Mitä meikkivoidetta käytätte?
Mikä on tämänhetkinen suosikkinne meikkipohjan suhteen ja minkä vuoksi?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 01:02"]
Mä petyin Blascoon, kuivattaa, sopivampaa omalle iholleni saan halvemmalla marketista.
[/quote]
joku sokoksen myyjä "kieltäytyi" kerran myymästä minulle joe blascoa, kun sanoi että ihoni on niin hyväkuntoinen, ettei tarvitse moista "teatterimaskia". Siinä on pigmenttiä mutta ei hoitavuutta.
[/quote]
No nimenomaan peittävyyden takia sitä ihmiset käyttääkin =) Ei se ole mikään teatterimaski, jestas.
[/quote]
Itseasiassa blascon voiteita käytetään myös teatterissa, sieltähän se on lähtöisin.
Tällä hetkellä Lumenen Pure Radiance seerumimeikkivoide, todella hyvä hinta-laatusuhde.
Suosikkini on kuitenkin iholleni hyvin blendautuva Lancomen Teint Idole.
Bare Mineralsin mineraalimeikit käytössä, mahdottoman hyviä! :)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:40"]
Bare Mineralsin mineraalimeikit käytössä, mahdottoman hyviä! :)
[/quote]
Mulla tuo korosti ryppyjä vahvasti ja lisäksi teki luonnottoman kiiltävän muovimaisen pinnan ihoon. Olen ihan varma ,että Jenni Haukio käyttää tuota, sillä usein on semmoinen kiiltävä diskopallonaama...
Itse käytän tällä hetkellä Max Factorin Whipped Creme Foundationia, toimii punoittavalla sekaiholla hyvin.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:12"]
Cliniquen anti-blemish solutions -meikkivoide. Ihoni on melko epätasainen ja kirjava, mutta tämä meikkivoide peittää virheitä suht hyvin. Sormin levitettynä jättää ihon kivasti vähän puuteroidun näköiseksi. Voiteen tekstuuri ja tuntuma on miellyttävä ja kevyt. Seuraavaksi aion kokeilla Cliniquen anti-redness meikkivoidetta, josko sen sävyt sopisivat punakkaan pärstääni vieläkin paremmin.
[/quote]
pitäisiköhän kokeilla tätä...
Onpa kumma kun juuri kukaan ei käytä lumeneja jne vaan kaikki jotain dioria tai blascoa jeeeps
Mulla L'Orealin Nude Magique CC-voide (punoittavalle iholle) ja Maybellinen Dream Matte Mousse.
Joe blasco. Pysyy hyvänä kokopäivän. Ei tule sellaista tunkkaista ja kiristävää tunnetta. saa pestyä helposti pois Meikinpuhdistusaineella. Aivan täydellinen meikkivoide!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:05"]
Onpa kumma kun juuri kukaan ei käytä lumeneja jne vaan kaikki jotain dioria tai blascoa jeeeps
[/quote]
Blasco on todella riittoisa, vaikka hankintahinta onkin kalliimpi kuin lumene. Blascon kanssa ei myöskään tarvitse erillistä peitevoidetta.
[/quote]
Veikkaan, että monet Lumenen ja Maybellinen käyttäjistä eivät ole tarpeeksi kiinnostuneita meikeistä viitsiäkseen vastata tällaisiin.
[/quote]
Mulla ainakin on suurin osa meikeistä ihan jotain halvempaa kamaa, mutta tuo Sensain meikkipuuteri sattuu nyt olemaan ainut ns. merkkituote johon olen päätynyt.
Uskomatonta mutta ostin taannoin tarjoustalon golden rose tuubipumppu meikkivoiteen enkä ole koskaan aiemmin saanut niin hyvältä näyttävää lopputulosta.. joten suosittelen kokeilemaan.
[/quote]
Meikkipohja on se tuote, johon kannattaa panostaa. Hyviä ripsareita ja huulipunia jne saa halvemmallakin, mutta hyvät halpismeikkivoiteet ovat kiven alla. Tosin en laske Lumeneja näihin, laatu on niissä ihan kohdallaan, jos kohta alkavat olla hinnatkin lähellä Cliniquen tasoa.
YSL:n Le Teint Touche Eclat. Jättää silkkisen, hohtavan, valokynämäisen pinnan. Levittyy kuin unelma.
Sensain meikkipuuteri (total finish).