Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatteisiin 2120 euroa, paljon vai vähän?

Vierailija
30.12.2013 |

Pidin kirjaa tän vuoden vaatemenoista, ja niitä tuli ostettua yhteensä 2120 eurolla. Paljon alennettuja tuotteita, merkkeinä mm. Esprit. Kallein hankinta Dieselin mekko, joka makso 107 euroa (siinä 40 % alennus).

Paljon teillä menee vuodessa vaatteisiin? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee tuo aloittajan mainitsema summa eli 2000+ eur kuukaudessa...

Matkustan ulkomailla työkseni ja kierrän iltaisin kaupungeilla liikkeitä töiden jälkeen ja sorrun ihaniin ostoksiin, sellaisiin joita ei täältä Suomesta saa. Mieheni ostelee minulle koruja ja käsilaukkuja, noin tonnilla kuussa aina kun käymme pidemmillä ja lyhyemmillä lomilla 8-10 kertaa vuodessa.  Am I high maintenance? No joo, mutta look at me! ;)

Vierailija
22/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:08"]

Minulla menee tuo aloittajan mainitsema summa eli 2000+ eur kuukaudessa...

Matkustan ulkomailla työkseni ja kierrän iltaisin kaupungeilla liikkeitä töiden jälkeen ja sorrun ihaniin ostoksiin, sellaisiin joita ei täältä Suomesta saa. Mieheni ostelee minulle koruja ja käsilaukkuja, noin tonnilla kuussa aina kun käymme pidemmillä ja lyhyemmillä lomilla 8-10 kertaa vuodessa.  Am I high maintenance? No joo, mutta look at me! ;)

[/quote]

You go girl!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 300 vuodessa ja sisältää myös kengät. Ostan vähän, mieleistä, hyvää, laadukasta, joka on alennuksessa.

Vierailija
24/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa mennä yli viisi tonnia vuodessa, vaikken olekaan koskaan laskenut. Mutta kun ylimääräistä rahaa jää tonni kuussa, ja siitä suurin osa menee vaatteisiin (toki myös harrastuksiin, kampaajalle, matkoihin, yms.), on tuo summa varmaan aika lähellä totuutta.

Mutta kyllä mä sitten pukeudunkin hyvin :-)

Vierailija
25/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö 21. In your dreams. 

Vierailija
26/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljonhan se on, mutta riippuu työstä, harrastuksista yms., mitä oikeasti tarvitsee. Esim. kotiäiti tarvitsee joka säälle hyvät ulkoiluvaatteet. Ei niitä saa parilla eurolla kirpparilta. Jos siis on varaa, on kohtuullista kotiäidin hankkia esim. ulkouluvaatteita aika isollakin summalla. Esillä olevassa työssä saattaa tarvita edustusasuja, sukeltaja tarvitsee sen sukelluspuvun.

Vierailija
27/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:21"]

Höpö höpö 21. In your dreams. 

[/quote]

Olen sentään töissäkäyvä ja hyvässä ammatissa oleva lapseton 34v nainen jolla myös perintöjä tilillä, joten rahaa löytyy toki osteluun.

Vierailija
28/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olen kyllä unohtanut nämä summat ulkomailla asuessani. En juurikaan osta täällä mitään itselleni ilman että se on teetetty räätälillä mittojen mukaan.Se on onneksi kyllä halpaa. Käsintehty kashmirvillainen pitkä villatakki, n. 60 €, Thaisilkkinen kotelomekko 30€ , Villakangastakki 40€, Puku 60 €. Ihna koska vaan voi tulla verataamaan laatua vaikkapa Stockan myymään riistohintaan....

Vierailija
29/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihmettelee alapeukkujen määrää :) Pitäiskö tulkita, et on menny liian vähän tai liikaa??? 

Oon ollu viime vuoden tiukalla säästöbudjetilla, ja siksi pitänyt kirjaa tuloista ja menoista. En mielestäni sanonut, että minulla ei olisi varaa enempään tai kalliimpiin vaatteisiin. Pyrkimyksenä on ollut pienentää kulutusta, ja Ihmettelin vain, että silti mennyt noin paljon, tosin tänä vuonna iso osa urheilureleisiin (joita en juurikaan osta aleista). 

Noh, täällä on ostajia laidasta laitaan, moni tuntuu saavan laatua tosi pienillä summilla.

Niin ja saanko kysyä m30, että jos joka vuosi menee keskimäärin 5-6k vaatteisiin, kuinka kauan viihdyt niissä? Kierrätätkö? 

Vierailija
30/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vähän tänä vuonna, kenkiä ostin 350 €:lla, vaatteita muutamalla satasella.

Vierailija
31/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä voi mennä noin vähän??! Ei ihme että suomalaisia pidetään tyylittöminä kun ette sijoita enempää itseenne!

Vierailija
32/32 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän kyllä, ostin pelkästään kaksi pukua loppuvuodesta, olivat tonnin kappale. Siihen kaikki muu päälle, puhutaan varmaan 5-6k vuodessa helposti.

-m30-