Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meikkivoidetta käytätte?

Vierailija
30.12.2013 |

Mikä on tämänhetkinen suosikkinne meikkipohjan suhteen ja minkä vuoksi?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 01:02"]

Mä petyin Blascoon, kuivattaa, sopivampaa omalle iholleni saan halvemmalla marketista. 

[/quote]

joku sokoksen myyjä "kieltäytyi" kerran myymästä minulle joe blascoa, kun sanoi että ihoni on niin hyväkuntoinen, ettei tarvitse moista "teatterimaskia". Siinä on pigmenttiä mutta ei hoitavuutta.

Vierailija
62/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:21"]

Mä petyin Blascoon, kuivattaa, sopivampaa omalle iholleni saan halvemmalla marketista. 

[/quote]

joku sokoksen myyjä "kieltäytyi" kerran myymästä minulle joe blascoa, kun sanoi että ihoni on niin hyväkuntoinen, ettei tarvitse moista "teatterimaskia". Siinä on pigmenttiä mutta ei hoitavuutta.

[/quote]

No nimenomaan peittävyyden takia sitä ihmiset käyttääkin =) Ei se ole mikään teatterimaski, jestas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:21"]

[/quote]

[/quote]

No nimenomaan peittävyyden takia sitä ihmiset käyttääkin =) Ei se ole mikään teatterimaski, jestas.

[/quote]

No "teatterimaskin" tyyppiseksi myyjä sitä kuvaili. Ajoi takaa sitä, että siinä toki on haettua peittävyyttä mutta ei sitten mitään sen kummempia hoitavia tai kosteuttavia ominaisuuksia. Eli näki kai asian niin ettei suht hyvää ja tasaista ihoa kannata sillä peittää. Varmasti tietyille ihmisille sopii hyvin.

Vierailija
64/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipohjaani kuuluu pelkkä Lumenen kasvorasva tai Lumenen kosteuttava kevyt meikkivoide,peitevoide näpyille ja vahasti punoittaville alueille+tummille silmänalusille,sekä Lumenen cc-puuteri. Sattumaa,että kaikki ovat Lumenea. En voi käyttää paksuja peittäviä meikkivoiteita,koska iho muuttuu näppyläiseksi. Opettelen jossain vaiheessa valokynän ja poskipunan tai aurinkopuuterin käytön.

Vierailija
65/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän max factorin paria eri meikkivoidetta. Jostain syystä esim estee lauder, clinique etc aiheuttavat allergiaa :O monista ns luksusmerkkien irtopuutereista tulee myös. Epäilen että joku tuoksuaine tms... garnierin bb myös käytössä mutta ei voi käyttää joka päivä, muuten tulee sitä samaa ongelmaa tosin ei niin paljoa. Liekö aurinkosuoja syynä, melkeimpä kaikista aurinkorasvoista tulee myös iho-oireita :/

Vierailija
66/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korres Wild Rose foundation, aivan samanlainen, kuin Dior Forever, mutta Kreikasta ostettuna yli puolet halvempi. Lumenen CC on myös todella hyvä.

Vierailija
67/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC-voide on arkikäytössä hyvä, samoin Max Factorin Whipped Creme foundation. Parempana meikkivoiteena minulla on Shiseidon Radient Lifting. Seuraavana tarkoitus kokeilla Shiseidon Sheer and Perfect foundationia. 

Vierailija
68/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarinsin ever matte. Ei nimestään huolimatta ole mikään super mattapintainen. Tykkään. Cliniqueta suosisin, mutta ei tunnu löytyvän hyvää sävyä :(

Vierailija
69/70 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene CC-voide on lemppari, sopii täydellisesti sekaiholleni, ei kuivata eikä rasvaa. Kevyt ja huomaamaton  mutta peittää silti hyvin.

Vierailija
70/70 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän