voin tarkastaa miltä "kilpailijani" näyttää. Järkytyin kanssa siitä että siellä on vaan todella kauniita, hoikkia, täydellisiä beibejä ja ihan tosi vähän tavallisen näköisiä. Ilmankos miehet on kaikki noiden beibejen perään, siellä on tissiä, peppua ja täydellistä kroppaa. Hiukset ja naamat laitettu viimesen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tein just saman tempun kuin ap eli menin Tinderiin esittäen miestä, jotta voin tarkastaa miltä "kilpailijani" näyttää. Järkytyin kanssa siitä että siellä on vaan todella kauniita, hoikkia, täydellisiä beibejä ja ihan tosi vähän tavallisen näköisiä. Ilmankos miehet on kaikki noiden beibejen perään, siellä on tissiä, peppua ja täydellistä kroppaa. Hiukset ja naamat laitettu viimesen päälle.
Kuulostaa ihan paritusohjelmalta. Liekkö laillista edes?
sivusta. Valokuvaus filltteri joka silottaa kuvasta kasvoja, tasapainottaa värejä, suurentaa silmiä, kaventaa kroppaa, vaalentaa hampaita. jne. Mutta yhtälailla moni tekee saman kuvakulmilla ja meikeillä (lukuunottamatta tuota silmien suurentamista). Naiset huijaavat paljon enemmän tuolla tiderissä kuin miehet.
Varmasti joku kommentoi että miehet valehtelevat iän tai parisuhde statuksen. Ja varmasti on niin, mutta he hakevat jotain muuta kuin parisuhdetta. Taas nämä naiset jotka valehtelevat itsestään, hakevat sitä parisuhdetta. Ja näiden naisten tarinoita saadaan sitten lukea täällä AV palstalla kuinka tindermies käyttäytyi treffeillä.