Mitä meikkivoidetta käytätte?
Mikä on tämänhetkinen suosikkinne meikkipohjan suhteen ja minkä vuoksi?
Kommentit (70)
Korres mineraalimeikkipuuteri aivan mahtava tuote. Ben nye meikkivoide hyvin riittoisa. Nyt kokeilin myös halvempaa loreal matte morphose vaahtomeikkivoidetta joka on ilmavan kevyt. Yleensä tilaan meikit strawberrynet.comista. Suosittelen kokeilemaan korresia!
Korres mineraalimeikkipuuteri aivan mahtava tuote. Ben nye meikkivoide hyvin riittoisa. Nyt kokeilin myös halvempaa loreal matte morphose vaahtomeikkivoidetta joka on ilmavan kevyt. Yleensä tilaan meikit strawberrynet.comista. Suosittelen kokeilemaan korresia!
Lumenen CC. En vaihtais mihinkään.
Iho kuin kolmeseiskalla. =)
t. 40
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:05"]Onpa kumma kun juuri kukaan ei käytä lumeneja jne vaan kaikki jotain dioria tai blascoa jeeeps
[/quote]
Mieti ! Kerroin käyttäväni Lidlin tuotetta ja saan kasan alapeukkuja. Ehkä mulla on joskus Lumeneen varaa.
Mä petyin Blascoon, kuivattaa, sopivampaa omalle iholleni saan halvemmalla marketista.
Korealaista bb voidetta. Sisältää aurinkosuojan, peittää mutta ei ole raskas.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:56"]
halpis-blasco eli grimas
[/quote]
Grimas myös, kahta eri sävyä miksailen
miten te levitätte noita blascon meikkejä? mulla niillä laitettu pohja on aina paksun ja tunkkaisen näköinen :/
Guerlain lingerie de peau ,on vaan paras, vaalien sävy siitä. Kesällä Garnierin bb-voide, rasvottuvalle iholle vaalea sävy. Kumma et varmaa 3 muutaki mainitsi ton guerlainin, ei niin yleinen ja harvemmin missään mainostetaan. Blascoa haluisin koittaa, vaan olisko niillä näin vaalealle mitään...
Nyton Calvin Klein, jonka löysin alesta alle kympillä. Vielä on se täydellinen hakusessa.
Lumenen CC ja Maybelinen BB sekä Maybelinen FIT 110 meikkivoide. CC tuntuu tosi hyvältä ja onkin aina käytössä
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:10"]Lancome Teit Miracle. Olen mies.
[/quote]
Huomaavatko ihmiset että sinulla on meikkivoidetta?
[/quote]
Eivät, vaikka en ole varmasti edes mikään maailman paras levittäjä. Jopa kysyessäni väittävät etteivät näe. Tuote on kuitenkin hyvälaatuinen ja sävy sopii minulle täydellisesti niin ehkä siksi.
[/quote]
Oletko ns. Kaunis mies?
[/quote]
Näin minulle kerrotaan, itse tosin en välttämättä käyttäisi sanaa kaunis, mutta ilmeisesti kasvonikin ovat naisten mieleen.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:10"]Lancome Teit Miracle. Olen mies.
[/quote]
[/quote]
Eivät, vaikka en ole varmasti edes mikään maailman paras levittäjä. Jopa kysyessäni väittävät etteivät näe. Tuote on kuitenkin hyvälaatuinen ja sävy sopii minulle täydellisesti niin ehkä siksi.
[/quote]
Miksi käytät meikkiä?
[/quote]
Elämänfilosofiani. Kaikki tehdään täysillä ja yritän ottaa kaikesta kaiken irti. Sama pätee siihen kun lähden ulos, vaikka ihoni on hyväkuntoinen ei pieni meikkivoidekerros tee kellekään hirveän pahaa.
Olet saattanut tavata minut myös tuolla kuntosaliketjuissa.
Lumenen CC talvella. Ei kuivata ja hyvä pito. Parempi kuin kalliit ysl:t, lancomet ja guerlainit sekä diorit. Kesällä Lily Lolon mineraalimeikkivoide sävyssä blonde ja saman merkin aurinkopuuteri. Loloa voi tilata niiden nettisivuilta. Edullinen sarja ja nopea toimitus.
Maybellinen BB-voidetta tai Dream Matte Moussea. BB-voiteen kanssa pakko laittaa myös puuteria, jättää muuten ihon aika kiiltäväksi. Hyvä ja kevyt lopputulos muuten. Matte mousse on helppo levittää ohuesti, mutta on silti peittävämpi kuin BB.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 07:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 21:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi käytät meikkiä?
[/quote]
Elämänfilosofiani. Kaikki tehdään täysillä ja yritän ottaa kaikesta kaiken irti. Sama pätee siihen kun lähden ulos, vaikka ihoni on hyväkuntoinen ei pieni meikkivoidekerros tee kellekään hirveän pahaa.
Olet saattanut tavata minut myös tuolla kuntosaliketjuissa.
[/quote]
ja timantit on ikuisiaah! Sori kuulostaa jotenkin niin tutulta..
L'Orealin Nude Magique BB-voide. Laiskana ihmisenä en vaihtais mihinkään. Sormilla vaan levittää ja avot!
Cliniquen CC-voide on paras. Kevyt ja tekee ihosta kauniin/kuultavan.
Pidän myös Guerlainin meikkivoiteesta parure de lumiere (tai sinnepäin..;)).
Iho on hyvässä kunnossa (normaali/kuivahko) joten peittävyyttä en tarvitse, lähinnä sellasta hehkua (ikää 38v). Kokeillut olen vaikka mitä merkkejä, mutta nämä ovat ehdottomasti parhaimpia. Halvalla ei saa hyvää, näin se vaan on!
En tajua Blascon suosiota, näyttää tunkkaiselta teatterimaskilta. Ehkä se sitten sopii todella huonolle iholle. Pidän kuulaammista meikkivoiteista, esim. Make Up Foreverin HD Foundation on hyvä.